Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Leuven zijn we met brandweer reis keer geweest, jennevermuseum en wandeling door de. Stad, gratis openbaar vervoer als ik met het goed herinner..
Leuk plein met terassen...
Mooi inderdaad...

Ik wil iedereen vast een fijne jaarwisseling wensen en een mooi 2017 dat we gezond mogen blijven en veel ritjes kunnen maken..
Groetjes karin
 
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling!


full
 
Laatst bewerkt:
Iedereen ook van ons de beste wensen voor 2017.
Ook afgelopen week weer met Travis naar het Koukleum treffen op de Veluwe geweest. 2e nacht was het best koud met rond de -5. Alle drinken bevroren en zelfs de tandenborstels waren vastgevroren in de beker :D
Wel jammer dat een lompe boer op de heenweg bij een parkeerplaats tegen de spiegel van de motor liep waardoor deze afbrak :(
 
Hopelijk is dit dan meteen het enige en laatste 'ongelukje' wat dit nieuwe jaar hier wordt gepost!

Dan wil ik iedereen hier een gelukkig, maar bovenal een gezond nieuwjaar wensen.

Misschien dit jaar met z'n allen toch maar weer eens meer kilometers maken op de motor...
 
Hopelijk is dit dan meteen het enige en laatste 'ongelukje' wat dit nieuwe jaar hier wordt gepost!

Dan wil ik iedereen hier een gelukkig, maar bovenal een gezond nieuwjaar wensen.

Misschien dit jaar met z'n allen toch maar weer eens meer kilometers maken op de motor...

Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten !
Iedereen de beste wensen nog en een geweldig motorjaar :] !!
 
sow eventjes niet aanwezig op MF en we zitten in deeltje 14 haha. iedereen nog de beste wensen en een gezond en gelukkig maar zeker ook veilig jaar met vele km's

dit jaar de VFR maar eens de weg op sturen :D
 
Iedereen de beste wensen..

@harley brr vind die kleine dat nou echt leuk zo koukleumen?
Want alles is buiten toch hé...
En die spiegel hopelijk brengen de scherven je geluk 🍀


Zo en van mij mag het nu 15 graden worden..
Groetjes karin
 
Ja hoor hij mag zelf kiezen of die mee wil.
Maar we hebben het goed voor elkaar hoor. Hij heeft alleen toen we laatste dag moesten inpakken wat koud gehad. Voor de rest veel spelen, lekker opwarmen bij het kampvuur waar continu wel wat lekker warms te eten te vinden is en natuurlijk goede slaapzakken en goed thermo-ondergoed onder zijn kleding en pyjama.
full.jpg

full.jpg
 
Whoeiiii: nog net op tijd.

Vandaag is broodjeaap (Alex) jarig en wordt 32 jaar!
Nog van harte gefeliciteerd, Alex.

full
 
Laatst bewerkt:
dankjewel!! erg gezellig geweest gister.. had de zaterdag van vrienden allerlei speciaal biertjes gekregen.. gister maar me begonne.... haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan