Oss & Omgeving deel 21 : We doen d'r nog één of twee of ..

Tricky tricky de geer.
Heb er een paar keer ook lekker een paar bochtjes willen rijden ga ik altijd eerst twee of drie keer rustig rond maar zie dan toch vaak auto's met zo een rare blauwe balk op het dak rond rijden.
Mijn rijbewijs is me dan toch te lief.
 
Tricky tricky de geer.
Heb er een paar keer ook lekker een paar bochtjes willen rijden ga ik altijd eerst twee of drie keer rustig rond maar zie dan toch vaak auto's met zo een rare blauwe balk op het dak rond rijden.
Mijn rijbewijs is me dan toch te lief.

Je moet je ook niet gek laten maken door die blauwe balk anders heb je geen leven meer :+ :+ :+
Op de Brand komen ze ook met regelmaat maar stoor mij daar niet aan
Het gaat om mijn plezier en niet die van hun :Y :Y :Y
 
Gisteren avond bij datona een mooi setje paddockstands voor en achter a €118,= gescoord.
Kijk ik vanmorgen in de mail zijn ze begonnen met 21% extra btw korting.
Even bellen dus.
Kreeg ik toch nog €25,= korting.
Heb ik voor €93,= een supermooi setje motogp voor en achter paddockstands.
Kijk daar word ik nou blij van.
Volgende week naar termaat een nieuwe helm halen en binnenkort nieuwe pirelli's onder de honda dan ben ik er weer klaar voor.
Lekker zonnetje en een beetje rubber vegen heerlijk *D
 
Laatst bewerkt:
Gisteren avond bij datona een mooi setje paddockstands voor en achter a €118,= gescoord.
Kijk ik vanmorgen in de mail zijn ze begonnen met 21% extra btw korting.
Even bellen dus.
Kreeg ik toch nog €25,= korting.
Heb ik voor €93,= een supermooi setje motogp voor en achter paddockstands.
Kijk daar word ik nou blij van.
Volgende week naar termaat een nieuwe helm halen en binnenkort nieuwe pirelli's onder de honda dan ben ik er weer klaar voor.
Lekker zonnetje en een beetje rubber vegen heerlijk *D

Moet eerst weer op zoek naar een andere brommer -O-
 
Als het moet is dat zo geregeld ;)
Staat eenmooie vtr bij vososs
Ook een hannspree 1000rr ook best leuk om mee te spelen staat er te blinken
 
Vandaag bij termaat een mooie hjc Ben "elbowz" Spies replica met zwart vizier inc pinlock gescoord.
Afgelopen zaterdag een setje pirelli diablo Rosso II en twee goudkleurige haakse ventielen bij vososs laten monteren.
Was dus weer een duur weekje maar is het allemaal waard.
full
 
En nog eentje met het baasje erbij ;)
Ik zou de motor nog wel wat willen verfraaien vind hem nu al prachtig maar misschien zeggen jullie wel van je zou dit of dat er nog op kunnen zetten dus ideeën of tips zijn welkom.
full
 
Nog eentje vanuit een andere hoek.
Ben zo trots als een aap met zeven lullen op de motor. *D
Wat een machine!!
full
 
En nog eentje met het baasje erbij ;)
Ik zou de motor nog wel wat willen verfraaien vind hem nu al prachtig maar misschien zeggen jullie wel van je zou dit of dat er nog op kunnen zetten dus ideeën of tips zijn welkom.[afbeelding]

Ziet er strak uit zo :Y :Y :Y

Je zou er een carbon voorspatbord op kunnen doen
De sticker die op de achterbrug zit ff verwijderen en als er ook zo een sticker op de tank zit die dan ook ff verwijderen
Platte knippers op de kuip ipv die er nu uitsteken
Maar als je zelf tevreden bent dan lekker zo laten want het is jouw fiets
 
das een goeie!! op de tank is ie al weg maar op de brug inderdaad nog niet.
Ik heb er nog aan zitten denken om de twee zwarte kappen onder de tank en zit met carbon te beplakken maar het moet er ook weer niet goedkoop gaan uitzien.
 
Denk ik ook ;) en bij nader inzien zie je er ook niks van als je erop zit want je benen zitten ertegenaan wat ook als gevolg heeft dat een sticker van die slijtplekken krijgt daardoor ziet het er helemaal cheap uit.
Misschien een keer andere knippertjes voor erop ik wil er ook nog ooit een kapje voor over de achterzit op zetten.
Maar om eerlijk te zijn misstaat het zo ook verder niet.
 
Zo'n kapje zal haar zeker niet misstaan en zullen ook niet al te duur zijn
Maar jouw fiets naar jouw wensen
En geloof mij maar alles wat je mooi vind en goed wilt doen kost klauwen met geld
 
Terug
Bovenaan Onderaan