Supercross

CbKHHtmUcAAyEFb.jpg


CbKIaAQUsAAqhqs.jpg
 
Die Amarikanen sporen echt niet he _O-

Ze bedanken allemaal hun bevrijder jezus christus en vereren hun militairen en vaderland met allerlei liederen en rituelen. :X

Maarja, ze weten er altijd wel een spektakel van te maken, dat dan weer wel *O*
 
Laatst bewerkt:
Die Amarikanen sporen echt niet he _O-

Ze bedanken allemaal hun bevrijder jezus christus en vereren hun militairen en vaderland met allerlei liederen en rituelen. :X

Maarja, ze weten er altijd wel een spektakel van te maken, dat dan weer wel *O*

Ok het komt allemaal een beetje overdreven en nep over, maar geloof mij de sfeer is heerlijk. Heb zelf een aantal evenementen meegemaakt en het is echt top!
 
Wakey wakey omey! Het 2017 seizoen begint vannacht weer in Anaheim! 8-)

Heel benieuwd wat Ken Roczen op de Honda kan laten zien en of Dungey voor een derde opeenvolgende titel kan gaan nadat hij van de zomer in het oudoor seizoen zijn rug brak. Zelf hoop ik op Tomac op Kawasaki! :)
 
Wakey wakey omey! Het 2017 seizoen begint vannacht weer in Anaheim! 8-)

Heel benieuwd wat Ken Roczen op de Honda kan laten zien en of Dungey voor een derde opeenvolgende titel kan gaan nadat hij van de zomer in het oudoor seizoen zijn rug brak. Zelf hoop ik op Tomac op Kawasaki! :)

M´n maat en z´n vrouw vliegen woensdag naar Californië en zien 2 wedstrijden aldaar want hun zoon rijdt daar ook 2 wedstrijden mee , en hopend dat hij het avondprogramma haalt .

MOTOCROSSPLANET.NL -
 
Laatst bewerkt:
Maar waarom draagt hij nog dat Suzuki tenuetje? Was het geld voor rode truitjes op bij Honda?
 
Ik zou er ook wel willen zijn! Leuk dat het seizoen weer begonnen is.

Ja echt super ....ben er paar jaar geleden naar een drietal wedstrijden geweest , spektakel van de bovenste plank . *O* *O*
Maar nu m´n maat z´n zoon daar rijd had ik er graag bij geweest en oude Amerikaanse maatjes ontmoet die naar Nederland kwamen om met ons in het mulle zand te trainen , o.a. Louie Franco en Danny La Porte ,....de mannen die ook de motor regelen en klaar maken voor hem :}
 
Gaaf hoor! Wat is de naam van die jongen? Kunnen we kijken of hij de main haalt.

Roczen toch vol gehouden, erg knap. Spannende wedstrijd, de 250 trouwens ook.
 
Gaaf hoor! Wat is de naam van die jongen? Kunnen we kijken of hij de main haalt.

Roczen toch vol gehouden, erg knap. Spannende wedstrijd, de 250 trouwens ook.


Sorry voor late reactie .....ja zeker gaaf .

Mijn ouwe crossmaat is Ed Meurs en zijn zoon die daar gaat rijden heet Jeffrey Meurs ,....hij zei al tegen mij van ik denk niet dat ik het avondprogramma gaat halen , maar dat zei hij vorig jaar ook en toen lukte het wel , wel gaaf om tegen of meer mee te rijden als mannen (mijn favo) CR22 etc etc .
 
50e in kwalificatie zie ik. Alleen de eerste 40 gaan door?

Roczen er hard vanaf, jammer hoor. Best kans dat'ie er volgende keer niet bij is.
 
50e in kwalificatie zie ik. Alleen de eerste 40 gaan door?

Roczen er hard vanaf, jammer hoor. Best kans dat'ie er volgende keer niet bij is.


1e kwalificatie 5e en toen hadden ze zo'n grote hoop om het te halen , maar hij zat stijf onder de stress en maakte fout op fout ,....hoop dat hij de druk kwijt is voor Phoenix en San Diego .
De verslaggever had het met oud winnaar Pingree nog over hem en die zei hij is talentvol en heeft weinig tot niet kunnen testen op zijn motor dus zal voor Anaheim moeilijk worde ,......we houden hoop en ik zei al tegen hem ...geniet er maar vooral van !!!!!

Wat betreft Roczen , die heeft een open armbreuk en is er weken tussenuit dus de titel kan hij wel vergeten . -O-
 
Laatst bewerkt:
Dat is jammer voor hem ja. Volgende keer beter. Ik vind het al knap dat hij mee doet! Dan moet je wel kunnen rijden ;-)

En ook jammer voor Roczen, ik had onze oosterbuur wel de titel gegund.
 
Dat is jammer voor hem ja. Volgende keer beter. Ik vind het al knap dat hij mee doet! Dan moet je wel kunnen rijden ;-)

En ook jammer voor Roczen, ik had onze oosterbuur wel de titel gegund.

Dat kan die ook wel , hij heeft al paar MX1 GP's gereden in het verleden en gaat nu het EMX 250 cc rijden voor een team ergens uit Brabant of Limburg .

Ja voor Roczen zeker jammer , dan zal het Dungey worden .....ben zelf fan van Reed #22 ...maar is inmiddels ook al 35 geloof ik.
 
Reed doet gewoon voor de lol mee, hij heeft alles al gehaald en gezien, hij heeft geen druk meer. Toch knap dat'ie op deze leeftijd nog kan meekomen. Een beetje net als Rossi, Reed blijkt ook regelmatig bij Rossi op de range te komen trainen.
 
Reed doet gewoon voor de lol mee, hij heeft alles al gehaald en gezien, hij heeft geen druk meer. Toch knap dat'ie op deze leeftijd nog kan meekomen. Een beetje net als Rossi, Reed blijkt ook regelmatig bij Rossi op de range te komen trainen.

Ja Reed is ontdekt door Alex Briggs en zijn grote maatjes .....en Yamaha he. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan