MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Je hebt een motorritje gewonnen *O*

Wel zelf uitzetten en rijden, want echte MF zuid hollanders rijden niet meer :N
 
Je mag altijd wat organiseren Den. De reden dat er geen ritten meer zijn is dat dit altijd van dezelfde personen verwacht werd. En die waren/zijn daar wel klaar mee.
 
Ja dat is vaak zo, altijd dezelfde die de route bedenken en/of voorrijden. Misschien in het nieuwe seizoen maar eens wat organiseren :)
 
Ik wil best wel mee helpen met organiseren, misschien fijn als het voorop rijden gerouleerd kan worden Door meerdere personen die ook eventueel mee willen helpen?
voorop rijden is het probleem niet
rit/route organiseren ook niet

punt is dat het heel vaak gereden werd tot een jaar of 2,5/3 terug maar ALTIJD georganiseerd door dezelfde mensen
ik hoop dat daar dit jaar verandering in komt

Nog de beste wensen allemaal :W
 
Nog de beste wensen allemaal,

Ik meld mij bij deze ook aan voor een ritje door Zuid Holland. Ik woon in de buurt van Rotterdam en ben sinds 5 maanden eigenaar van een rode suzuki GS-500. Volgende week een grote beurt uitvoeren en dan kan hij er hopelijk weer een poos tegenaan. :)
 
Goed, ik zal proberen een rit op touw te zetten dit jaar. Mocht iemand mee willen helpen reageeerrrrr. *O* *O*

Aangezien dit mijn eerste keer is wil ik wel feedback van jullie! Wat verwacht je van de rit, nog speciale wensen?

Datum zaterdag 10 Juni 2017

Zal vanavond een nieuw topic hiervoor openen.
 
Laatst bewerkt:
Goed, ik zal proberen een rit op touw te zetten dit jaar. Mocht iemand mee willen helpen reageeerrrrr. *O* *O*

Aangezien dit mijn eerste keer is wil ik wel feedback van jullie! Wat verwacht je van de rit, nog speciale wensen?

Datum zaterdag 10 Juni 2017

Zal vanavond een nieuw topic hiervoor openen.
Nog net op tijd, maar ik meld me hierbij af _O- _O-
Ik ben dan op vakantie *O*
 
Even een voorbeeld van een ritje:
full

Vandaag gemaakt voor de vakantie in juni :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan