Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
Me ook maar weer eens laten horen.. druk druk geweest met de firma. Wel flinke sprongen gemaakt.
Wat betreft die koffie, die kan ook s'avonds geregeld worden :Y , kwestie van ff langs komen met de werkbus.
Hebben we ook direct een magnetron , tosti-ijzer , waterkoker, gasfornuis, en Senseo ter beschikking .
Even kijken of het financieel haalbaar is, maar de planning is om dit jaar een ktm 1290 superduke aan te gaan schaffen. Boekhouder heeft gezegd " je moet investeren"... :P

Is lang geleden dat we iets van jou gehoord hebben :o :o :o
Geen nieuws is goed nieuws zeg ik altijd
Goed om te horen dat de zaken goed gaan en dat je moet investeren
We zien je wel een keertje verschijnen op de Brand met de werkbus }) }) })
Die KTM is wel een beest
 
:X :X :X
15747646_10206369775397987_5503034594930840866_n.jpg
 
Hahahahaha nee is niet van mij

Is van een maatje van me de motor komt tijdelijk logeren om eens goed gepoetst te worden
 
Hahahahaha nee is niet van mij

Is van een maatje van me de motor komt tijdelijk logeren om eens goed gepoetst te worden


Ik denk dat jij heel wat motorlogeerpartijtjes krijgt met zo'n service. Voor alle brandgangers: Wilt u uw motor spik en span gepoetst hebben? Breng deze naar Wimmus Schoonmaak Service
 
Ik denk dat jij heel wat motorlogeerpartijtjes krijgt met zo'n service. Voor alle brandgangers: Wilt u uw motor spik en span gepoetst hebben? Breng deze naar Wimmus Schoonmaak Service


Ik hoop als ik hier mee klaar ben weer een EIGEN motor heb staan :] :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan