Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi man!

Zelf gedaan?

Nope, das voor de volgende keer misschien.

Stond nu toch al in de garage, dus gelijk de voorblokken maar mee laten nemen.

Ga misschien van de zomer zelf de olie maar eens proberen te vervangen en moet m'n Clutch jet nog vervangen, buiten dat wil ik ook nog 12 volt op het dashboard hebben en ga ik als m'n kabel binnen komt een nieuwe mapping in de ECU plempen. Genoeg projecten atm.

Had gehoopt van et weekend met de motor naar Breda te tuffen, maar als ik zo de voorspellingen zie, twijfelachtig.
 
Laatst bewerkt:
Misschien ook iets voor iemand van hier. Vorig jaar ben ik hierdoor gelukkig van een leer compleet pak verkocht mrt schoenen. En het was echt een oudje kleuren waren wit,blauw en rood ^^

MOTORKLEDING RUILBEURS
Ruilbeurs voor 2e hands motorkleding.
Van 19 januari tot en met 29 januari organiseert MotorKledingCenter voor de 10e keer weer een unieke motorkleding ruilbeurs. Tijdens de vorige edities bleek het animo steeds groter te worden. Om deze reden hebben wij besloten om opnieuw en nog uitgebreider deze ruilmarkt te organiseren.

Het idee van de actie is simpel: iedereen heeft wel eens een product aangeschaft waar hij/zij achteraf niet tevreden over was. Of dat nu gaat om een jas een broek, handschoenen of een motorpak, deze producten hangen vaak ‘als nieuw’ of nog steeds bruikbaar in de kast te verstoffen, terwijl daar misschien iemand blij mee te maken is. U kunt ook uw helm inleveren bij de ruilbeurs, de voorwaarden hiervoor zijn dat de helm niet ouder is dan 3 jaar en dat er een aankoopbon aanwezig is.

Vanaf donderdag 5 januari tot en met zondag 15 januari 2017 kunt u deze kleding afgeven bij MotorKledingCenter in Hazerswoude-Rijndijk of Tilburg. In onze winkel bepaalt u samen met een deskundige verkoper, voor welke prijs het product aangeboden mag worden. Vervolgens kan iedereen vanaf donderdag 19 januari tot en met zondag 29 januari bij MotorKledingCenter deze kleding aanschaffen onder het begeleidend oog van het verkoopteam. Bij verkoop van uw item ontvangt u een waardecheque ter hoogte van het verkochte bedrag. Van deze waardecheque kunt u op uw gemak iets nieuws aanschaffen. Deze waardecheque is 1 jaar geldig. Motorkledingcenter rekent geen kosten voor het deelnemen aan onze ruilbeurs.
 
Goedenavond, :W Bedankt voor de tip motormuisje,ik ken iemand die graag wil starten,en niet echt veel geld heeft.Wel een motor dat wel.Ga even zoeken,dank, :t
 
Goedenavond, :W Bedankt voor de tip motormuisje,ik ken iemand die graag wil starten,en niet echt veel geld heeft.Wel een motor dat wel.Ga even zoeken,dank, :t

Weet wel dat elke dag het aanbod kan veranderen. Als je je spullen inleveren dan gaat het gelijk de verkooprek in. Weet nog wel vorig jaar leverde een man zijn jas in. Ging boven FF snuffelen en kwam met handschoenen weer terug. Die verkoper leuk die zijn net ingeleverd
 
:W

Kan iemand de temperatuur wat omhoog schroeven ?
Wat heb ik een hekel aan dit weer.... B|

Wel bijna weekend. *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Was weer erg fijn, zo'n dienstje van 13 uur op je benen staan. Kolere wat was het koud, zelfs met thermo aan was je niet meer warm te krijgen. Had fijn geweest als ik het weekend vrij was, dan was ik nu al klaar, maar helaas :/
 
Mogguh :W

Gladheid viel idd reuze mee, wel een aantal enorme drama's op de weg die dan weer overdreven voorzichtig gingen rijden (met 50 invoegen richting de A15, terwijl het verkeer aan alle kanten met 100-120 voorbij raast... |( )

Vanmiddag de scootah weer ophalen en dan door naar een verjaardag :)
 
Goedemorgen, :W Ik ben gisteren na werk al de dingen gaan doen.Boodschapjes en zo,om eventuele gladheid te ontwijken,maar ook hier valt het relatief gezien mee,het is wel glad,maar niet zo erg als ze voorspelden iig. :)
 
Dat heb ik ook gedaan Bras,zak zout van de zaak meegenomen.We hebben in het magazijn een hele pallet staan,voor de heftruck-chauffeur die het buiten terrein bijhoud.Die heeft een strooi-karretje wat achter die heftruck kan,om te strooien.Wie appelen vaart,die appelen eet zullen we maar zeggen, ;)
 
Idd. Alleen is het bij ons puur voor de verkoop. Net nog even 2 zakken afgeboekt voor het terrein hier.

Strooizout en propaangas gaat hard vandaag.

Nog 1,5 uur dan heb ik weekend.
 
Laatst bewerkt:
Gelijk heb je,zo doen wij dat ook,alleen is het bij ons voor bedrijfs-gebruik.Als de pallet leeg raakt bestellen we gewoon een nieuwe.Wij maken PVC artikelen voor de riolering en waterafvoer allerlei t-stukken en verbindingen,van diameter 32mm t/m 630mm.Was ook makkelijk toen ik mijn keuken ging verbouwen,haha...afboeken op breuk,en klaar was ik... :)


Edit: Alvast een fijn weekend
 
Laatst bewerkt:
Denk mijne, had 3 hoofd gerelateerde klachten, wel een effectieve oplossing.

De Capo is ook weer in ere hersteld, achterrem is ondanks wat verkleuring nog recht, pedaal is weer in ere hersteld en de voorremmen zijn vervangen. Kan dr weer even tegen aan hoop ik..

Tevens, vandaag geen hoofdpijn :P

Scheelt wel gelijk ja :+ Maaruh, langsgaan bij de doc om er naar te laten kijken, is dat geen optie? Of is het al bekend wat het is en moet je ermee leven?
 
Gelijk heb je,zo doen wij dat ook,alleen is het bij ons voor bedrijfs-gebruik.Als de pallet leeg raakt bestellen we gewoon een nieuwe.Wij maken PVC artikelen voor de riolering en waterafvoer allerlei t-stukken en verbindingen,van diameter 32mm t/m 630mm.Was ook makkelijk toen ik mijn keuken ging verbouwen,haha...afboeken op breuk,en klaar was ik... :)


Edit: Alvast een fijn weekend

Thanks....komt goed. Vanavond naar de Stoep heb ik zijn in.
 
Pff is het al zomer? Met de auto is het dan misschien wel te doen maar met de fiets niet overal. 1,5* onderuit gegaan. Sporten deden we ook maar in het gras was het parkje bij het land was de verharding niet te doen
 
Goedemiddag :W

Zo, de weer meuk is weer voorbij *O* morgen weer lekker op de motort naar die arbeid.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan