Duin & Bollenstreek 36: "Koud, nat, lekker naar MacDonalds!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aloha allemaal :W zo op een donkere kerstavond - ik lees/gluur al even mee - maar aangezien het feit dat we de hypotheek ook al praktisch rond hebben moet ik er toch aan geloven om in Leiderdorp te gaan wonen.

We hebben een leuk huisje gevonden waar ook m'n fjr1300 overdekt kan slapen, ze is iets wat verwent met haar huidige stalling (in een schuur met druppellader en uitzicht naar de lucht :P

Tegen de tijd dat de pekel weer weg is en de temperatuur ook weer wat leuker wordt en alles weer op z'n plaats staat dan ben ik wel te porren voor een leuk ritje door de regio *O*
 
Aloha allemaal :W zo op een donkere kerstavond - ik lees/gluur al even mee - maar aangezien het feit dat we de hypotheek ook al praktisch rond hebben moet ik er toch aan geloven om in Leiderdorp te gaan wonen.

We hebben een leuk huisje gevonden waar ook m'n fjr1300 overdekt kan slapen, ze is iets wat verwent met haar huidige stalling (in een schuur met druppellader en uitzicht naar de lucht :P

Tegen de tijd dat de pekel weer weg is en de temperatuur ook weer wat leuker wordt en alles weer op z'n plaats staat dan ben ik wel te porren voor een leuk ritje door de regio *O*
Welkom :W

Komend jaar maar weer wat aandacht aan ritjes besteden. Afgelopen jaar veel te weinig gereden.
 
15724887_1417346478276404_5620366378197812555_o.jpg


nou, het staat voor de deur :Y .

*noet noet!*

Ken ik weer een mf sticker bestellen :+ B|
 
Laatst bewerkt:
Was jij dat?
Wat een schuiver.....

Nog letsel aan overgehouden na ziekenhuisopname? (je kunt wel weer typen zo te zien ;))
 
Les ook weer geleerd: de openbare weg is niet een prive speeltuin


En dan rij ik nog niet eens lang genoeg om me hier voorgesteld te hebben.

Dus hierbij dat ook maar gedaan.


Goh welkom. Maar waar heb je gelest dat je (nog) niet wist dat de openbare weg geen speeltuin is? :?
 
Gelest bij een top instructeur. Maar wanneer je een motor hebt in een vriendengroep waar iedereen in te snelle autos rijdt dan is dat vragen om problemen, vooral met zo weinig ervaring.
Geen idee hoe, maar met zo goed als niks het ziekenhuis verlaten. Paar kleine schaafwondjes aan me knie, open plekje gehad aan me heup and that's it. En dan had ik niet eens me broek + laaren aan :o.
Schade aan motor lijkt ook beperkt, blokdeksel links compleet open geschaafd, voorrem lijkt aan te lopen en verder kapschade. Ik hoop het tegen de lente aan allemaal weer in orde te hebben.

En allen nog een gelukkig, maar vooral veilig nieuw jaar !
 
Happy new year - het mag nog hè -- toch ? :+

@pedjwa Slecht begin van het jaar maar de eerste 5 jaar zijn statisch gezien de gevaarlijkste, dus nog even volhouden :Y
Het is een kwestie van ervaring opbouwen en gewoon veel rijden, dan komt het allemaal wel goed ;)
En je hebt eigenlijk maar twee soorten motorrijders, zij die nog moeten vallen en zij die al gevallen zijn :P

Het is mij in 2015 ook overkomen, gelukkig met lage snelheid op de rotonde hier het dorp uit..achterband begint weg te glijden en stopt daar niet mee (ook voor het eerst). Het meest pijnlijke was dat ik haar verder zag glijden met een vonkenregen eronder en ik maar roepen (in gedachten) -ho maar- ho maar- ver genoeg..
 
Allemaal de beste wensen voor 2017!

Nadat ik 17 oktober 2016 mijn eerste bericht hier geplaatst heb (tijdjegeleden) |( , kan ik vandaag melden dat ik geslaagd ben voor het felbegeerde motorrijbewijs A! (bij rijschool Correct) *D Nu snel kijken voor een motor... :]
 
Happy new year - het mag nog hè -- toch ? :+

@pedjwa Slecht begin van het jaar maar de eerste 5 jaar zijn statisch gezien de gevaarlijkste, dus nog even volhouden :Y
Het is een kwestie van ervaring opbouwen en gewoon veel rijden, dan komt het allemaal wel goed ;)
En je hebt eigenlijk maar twee soorten motorrijders, zij die nog moeten vallen en zij die al gevallen zijn :P

Het is mij in 2015 ook overkomen, gelukkig met lage snelheid op de rotonde hier het dorp uit..achterband begint weg te glijden en stopt daar niet mee (ook voor het eerst). Het meest pijnlijke was dat ik haar verder zag glijden met een vonkenregen eronder en ik maar roepen (in gedachten) -ho maar- ho maar- ver genoeg..
Ik ben zo vaak op mijn bek gegaan dat ik de score niet meer bij hou :P
 
_O- @motormonkey.. tis ook geen wedstrijd :9

Sommige mensen gebeurt het ook vaker dan anderen, vriendin van me rijd dagelijks woon-werk h'sum - a'dam.. en das best een druk stukje en dan is de kans op een ongeluk gewoon groter dan de (huidige) fun-only km's die ik rij. Al heb ik als student wel door weer-wind-regen-sneeuw-hagel-onweer gereden, maar nu met ook een auto voor de deur.. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan