Duin & Bollenstreek 36: "Koud, nat, lekker naar MacDonalds!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister de motor maar weer uit de garage gehaald, ging weer kriebelen. Als het dit weer een beetje blijft dan is het best goed te doen.
 
Pff nou k zou willen dat ik kon rijden. T is nog niet echt winter. Wel jammer van die mist elke keer.

Probleem is dat mijn gezondheid een beetje in een winterslaap zit.... Hoest al een week en net nu het wat beter ging zei gister door een hoestbui tijdens een idioot drukke avonddienst een van mijn ribben bekijk het maar. Rib gekneusd denk ik :(
 
Laatst bewerkt:
Motor is in de winterslaap. Gelukkig niet gejat. Wie moet er nou zo'n lelijk ding :p

Heb een auto gekocht ivm werk. Scharrel tegebwoordig rond op schiphol plaza en de B/C-pier.

@ esther: wees eens origineel, je grapjes worden saai.

Zo jij vindt het echt erg om een auto te hebben zeker? :X

Is hartstikke makkelijk joh, bij grote boodschappen, slecht weer, als je veel spullen mee moet nemen voor wat dan ook, voor het verplaatsen waarbij er geen fun-factor van de motor nodig is. Ideaal zo'n auto.

Welk merk/type koekblik is het geworden?

Mijn motor staat sinds het weekend aan de lader. Toen ik haar op de bok zette kriebelde het vreselijk om te rijden. Maar ik wacht toch op warmer en droger weer ;)
 
Bah das balen. Je bent niet enige. Ik liep 2 weken met hechtingen in mijn bovenarm rond. Ze zijn er net 2 dagen uit. Begin eindelijk me kracht in mijn arm wat terug te krijgen. Ben benieuwd hoe t litteken wordt.

Ik snij wel eens in mijn vingers met koken ofzo, maar hoe krijg jij je bovenarm dan gehavend? :? Is iemand je te lijf gegaan?
 
Pff nou k zou willen dat ik kon rijden. T is nog niet echt winter. Wel jammer van die mist elke keer.

Probleem is dat mijn gezondheid een beetje in een winterslaap zit.... Hoest al een week en net nu het wat beter ging zei gister door een hoestbui tijdens een idioot drukke avonddienst een van mijn ribben bekijk het maar. Rib gekneusd denk ik :(

Klote hè dat hoesten :(

Ik wil wel in winterslaap, ben echt moe :Z
 
Zo jij vindt het echt erg om een auto te hebben zeker? :X

Is hartstikke makkelijk joh, bij grote boodschappen, slecht weer, als je veel spullen mee moet nemen voor wat dan ook, voor het verplaatsen waarbij er geen fun-factor van de motor nodig is. Ideaal zo'n auto.

Welk merk/type koekblik is het geworden?

Mijn motor staat sinds het weekend aan de lader. Toen ik haar op de bok zette kriebelde het vreselijk om te rijden. Maar ik wacht toch op warmer en droger weer ;)

Elke euro naar een auto is er 1 teveel. In mijn ogen zijn het gwn gebruiksvoorwerpen. Tuurlijk die leuke bmw, jaguar etc zijn mooi. Maar nee..

Tis een toyota aygo geworden, een rode want die zijn t snelst :+. Over 2 weekjes ophalen.

Betreft de arm, lang verhaal....
 
Laatst bewerkt:
Elke euro naar een auto is er 1 teveel. In mijn ogen zijn het gwn gebruiksvoorwerpen. Tuurlijk die leuke bmw, jaguar etc zijn mooi. Maar nee..

Tis een toyota aygo geworden, een rode want die zijn t snelst :+. Over 2 weekjes ophalen.

Betreft de arm, lang verhaal....

Daarom heb ik ook een rode motor :P

Gebruiksvoorwerp ja, maar wel een hele handige.
 
dreamstime_s_46894279.jpg



ALVAST Fijne kerstdagen iedereen! :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan