Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mede Brabanders, ik moet binnenkort een Ducati monster achterband vervangen van een kennis echter heb ik enkel normale bobbin / achterbrug lepel paddock stands en geen takel tot mijn beschikking. Is er een Ducati liefhebber of een liefhebber van andere fabricaat maar met een gelijkende achterbrug in de buurt waarvan ik een dag een eenarmige paddockstand kan lenen, wellicht in het vooruitzicht van een kleinigheid, zodat ik dat bandje kan vervangen? Zou helemaal geweldig zijn *O*
 
Laatst bewerkt:
Kijken hoe het ook al weer werkte...ff ondertitel veranderen.
Zeker een paar jaar geleden _O- _O-

@ Yakko..Alles flex met jou en jouri??
 
Laatst bewerkt:
Bmw nielz tegenwoordig he.
Wanneer komt er een verlengde brug in?
 
Of hij gaat het verhuren en met die inkomsten bouwt hij een mega-ad van gils aan de vekenoord :+
 
Ben er ooit eens binnengestapt om te kijken voor een zijspan omdat ik vaak met de kleine op stap ben. Kreeg eerst een hele preek van mevrouw omdat ik een 12 jarige achterop nam, en toen zonder naar mijn ervaring te vragen het advies van meneer om maar beter eerst zijspan te leren te rijden....... Kreeg er nog geen speld tussen ben zonder te antwoorden de zaak uitgelopen:-x

8 Parkeerplaatsen mijn.... waar dan haha
 
hoor net van de baas dat hij naar ettenleur gaat met zijn bedrijf.
 
Ben er ooit eens binnengestapt om te kijken voor een zijspan omdat ik vaak met de kleine op stap ben. Kreeg eerst een hele preek van mevrouw omdat ik een 12 jarige achterop nam, en toen zonder naar mijn ervaring te vragen het advies van meneer om maar beter eerst zijspan te leren te rijden....... Kreeg er nog geen speld tussen ben zonder te antwoorden de zaak uitgelopen:-x

8 Parkeerplaatsen mijn.... waar dan haha

JIJ kreeg er geen speld tussen? Dan is het wel heel erg ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan