Deventer en omstreken #3

Iemand nog over bandijk geweest recentelijk? Net voor afslag Heerde?
Lekkere glibberpartij daar met al die modder :] :+

Zag wel wat nattigheid, maar lag echt letterlijk een laag modder op de weg. Met een gangetje of 60 voelde ik hem behoorlijk glijden naar waar ik hem niet wou, kalm gebleven en stapvoets weer bij kunnen sturen...

Oppassen dus daar ;)
 
Vandaag ff mijn ninjaster van de Kawasaki zelf vervangen in de www.demotorwerkplaats.nl in deventer het was nodig! Nu een werpster rijker ;-))

www.facebook.com/photo.php?fbid=1031999956837982&set=p.1031999956837982&type=3&theater
 
Vandaag ff mijn ninjaster van de Kawasaki zelf vervangen in de www.demotorwerkplaats.nl in deventer het was nodig! Nu een werpster rijker ;-))

www.facebook.com/photo.php?fbid=1031999956837982&set=p.1031999956837982&type=3&theater


meaning-of-vault-boy-thumbs-up-jpg.jpg


:] :] :]

db
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad wat rustig hier....
Ik ben meer op het circuit te vinden dan de openbare weg de laatste jaren, maar heb nog wel een straatmotor (vriendin ook). Dus wie weet. Ik weet ook dat er een app groep was, maar door nwe telefoon die kwijtgeraakt. Of was het nu een facebook groep? :$

Voor de rest rijd ik in een asociale Audi.

Wellicht tot ziens!
 
Inderdaad wat rustig hier....
Ik ben meer op het circuit te vinden dan de openbare weg de laatste jaren, maar heb nog wel een straatmotor (vriendin ook). Dus wie weet. Ik weet ook dat er een app groep was, maar door nwe telefoon die kwijtgeraakt. Of was het nu een facebook groep? :$

Voor de rest rijd ik in een asociale Audi.

Wellicht tot ziens!
Past goed bij elkaar Kawa en Audi ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan