Honda Deauville Topic

Daar is die dan :) O-)
full
 
hahaha, zie het nu pas. :) :) :)

hierbij een 'omgedraaide'foto (hoewel eigenlijk was de vorige foto omgedraaid, maar die heb ik nu weer omgedraaid zodat het een omgedraaide omgedraaide foto is geworden, maar daar zie je niks van en het lijkt wel een gewone foto O-) )
full
 
Mooie motor. Alleen jammer dat die witte er voor staat.




Of gaat het om die witte?







:+

Ziet er mooi uit. Veel plezier ermee!
 
Goedemiddag,
Ik rij sinds gisteren op Deauville 650 uit 1999 , dus bij deze stel ik mij even voor : ik ben Bert en rij sinds een aantal jaren motor. ben begonnen met een xt600 Yam. dit was geen goede combi ik 2 meter op zo'n brommer dagelijks van Almere naar Utrecht...... Die heb ik vrij snel dus weer verkocht. Toen kwam er een Honda VFR750 rc 36/2 hier heb ik met veel plezier mee gereden. Toen kwam er een ZX12R , dat was een heerlijke motor , hier heb ik heel veel plezier van gehad. Motor gisteren verkocht omdat ik een beetje problemen met de knieën kreeg op langere ritten en het verbruik begon ook een beetje tegen te werken (1 op 12/13). Nu dus een Deauville 650. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje vermogen mis maar de zitcomfort is vele malen beter.

Hoop hier een beetje wijzer te kunnen worden betreft Deauville 650 , want ik sleutel zelf zo veel mogelijk aan de motor (hobby)

Groeten, Bert
 
Welkom hier.
Gefeliciteerd met je Deauville.
Kijk ook eens op Honda Deauville Clubforum, daar zit ook geweldig veel kennis.
 
Welkom. Qua verbruik ga je met de 650 er zeker op vooruit. De mijne van 2001 verbruikte iets van 1 op 23. Dan reed ik zelden sneller dan 110 km/uur. Deed woon/werk, zomer en winter. waarvan van de 55 km, 42 km op de snelweg met max. 105/110.
 
Welkom Bert! Ik rij een Deauville 700, en ik vind het extra koppel ten opzichte van de 650 wel erg prettig. Voor woonwerkverkeer een uitermate prettige motor.
 
Zijn er deauvillerijder die de hyperpro veren hebben geplaatst? Welke heb je dan en merk je verschil?
Ik heb ~40.000 km (2jr.) geleden een Combi Kit op mijn NT700VAA 2011 gemonteerd.
Op dat moment was de kilometerstand ~20.000 waarvan ik er zelf ~10.000 gereden heb.
Ik ben zeer tevreden :t over de verbeteringen van de stuureigenschappen.
De volgende keer zou het zo weer doen.
 
Het is werkelijk G**s geklaagd, dat je een Deauville inzet voor zoiets banaals.
Had dan een heel hangtoilet gekocht.
 
Hoeveel heb jij dan gekocht dat het niet meer in je koffers ging?

Zo dat is nogal een privévraag ;)
Rechts zit van alles aan gereedschap, olie, etc. Links zat nog zo'n pak toiletpapier en in de topkoffer zat al een boodschappentas vol met boodschappen. Ik rij vaak met van die grote kofferdeksel, maar ik vind deze smaller mooier en handiger in de file en heb die er net dit weekend opgezet. Had bij het halen van de boodschappen onvoldoende rekening gehouden met dit formaat |(
 
Zaterdag nieuwe bandjes erop laten zetten. Van de originele bt20 naar de mpr4. Wat een verschil!!! Had ik gelijk bij aanschaf moeten doen.
 
Ik ben op de uitkijk naar een Deauville.
Ik merk dat er soms verkleuring optreedt op het chroom van de uitlaat. Is dit mogelijk om weer mooi chroomkleur te krijgen mits polijsten, of niet?

Bijvoorbeeld:
334467948-honda-deauville-700-nt700v-11600km-abs-sbmotos-be.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan