Zijspan agenda (zie OP)

mwoah, moet lukken lijkt me! :D

en anders trek je toch gewoon een oud brik uit de stal... of marktplaats

zien je daar wel weer he! 8-)
 
Ik kom op ADV een advertentie voor een Frans treffen tegen in Normandie.
Lijkt me eigenlijk best leuk om eens te bezoeken:
index.php
 
Ik heb plannen om dit treffen een keer te bezoeken incl een mooie heen en terugrit. Een van die mannen heeft een paar jaar terug de Cali gekocht die aan de VF zou. Met hem heb ik nog contact en was ook nog in genemuiden bij het treffen.

Zijn er meer in voor zo'n avontuur? Ik heb het niet over komende editie, dat zit er voor mij niet in. Is toch een mooie week sturen.

 
Ik heb plannen om dit treffen een keer te bezoeken incl een mooie heen en terugrit. Een van die mannen heeft een paar jaar terug de Cali gekocht die aan de VF zou. Met hem heb ik nog contact en was ook nog in genemuiden bij het treffen.

Zijn er meer in voor zo'n avontuur? Ik heb het niet over komende editie, dat zit er voor mij niet in. Is toch een mooie week sturen.


ik wil deze ook eens bezoeken . alleen dit jaar val hij niet in de schoolvakantie van Linda dus hopelijk een ander jaar wel . [ lijkt mij een leuk vakantie tripje]
 
Laatst bewerkt:
Kennen jullie deze al? Een internationale Jumborun kalender.

Ostsee-Jumbo


dit adres kreeg ik van een Duitse deelnemer aan de Zeelandiarun. Voor de meerijders van hier; dit waren mensen met de witte Corda.
 
ik wil deze ook eens bezoeken . alleen dit jaar val hij niet in de schoolvakantie van Linda dus hopelijk een ander jaar wel . [ lijkt mij een leuk vakantie tripje]

Dat leek het ons ook. Moeten het maar eens in achterhoofd houden 👍
 
Ik lees: "Special paint, flakes, traditioneel schilderwerk en handgeschilderde biezen...."

Ja, lijkt me logisch dat Kwastert helemaal uit zijn dak gaat. :}
 
hopelijk kan mijn vrouw dienst ruilen
dan ben ik er ook weer.

kan ik mielko helpen wunderbaum op te hangen :+
 
Wie gaat er allemaal naar altes elefanten te nurburgring???

Ik helaas niet, vertrek begin januari voor 6 weekjes naar Rio de Janeiro. Daar zijn de temperaturen natuurlijk ook extreem, maar ik denk dat ik dat wel vol houdt.
Ik zal aan jullie denken als ik op een terras aan de Copacabana zit ;)
 
Mijn planning staat er ook al strak voor.
Nu nog waar maken

Indien ik nog ff kom, is de weg schoon en doet mn nieuwe rijstraket het... ff de zaterdag/zondag heen en weer.

ik ben er dus waarschijnlijk dit jaar NIET bij... voor de verandering.
plan is om een weekend later in de Noorse bergjes bij de Kristalrally te zijn, dan wat dagen skien en via Primustreff weer naar NL.
 
Terug
Bovenaan Onderaan