bandenrek

Chrissifumi39

Die hard MF'er
19 dec 2011
784
4
Woubrugge
Ivm verkoop racer en (voorlopig) stoppen van de hobby, biedt ik de volgende items te koop aan:

Werktafel

Prijs: EUR. 275,-

Ideale sleutel hoogte, zowel voor in de garage als in de pitbox. Voorzien van een oprij plaat.

Verkocht

Valter moto bokjes

Prijs: EUR. 125,-

Altijd gebruikt voor een Yamaha R6 maar ongetwijfeld ook te gebruiken voor andere motoren.

Verkocht


Bandenrek

Prijs: EUR. 250,-

Bandenrek altijd gebruikt voor mijn velgen van een 600. Er passen 8 velgen in, het meest linker 'vak' is een stukje breder dan de overige vakken waardoor de achtervelgen hier makkelijker in gaan. Het rek schuif je eenvoudig in de voetjes waardoor het rek nauwelijks ruimte inneemt als je het in de bus of aanhangwagen meeneemt naar het circuit.
360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een mooi bandenrek liggen. Scherpe prijs en geschikt voor 8 stuks velgen. Of je hangt je velgen op de bovenste rij en legt je velgen op de onderste zodat de pitbox er netjes geordend bij staat.
 
Chris kan wel janken volgens mij😂 Chris, waarom wil de verkoop bij jou steeds niet?

Hahaha dat blijft je wel bezig houden he. Ondertussen ben ik gewoon bijna al mijn spullen kwijt voor eerlijke prijzen en ben ik totaal niet bezig met de verkoop behalve zo af en toe een kickje hier. Ik zit gelukkig in de positie dat ik niet om het geld verlegen zit en dat het ook niet in de weg staat ;)
 
Laatst bewerkt:
Je raadt het niet, het bandenrek is verkocht! Doet me haast pijn om een slotje op deze advertentie te laten zetten..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan