Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Gelukkig zelf geen schade, ondanks dat ik met mijn hoofd tegen zijn linker achterlamp aankwam. Gelukkig niks daar aan over gehouden, naast een blauwe plek.

Hoe die bus naast een was losse lamp niks heeft, weet ik nog steeds niet.
 
Gelukkig zelf geen schade, ondanks dat ik met mijn hoofd tegen zijn linker achterlamp aankwam. Gelukkig niks daar aan over gehouden, naast een blauwe plek.

Hoe die bus naast een was losse lamp niks heeft, weet ik nog steeds niet.

Gelukkig maar, die motor is in principe vervangbaar. Sterke bus, dus. Die motor ziet er echt niet meer uit, maar gelukkig heb je zelf dus bijna niets. :t
 
Gelukkig maar, die motor is in principe vervangbaar. Sterke bus, dus. Die motor ziet er echt niet meer uit, maar gelukkig heb je zelf dus bijna niets. :t

Zodra de verzekering al zijn werk heeft gedaan, ga ik op zoek naar een mooie CBF650F of een MT-07, met ABS deze keer.. :+
 
Zo snel mogelijk weer opstappen :] , anders durf je straks misschien niet meer.

Onderuit gegleden op de natte pijl (verf) ?!

Hoop voor je dat de verzekering een beetje snel uitkeert, helaas krijg je nooit het hele bedrag terug (kosten rijklaar maken, en kenteken op naam zetten e.d. zijn altijd buiten de waarde helaas)
 
Zo snel mogelijk weer opstappen :] , anders durf je straks misschien niet meer.

Onderuit gegleden op de natte pijl (verf) ?!

Hoop voor je dat de verzekering een beetje snel uitkeert, helaas krijg je nooit het hele bedrag terug (kosten rijklaar maken, en kenteken op naam zetten e.d. zijn altijd buiten de waarde helaas)


De auto voor mij remt plotseling bij groen licht, daardoor schrok ik waardoor ik net iets te hard remde. Motorfiets had geen ABS; mijn banden blokkeerde op nat wegdek vol belijning waardoor de motor bijna direct viel. Vervolgens gleed mijn motor onder de auto en werd ik (denk ik, ging allemaal vrij snel) er van af gelanceerd, tegen de achterkant van de bestelbus. Naast mijn helm, niks beschadigd. :} :}

Verzekering is helaas niet de snelste, maar het kon erger..
 
De auto voor mij remt plotseling bij groen licht, daardoor schrok ik waardoor ik net iets te hard remde. Motorfiets had geen ABS; mijn banden blokkeerde op nat wegdek vol belijning waardoor de motor bijna direct viel. Vervolgens gleed mijn motor onder de auto en werd ik (denk ik, ging allemaal vrij snel) er van af gelanceerd, tegen de achterkant van de bestelbus. Naast mijn helm, niks beschadigd. :} :}

Verzekering is helaas niet de snelste, maar het kon erger..

Minder hoop dat het snel allemaal rond is en je weer een motor hebt om op te :]
 
Jazeker, ik had wel wat oude foto's maar nog niet met de dubbele uitlaat. De dubbele uitlaat is alleen wat lastig op de foto te krijgen haha, vandaar deze 3 foto's in 1.

In de OP staat ook nog dat ik de Varadero heb, helaas heb ik die niet meer. Ik was in de overtuiging dat ik dat hier al gemeld had :O

Vanwege het gemis van 125cc heb ik samen met mijn vriendin de Grom gekocht, die we "Hummer" hebben genoemd.

De foto hieronder is groter dan de foto via deze link: https://www.mupload.nl/img/ebobdj8lcei7v.jpg

r5wjbkkh6kchh.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik kocht deze motor helemaal standaard met een km stand van ongeveer 5400 km nu half jaar verder en een paar km meer heb ik er intussen ook nog het een en het aan veranderd/vervangen, wat vinden jullie!? ;)
full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Jazeker, ik had wel wat oude foto's maar nog niet met de dubbele uitlaat. De dubbele uitlaat is alleen wat lastig op de foto te krijgen haha, vandaar deze 3 foto's in 1.

In de OP staat ook nog dat ik de Varadero heb, helaas heb ik die niet meer. Ik was in de overtuiging dat ik dat hier al gemeld had :O

Vanwege het gemis van 125cc heb ik samen met mijn vriendin de Grom gekocht, die we "Hummer" hebben genoemd.

De foto hieronder is groter dan de foto via deze link: https://www.mupload.nl/img/ebobdj8lcei7v.jpg

[afbeelding]

zit er nou e keur op die dempers?
 
ik kocht deze motor helemaal standaard met een km stand van ongeveer 5400 km nu half jaar verder en een paar km meer heb ik er intussen ook nog het een en het aan veranderd/vervangen, wat vinden jullie!? ;)

Hey melissa mooie motor,
ik neem aan dat je niet 3 motoren hebt,
heb je de Hyosung GT125P en Honda NX125 Transcity verkocht?
 
De hyosung heb ik verkocht en de nx staat helaas bij een motorzaak. De hyosung viel nog net niet uit elkaar dus werd te duur qua onderhoud en onderdelen vervangen.

Hoe gaat het nou verder met de NX dan?
Ik meende dat dat blok naar de klote was gelopen door olie gebrek en iets met aansprakelijkheid van een garage?
 
Black widow heeft geen E keur, teminste niet de 230MM round demper die ik op m'n brommert heb. Mischien de 300-400mm verzie wel. Dat weet ik zo niet

Volgens hun zelf allemaal niet maar het antwoord van hun was heel vaag, elke keer als ik vroeg of er een e-keur opzat kreeg ik als antwoord dat er een engelse goedkeuring opzat...
 
Terug
Bovenaan Onderaan