MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren is dan eindelijk mn Street opgehaald. Sinds eind augustus staat hij min of meer stil omdat ie uit zn versnelling schiet.
Nu gaat ie helemaal open want het euvel lijkt een veer aan de andere kant van het blok. Het zal mij benieuwen wat ze gaan vinden en vooral: wat dat gaat kosten :X
 
Ja..ik ben er min of meer op voorbereid dat t heel wat uurtjes arbeidsloon gaan worden.
Dan is het wel jammer dat ik zelf de ruimte en kennis niet heb...
 
Die had vast geen half jaar gewacht om 'm op te halen :+


Hopelijk valt 't mee :Y
 
Die had vast geen half jaar gewacht om 'm op te halen :+
Nou idd he?! Afspraak was najaar als t rustiger zou worden... ik heb er 3x om moeten vragen. Straks is het maart en wordt t druk omdat iedereen weer wil rijden en ik ook!
Hij is naar Rouvoet btw
 
De vacature van Rouvoet staat nog steeds online.

Is het geen garantie werk of coulance dan, zolang heb je de Street toch nog niet?
 
:W

Wie het leuk vindt, heb geprobeerd ( :+ ) wat dikke adventures met elkaar te vergelijken: Test: Vergelijkingstest: Adventures in het Zwarte Woud - Motor-Forum

Nou idd he?! Afspraak was najaar als t rustiger zou worden... ik heb er 3x om moeten vragen. Straks is het maart en wordt t druk omdat iedereen weer wil rijden en ik ook!
Hij is naar Rouvoet btw
Alsof zo'n probleem al niet erg genoeg is, moet je ook nog zo lang wachten :X

Hoe ging dat dan? Waarom werd ie niet in reparatie genomen?

Gotver :X
Zo woon je in een gat en gebeurt er toch nog wat spannends :Y

Gelukkig geen al te grote ellende voor je ouders Girly ;)
:^ -O-
 
Laatst bewerkt:
:W


Hoe ging dat dan? Waarom werd ie niet in reparatie genomen?
:W de afspraak was najaar als het rustiger zou worden.
Hij moest hem ophalen, dat is natuurlijk lastig :Z
En plannen is gewoon niet z'n sterkste kant. Ben ik al vaker tegenaan gelopen. Voorlopig heeft hij genoeg compensatie pluspunten, maar het doet z'n naam geen goed.
 
Leuk leesvoer krullie :)




:W de afspraak was najaar als het rustiger zou worden.
Hij moest hem ophalen, dat is natuurlijk lastig :Z
En plannen is gewoon niet z'n sterkste kant. Ben ik al vaker tegenaan gelopen. Voorlopig heeft hij genoeg compensatie pluspunten, maar het doet z'n naam geen goed.
Lijkt een beetje slachtoffer van z'n eigen succes. Altijd jammer :/
 
Balen dat ie al zo lang stil staat nu maar als je er echt haast mee had dan had je zelf toch ook vervoer kunnen regelen?
Zeker als de reparatie geen garantie of service meer is en je er voor moet gaan betalen?

Geeft je in ieder geval al meer ruimte om een eigen reparateur te kiezen
 
Balen dat ie al zo lang stil staat nu maar als je er echt haast mee had dan had je zelf toch ook vervoer kunnen regelen?
Zeker als de reparatie geen garantie of service meer is en je er voor moet gaan betalen?

Geeft je in ieder geval al meer ruimte om een eigen reparateur te kiezen
Ik vond het ook niet erg dat ie even stilstond, maar in november zouden we wat regelen...
Ach, het gaat nu gebeuren (hoop ik) en dan zijn we nog steeds prima op tijd voor het begin vh seizoen.
 
Wat, het is vandaag toch ook een mooie dag voor een ritje :?




Met de Wolvo naar de Appie, automaat in de W-stand om de ongestrooide wijk uit te komen.
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan