racen op een SC59

Wellicht van een snelwissel systeem. Als je ze belt hebben ze hier wel wat voor. Als je je spatbord eraf haalt kan je ook de remklauwen laten zitten dus dat is ook een optie.
Spatbord dan zo maken dat deze snel is te wisselen dus 2 vast pennen die door het spatbord steken en 2 snelsluiters om de boel verder vast te houden.
Ik draai gewoon de klauwen er ff af ;)

Ah oke kreeg al zo een tip van een maatje van me!
Maar TKR heeft het voor de 600rr op hun site!
Ik denk dat het handig is omdat je dan ook niet meer met dat borg draad zit te kloten! Gaat me puur om dat je 10 min voor aanvang sessie/training/wedstrijd begint te regen dat je dan sneller kunt wisselen.
Maar bedankt voor de tip.

Had ook gekeken voor zo een voorkant, gaaf.... tot dat ik de prijs zag :o
 
Laatst bewerkt:
Haha, als je maar schik hebt toch.
Ik zelf wil volgend jaar gewoon lekker wedstrijd rijden en verder me motor heel houden.
 
Ik heb het afgelopen jaar met Supercorsa V1 SC2 190achter en 120voor gereden.
Op zich gaat dat goed, maar ze slijten ook behoorlijk.

Op de dagen tussen de 18 en de 23 graden slijten ze best netjes.
Bij koud weer vreten ze helemaal weg.

Ik wil eigenlijk wel eens slicks gaan proberen. 200 achter en 120 voor.

Waar hebben jullie goede prijs/kwaliteit ervaringen mee

Op Assen rijdt ik 2.01, en op Zolder 1.54.
 
Wat is jullie ervaring inzake de niet geluidsdagen op zolder? Dit jaar ga ik voor het eerst met mijn nieuwe bike sc59 09 rijden. De honda is voorzien van een volledige akra + QS en een HRC ECU.

Groeten
 
Klopt het dat er een klein beetje zijdelingse speling op het voortandwiel zit? (is een JT tandwiel)
Wat doen jullie, wegshimmen of lekker laten zo?

@Bourne, ik heb nog niet met mijn Blade op Zolder gereden (moet er nodig eens van komen trouwens)
 
Klopt het dat er een klein beetje zijdelingse speling op het voortandwiel zit? (is een JT tandwiel)
Wat doen jullie, wegshimmen of lekker laten zo?

Is bij mij ook.
Ook een ander merk tandwiel geprobeerd.
Ik vond het ook vreemd, maar schijnt zo te horen.
 
Wat is jullie ervaring inzake de niet geluidsdagen op zolder? Dit jaar ga ik voor het eerst met mijn nieuwe bike sc59 09 rijden. De honda is voorzien van een volledige akra + QS en een HRC ECU.

Groeten

Zolder op de stille dagen is goed te doen. Rij zelf met een erg stille maxtreme demper. Voor de rest zoveel mogelijk afstand houden met de meetpalen, dan zit je meestal goed.
 
Afgelopen oktober ben ik er 2x afgehaald ivm geluid :/ Was maar 0,6db te veel nadat ik vol gas vlak langs te paal ging. Als je zo ver mogelijk bij de paal vandaan rijd met constant gas is er niks aan de hand.

Rij trouwens met leovince vol systeem met qs. Al is het uitlaat geluid vaak niet het probleem, maar juist het inlaat geluid.
 
Afgelopen oktober ben ik er 2x afgehaald ivm geluid :/ Was maar 0,6db te veel nadat ik vol gas vlak langs te paal ging. Als je zo ver mogelijk bij de paal vandaan rijd met constant gas is er niks aan de hand.

Rij trouwens met leovince vol systeem met qs. Al is het uitlaat geluid vaak niet het probleem, maar juist het inlaat geluid.

We gaan het mee maken.. ik durf het wel aan n.a.v. de reacties. Motor begin maart eerst even naar ten kate om de boel even fijntjes af te stellen en dan hopen op veel probleemloze kilometers.
 
Heb je toevallig sc59 van facebook uit Belgie? Had hem ook gezien voor een maat van me. Is een nette racer met mooie specs.
 
Nee, deze komt wel van facebook maar uit Nederland. Zal als het straks wat warmer wordt eens een aantal foto's schieten.
 
Het is vandaag al weer warmer, waar blijven de foto's _O-

Begin maart eerder begin ik er niet aan.. alles staat netjes georganiseerd in de garage ;).

Zijn er nog rijders die zonder QS rijden ivm behoudt van de bak? En hoeveel dagen gaat een bak +- mee met een qs?
 
Terug
Bovenaan Onderaan