Weer of geen weer (5), Laat de hitte maar komen

Is er nog iemand zo gek bikkelhard dat hij/zij vanmorgen de motor heeft gepakt?

Vanmorgen wel een motor naar de motorzaak gebracht, zal een kilometer of 4-5 zijn geweest. Was blij dat ik er af kon. De vingers begonnen al zeer te doen. Naar het werk maar fijn het blikkie gepakt.

Ik moet vanmiddag ergens heen (anders ga ik die 2 km op de fiets naar m'n werk) dus ik heb de motor gepakt.

Bevindingen:

a) blijkbaar is starten geen probleem bij dit weer :t. De koppeling sleept wel heel erg als ie zo koud is, en hij sloeg af zodra ik 'm in z'n 1 klikte. Rondje op de parkeerplaats gedaan om te testen, en toen was t over.
b) tering wat waren mijn vingers snel koud, even kijken hoe dat vanmiddag is... :')
c) ik zag de enige andere (mooiweer) motorrijder in dit gebouw ook aankomen daarnet, dus ik ben niet de enige :]

Ik weet zelf ook nog niet of het bikkelhard of gek is.
 
Ja hoor, vanmorgen 04.30 uur Almere Amsterdam.Goed te doen, niet glad. Wel een paar extra ( dunne) wollen handschoenen in de winterhandschoenen gedaan, geen handvatverwarming.
 
Is er nog iemand zo gek bikkelhard dat hij/zij vanmorgen de motor heeft gepakt?

Vanmorgen wel een motor naar de motorzaak gebracht, zal een kilometer of 4-5 zijn geweest. Was blij dat ik er af kon. De vingers begonnen al zeer te doen. Naar het werk maar fijn het blikkie gepakt.
'tuurlijk, gewoon zo als altijd.
wel zonder toestemming hvv gebruikt maar ala, dat moet kunnen :+

best wel glad door al die pekel, een zwiepertje als door zand op de weg. :/
 
Laatst bewerkt:
Zowel gisteren als vandaag 3 motorrijders gespot op de A50 tussen Apeldoorn en Zwolle.
Het was -7 in mijn achtertuin .... :X Bikkels! :t
 
Zit na mooie dag rijden in maastricht te wachten op dochter voor een steak. Gerbings liggen achter bar aan 220v. Hopelijk geen mist.
 
Heb er absoluut geen spijt van dat ik verwarmde handschoenen heb gekocht deze winter...
 
Aangevroren mist vanochtend vroeg, laatste stuk maar met vizier open gereden aangezien ik het er niet meer afgeveegd kreeg :+
GLiulo.jpg
 
Moest gisteravond nog door de mist, dat vond ik al kut met hoofdletter K.

Maar het kan blijkbaar nog erger :P
 
Aangevroren mist vanochtend vroeg, laatste stuk maar met vizier open gereden aangezien ik het er niet meer afgeveegd kreeg :+
[afbeelding]
Ja waardeloos is dat hè :o

Als ik dat doe bevriezen de glazen van m'n bril ook nog eens, echt k*t.

Zat toevallig van de week te lezen over een zijspanrijder in het hoge noorden die in dit seizoen met een snowmobielhelm rijdt met verwarmd vizier, lijkt me ook wel wat ( niet goedgekeurd natuurlijk )
 
Vanochtend gaf de temperatuurmeter -6 aan. Koud, maar kraakhelder en mooi motorweer. Toch weer een kleine 200 km weggetikt en ik moet zeggen dat het ondanks de kou geen straf was :]
 
Gisterochtend -7, maar was niks aan de hand. Gelukkig vanavond pas werken, dus hoop dat de gladheid dan een beetje weg anders, maar noodgedwongen met de auto.
 
Gisterochtend -7, maar was niks aan de hand. Gelukkig vanavond pas werken, dus hoop dat de gladheid dan een beetje weg anders, maar noodgedwongen met de auto.
Ik had enkele dagen geleden maar -6°C, maar heb al sneeuw gezien.
full

Puntje 368 in het TRG spel
Was maar een dun laagje. Vandaag ligt er meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag een lekker ritje gemaakt door het Groene Hart, temperatuur 8 graden.
Alleen de wegen waren nat en vuil: motor gewassen gedroogd en in de schuur gezet met de kachel aan.
 
Bleh, mij niet gezien. Vroeger reed ik altijd door de winter heen, maar nu ik overal met de trein en de trapfiets kom laat ik de motor makkelijk staan.
Accu's staan veilig binnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan