Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Vanavond op Canvas 22u05 de docu Road over de familie Dunlop
Miljoen maal dank voor deze tip.....

Hield het op zijn zachtst gezegd niet helemaal droog....

Reed altijd graag op Hengelo, Eemshaven, Tolbert, Raalte, Twello, Oss, liever dan altijd weer op Assen, maar vergeleken met die Britten zijn we hier in NL allemaal toch wel een beetje een stelletje mietjes.
 
Laatst bewerkt:
Is dit nog terug te zien? Kon niet kijken 😢

Heb hem al vaker op de tv gezien. Wordt echt nog wel een keer herhaald. Of je koopt netjes de DVD. Dat is dat je naar zo'n gebouw gaat met etalages waar ze waar aanbieden en dat je dan uitzoekt wat je wilt en bij de kassa afrekent :+
 
Heb hem al vaker op de tv gezien. Wordt echt nog wel een keer herhaald. Of je koopt netjes de DVD. Dat is dat je naar zo'n gebouw gaat met etalages waar ze waar aanbieden en dat je dan uitzoekt wat je wilt en bij de kassa afrekent :+

_O-
 
Miljoen maal dank voor deze tip.....

Hield het op zijn zachtst gezegd niet helemaal droog....

Reed altijd graag op Hengelo, Eemshaven, Tolbert, Raalte, Twello, Oss, liever dan altijd weer op Assen, maar vergeleken met die Britten zijn we hier in NL allemaal toch wel een beetje een stelletje mietjes.

Had hem ook nog niet gezien en man wat een indrukwekkende documentaire.

Joey nog zien rijden op Assen tijdens het Formula one kampioenschap waar die overigens ene Kevin Schwantz achter zich liet. 2 helden samen op 1 podium.
Vanaf die tijd had Joey er een fan bij en hoe meer ik over hem las hoe meer respect ik voor hem kreeg.

Tijdens de beelden van zijn begrafenis had ik ook moeite om het droog te houden '(
 
Heb hem al vaker op de tv gezien. Wordt echt nog wel een keer herhaald. Of je koopt netjes de DVD. Dat is dat je naar zo'n gebouw gaat met etalages waar ze waar aanbieden en dat je dan uitzoekt wat je wilt en bij de kassa afrekent :+

Goh weer wat geleerd. Dank.
 
Hickman en Lee Jackson bij Smiths Bmw in BSB in 2017. Hicky gaat ook de roads doen op de Beemer, en krijgt een Triumph 3 pitter voor de Supersports daar *O* . Hoop op een mooi seizoen voor deze sympathieke held :]
 
Josh Brookes terug naar BSB met Anvil Hire TAG Yamaha.
Ook bezig met plannen voor de Roads: NW200 & IOMTT
 
Nu heb ik uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat hun Yamaha niet van het niveau is als die van Milwaukee 2015. Maar mss dat Brookes daar wat ik kan betekenen

Nog steeds eeuwig zonde dat Milwaukee Yamaha gestopt is in de BSB. Begrijpelijk omdat men meer wilde, maar met BMW was dat avontuur gedoemd te mislukken. Gelukkig hebben we hem nog van dichtbij over Mountain zien vliegen op de Milwaukee Yammie :Y
 
Nog steeds eeuwig zonde dat Milwaukee Yamaha gestopt is in de BSB. Begrijpelijk omdat men meer wilde, maar met BMW was dat avontuur gedoemd te mislukken. Gelukkig hebben we hem nog van dichtbij over Mountain zien vliegen op de Milwaukee Yammie :Y

SMR is overgestapt naar WSB vorig jaar.
Ze konden geen goede support krijgen van Yamaha en zijn overgestapt naar BMW.
Ook het huwelijk met BMW was geen gelukkig huwelijk en daarom stappen ze nu over naar Aprilia.
 
Heb hem al vaker op de tv gezien. Wordt echt nog wel een keer herhaald. Of je koopt netjes de DVD. Dat is dat je naar zo'n gebouw gaat met etalages waar ze waar aanbieden en dat je dan uitzoekt wat je wilt en bij de kassa afrekent :+

_O- _O-
 
Tommy Bridewell gaat bij WD40 Kawa rijden. Die gast verdient een beter team, vond em behoorlijk sterk rijden vorig seizoen. Had een prima optie geweest voor Suzuki naast Guintoli. Duurt lang voor de 2de rijder bekendgemaakt wordt, zal een verassende keuze zijn denk ik. Een hoop goede rijders zijn nu toch vastgelegd.
 
Tommy Bridewell gaat bij WD40 Kawa rijden. Die gast verdient een beter team, vond em behoorlijk sterk rijden vorig seizoen. Had een prima optie geweest voor Suzuki naast Guintoli. Duurt lang voor de 2de rijder bekendgemaakt wordt, zal een verassende keuze zijn denk ik. Een hoop goede rijders zijn nu toch vastgelegd.


2e rijder van Suzuki ligt al vast, de stock1000 kampioen Taylor MacKenzie.
 
Overzichtje

full
 
Je hebt gelijk, ik dacht dat MacKenzie zijn titel ging verdedigen in de stock1000 maar dan op de Suzuki. Mooie beloning voor die jongen, om de kans op de Superbike te krijgen :]


Zeker verdiend.
Maar Tommy Bridewell had ik het ook zeker wel gegund.
Heeft afgelopen seizoen hard gewerkt.
 
Cooper gaat juist weer van de Superbikes terug naar Stock, hij zal daar de Gixxer gaan rijden. Volgens Performance Bikes komen er ook een soort Endurance races in de Stock1000 van 100 mijl, waarbij ook een pitstop inbegrepen is. Benieuwd hoe ze dit in het altijd bomvolle BSB schema gaan stampen.
 
Dat wel maar ze blijft wel een grote heldin omdat ze ondanks alles ook gewoon met de grote jongens op het eiland man voorin mee reed :}

Dat bedoel ik. En het Brits-Nederlandse spandoek op Assen was ook erg gaaf! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan