Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh, lang weggeweest, druk geweest.

Handkappen besteld voor de XT. liggen nog in Deutschland!

Hoe ist met iedereen?
gr
 
Welkom terug... :P

Hier allen wachtende op de zomerperiode... :]

Handkappen zijn relaxt, vanuit Dld duurt het toch niet zo lang om naar NL te verzenden?

Heb een undertail besteld uit Canada, ding lig al vanaf de 23e december nog steeds daar. Levertijd geven ze tussen de 1 en 2 maanden aan :/
 
Het zijn kappen die normaal zijn + extra spoilers besteld voor de koudere/natte dagen.
Vol alu beugel erin tegen vallen etc.

Mede XT rijders spreken er goed over dus ben benieuwd.
 
dat had ik niet gedacht. Bij mij loopt het van mijn mouwen de handschoenen in :/ . Hoe gaan kappen daarbij helpen?
Alleen bij mijn leren pak gaan de handschoenen er overheen, als ik dus een textiel pak aan heb gaan ze de mouwen in. Heb met mijn jaartje woon-werk verkeer op de cb500 met regen dus geen ervaring gehad met water wat via de mouwen mijn handschoenen in ging.

Voor de voorzijde van de handschoen zorgen ze er iig voor dat ze niet zo snel zeiknat worden.
 
Laatst bewerkt:
Alleen bij mijn leren pak gaan de handschoenen er overheen, als ik dus een textiel pak aan heb gaan ze de mouwen in. Heb met mijn jaartje woon-werk verkeer op de cb500 met regen dus geen ervaring gehad met water wat via de mouwen mijn handschoenen in ging.

Voor de voorzijde van de handschoen zorgen ze er iig voor dat ze niet zo snel zeiknat worden.
Dat is natuurlijk wel zo. Voor mij van minder invloed door de kuip.
 
MOgguh! :W

Ja apart he dat balhoofd @Brasletti.

Kappen liggen sinds vanochtend in Amsterdam!

gr
 
Vanmiddag maar eens kijken om erop te zetten!
kappen:
15823687_1331556130251543_7918878800070698603_n.jpg


Spoilers voor slechter weer/meer stenen/ handbescherming
15965885_1331556126918210_5709520703925402724_n.jpg


Goeiemorgen! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan