Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Bij deze 'z900' (voor het gemak) zit het toch goed? Ik vind het er goed en absoluut niet vreemd uitzien.
Volgens mij heb ik hetzelfde lage buisstuur..... Inderdaad een leuk ding.

Er zitten trouwens ook (nog) geen knipperlichten op de Z.
Ookniet om negatief te zijn, want het is een goed geslaagde ombouw in mijn ogen, maar ik zou nog een duogreepje monteren. Geeft icm knipperlichten net iets meer body aan de achterkant, maar 't is ook zo al een supermooie. :Y

Volgens mij had de lamp iets lager moeten staan dan hadden de tellers iets naar voren gekund , maar de maker vond dit blijkbaar oké :} gelukkig maar ! :Y

GREETZ
 
Kijk, deze is ook weer mooi.
Gewoon mooi en niet té opgedirkt.
En bekeuringen krijg je er ook niet mee!
Alleen als je staande wordt gehouden . . .
Bekeuringen krijg je niet met zulke oude motoren,volgens mij gaat hun database niet zo ver terug. _O-
Dit jaar nog ondervonden met een aanhouding, ze konden geen meting doen op snelheid, want we reden gewoon snel richting de 100 km per uur , dus gingen ze mierenn..ken over knipperlichten,spiegels en uitlaat dempers. :(
 
waarom zou je er bekeuringen mee krijgen?
Hoe weten ze die waar ze die naartoe moeten sturen ?? Database of niet, doet niet ter zake. ;)
Er zit geen kentekenplaat op (of ik moet een grotere monitor) dus zullen ze je toch op zijn minst staande moeten houden voor een prent. Ik begrijp zelf ook wel dat die er nog op moest hoor, en dat ook dat er nog wel knippers op zullen zijn gezet. ;)

Dat ie spijt zou krijgen van het verkopen van zo'n motor had ik 'm ook van tevoren kunnen vertellen.
Je weet vaak pas wat je had als je het niet meer hebt (beetje Cruyferiaans, maar wel waar).

De koplamp zit inderdaad iets hoger en iets verder naar voren dan origineel, maar ik vind het absoluut niet storend.
Ik kan trouwens grotere verschillen tov het origineel ontdekken die me ook niet storen. ;)

Mooie 'in balans' zijnde machine, maar misschien vertellen we dit beter niet aan de bouwer.........
 
Laatst bewerkt:
Fotoke (zoals Mathh zou zeggen :+ )

full
 
Bekeuringen krijg je niet met zulke oude motoren,volgens mij gaat hun database niet zo ver terug. _O-
Dit jaar nog ondervonden met een aanhouding, ze konden geen meting doen op snelheid, want we reden gewoon snel richting de 100 km per uur , dus gingen ze mierenn..ken over knipperlichten,spiegels en uitlaat dempers. :(

ik denk dat het ook wel meevalt als je zorgt dat alles er een beetje aanzit (knippers,claxon en spiegeltjes desnoods) en er voor zorgt dat ie niet al te luid is...
 
nog even een fotootje van zijn huidige fiets ook zelf gebouwd...
dit is een kerel met veel tijd en voldoende geld om flink te graaien in het magazijn bij webike..
hij bouwt ze zelf maar een ruim budget voor onderdelen zie je toch direkt vind ik...
Het voordeel voor mij is dat hij in een aantal gevallen het lesgeld heeft betaald wat het voor mij makkelijker maakt.
andersom heeft hij bij die andere fiets de balhoofdpen om laten persen terwijl de zrx pen zo past in een z-frame... _O- _O-
onderste lager past 1 op 1 en boven is gewoon te bestellen...lengte is ook goed...

maar goed,hij is aardig behulpzaam met tips wat hij achteraf anders zou hebben gedaan bij die 900 en zaken waar ik tegenaan loop

hoe dan ook, fotootje....ook weer mooi gelukt ding vind ik..(vind die mk2 zowiezo wel geinig ook in verbouwde trim dan... ;) )



ik vind het voorspatbord niet mooi maar verder een geslaagd fietsie...
de koplamp zit ook beter in verhouding... ;)
 
Laatst bewerkt:
nog even een fotootje van zijn huidige fiets ook zelf gebouwd...
dit is een kerel met veel tijd en voldoende geld om flink te graaien in het magazijn bij webike..
hij bouwt ze zelf maar een ruim budget voor onderdelen zie je toch direkt vind ik...
Het voordeel voor mij is dat hij in een aantal gevallen het lesgeld heeft betaald wat het voor mij makkelijker maakt.
andersom heeft hij bij die andere fiets de balhoofdpen om laten persen terwijl de zrx pen zo past in een z-frame... _O- _O-
onderste lager past 1 op 1 en boven is gewoon te bestellen...lengte is ook goed...

maar goed,hij is aardig behulpzaam met tips wat hij achteraf anders zou hebben gedaan bij die 900 en zaken waar ik tegenaan loop

hoe dan ook, fotootje....ook weer mooi gelukt ding vind ik..(vind die mk2 zowiezo wel geinig ook in verbouwde trim dan... ;) )

[~[url="http://i1312.photobucket.com/albums/t522/dolorfin/14707816_977100522402153_5294545518056199561_o_zpshvnmiesq.jpg"]afbeelding~][/URL]

ik vind het voorspatbord niet mooi maar verder een geslaagd fietsie...
de koplamp zit ook beter in verhouding... ;)


Ook erg mooi, koplamp / tellers niks op aan te merken ;)
 
Filmpke (leider nur in der Deutsche Sprache _O- )

NDR Fernsehen - aktuell, regional, norddeutsch

Marcel.......je was me te snel af.
Gewoon racen in de straatjes bij de haven met wat strobalen hier en daar voor de vishallen langs en andere bedrijven..
Kwas er in 2012 en ik heb me daar prima vermaakt.
Van oude gebakjes jaren 50-60 tot dikke vier cilinder van latere origine.
En nog wat zijspan en twins.........ach van alles en nog wat.
Wat foto's ter vermaak........

full

full

full

full

full

full
 
nog even een fotootje van zijn huidige fiets ook zelf gebouwd...
dit is een kerel met veel tijd en voldoende geld om flink te graaien in het magazijn bij webike..
hij bouwt ze zelf maar een ruim budget voor onderdelen zie je toch direkt vind ik...
Het voordeel voor mij is dat hij in een aantal gevallen het lesgeld heeft betaald wat het voor mij makkelijker maakt.
andersom heeft hij bij die andere fiets de balhoofdpen om laten persen terwijl de zrx pen zo past in een z-frame... _O- _O-
onderste lager past 1 op 1 en boven is gewoon te bestellen...lengte is ook goed...

maar goed,hij is aardig behulpzaam met tips wat hij achteraf anders zou hebben gedaan bij die 900 en zaken waar ik tegenaan loop

hoe dan ook, fotootje....ook weer mooi gelukt ding vind ik..(vind die mk2 zowiezo wel geinig ook in verbouwde trim dan... ;) )

[~[url="http://i1312.photobucket.com/albums/t522/dolorfin/14707816_977100522402153_5294545518056199561_o_zpshvnmiesq.jpg"]afbeelding~][/URL]

ik vind het voorspatbord niet mooi maar verder een geslaagd fietsie...
de koplamp zit ook beter in verhouding... ;)
Mooie fiets vindt m mooier als zo'n imitatie zrx geval. :]
 
image.html

Waar heeft deze motor de dynamo??

Plaatje werkt niet, maar ik bedoel de onderste 2 fietsen (ZRX1100 en GPz1100 van dit bericht.
Marcel.......je was me te snel af.
Gewoon racen in de straatjes bij de haven met wat strobalen hier en daar voor de vishallen langs en andere bedrijven..
Kwas er in 2012 en ik heb me daar prima vermaakt.
Van oude gebakjes jaren 50-60 tot dikke vier cilinder van latere origine.
En nog wat zijspan en twins.........ach van alles en nog wat.
Wat foto's ter vermaak........
 
Laatst bewerkt:
[http://www.motor-forum.nl/global/templates/com-tpl/html/image.html (afbeelding)]
Waar heeft deze motor de dynamo??

Plaatje werkt niet, maar ik bedoel de onderste 2 fietsen (ZRX1100 en GPz1100 van dit bericht.

NIET dus :+

Zijn race brommers. Volle Accu is genoeg voor een race.

Je wilt niet weten hoe snel een fiets op toeren komt zonder vliegwiel (en dus dynamo)

GEEN dynamo´s dus op deze fietsen _O-
 
Mooie fiets vindt m mooier als zo'n imitatie zrx geval. :]

ach weet je...kawasaki cloned zelf de ene na de andere imitatie van hun eigen modellen...

zrx is een cloon van de eerder 1000r lawson rep...en niet te vergeten die z900/z1000 cloon de 1100 zephyr

een konstante herhaling van zetten bij kwawa dus wat is dan nog een cloon als de officiele modellen al klonen zijn??? _O- _O- _O-
 
Waarom zo´n "mooie" Kerstwens hier en bij het Z1 topic één zonder motorfiets :+ _O-

Z1000R ziet er best goed uit maar die bananenbrug vind ik nèt tè........... :X

waar komt die brug vandaan :? ik vind het ook niet echt passen maar wel netjes gedaan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan