Ducati Monster modellen v.a. 2009 "DE NUOVO MOSTRO" deel 6

Hmm van dat probleem heb ik nog niet eerder gehoord. Misschien is de rubber afdichting lek of zweet hij een beetje, of is ie uitgedroogd. Zon rubbertje kost hopelijk de wereld niet dus misschien daar eens mee beginnen.
 
Thank's mooi spulletjes daar 8-)Helaas ook weer iets minder ontdekt,wel vroeg op een 796Abs van eind 2014
had dit al eens eerder gemerkt tijdens een poetsbeurt maar niet verder bij nagedacht,maar nu merk ik toch weer dat het remvleistofreservoir lichtjes zweet,het zijn niet echt druppels maar het word zo wat vochtig tussen het afsluitdeksel en het reservoir.
Beetje vergelijkbaar met onderstaande foto v.h w.w.w.
Nog meerdere die hier al last van hadden??

[~[url="http://i128.photobucket.com/albums/p179/Cabrio_2006/brake%20reservoir_zpsf81kr7db.jpg"]afbeelding~][/URL]

Ja ikke. Monster 821 2015. Dekseltje is onder garantie vervangen augustus 2016 (zeg ik uit m'n hoofd kan ook juli geweest zijn).
 
Laatst bewerkt:
Hallo Leden,

Ik ben Andre uit heerhugowaard en heb sinds maart een monster 796 , wat een feest!
Hierbij een plaatje van hoe hij er nu nog uit ziet.

Deze week koplamprandje en stuur zwart laten poedercoaten!!

full
 
Haalde ik mijn kuip eraf , bleek de achterkant van mijn instrumentenpaneel er niet op te zitten. Barbier motorsport gebeld waar ik hem gekocht heb(10 maanden geleden), krijg ik gewoon kostenloos een nieuwe, wat een service!!!! ik Kan dat bedrijf iedereen aanraden!!!
 
Haalde ik mijn kuip eraf , bleek de achterkant van mijn instrumentenpaneel er niet op te zitten. Barbier motorsport gebeld waar ik hem gekocht heb(10 maanden geleden), krijg ik gewoon kostenloos een nieuwe, wat een service!!!! ik Kan dat bedrijf iedereen aanraden!!!
Dit hoort zo. Het is óf het kuipje, of het dashboard cover. Als je het kuipje wilt monteren moet de achterkant van het dashboard eraf.
 
Wie heeft er zelf een QUICKSHIFTER op zijn Monster 1200 (BJ 2014..2016)?!
Ik ben benieuwd naar ervaring hiermee, graag je reactie hier op het forum
Bij mij gaat het bij een quickshifter niet om de snelste rondetijd o.i.d. maar gaat het puur om de FUN die een quickshifter geeft.

Mijn ervaring met de Healtech iQSE
Voordelen
- standaard oplossing voor Monster 1200 die je zo kunt bestellen
- je kabelboom blijft origineel, je kan zo weer terug
- er zit een App bij waarmee je de benodigde parameters kunt instellen,
echt netjes gemaakt

Nadelen
- montage van de sensor
- er zijn veel parameters om in te stellen, dus vind maar eens de juiste
voor sensorgevoeligheid, delay en cut-off time

Conclusie: iQSE voor mij niet de ideale oplossing.
Ik heb geen stabiele instelling kunnen vinden, mijn gevoel zegt dat dit in de sensor kan zitten: de ene rit werkt het perfect en de volgende rit voel je gewoon dat de bak niet lekker in z'n versnelling 'valt'. Dit is mijn grootste bezwaar van deze oplossing.

Ik ben niet op zoek naar suggesties om de iQSE beter te laten werken, ik ben benieuwd naar ervaringen met andere merken/type's quickshifter op de Monster 1200 :W
 
Heb tot volle tevredenheid toch de IQSE erop zitten.

Heb hem overgezet van men 1200S naar men 1200R nu werkt perfect.
 
Heb tot volle tevredenheid toch de IQSE erop zitten.

Heb hem overgezet van men 1200S naar men 1200R nu werkt perfect.
Da's goed om te lezen!
Ik overweeg om dezelfde te kopen voor m'n R!
Jammer dat er geen QS in de originele accessoirelijst van Ducati staat.
Klapt dat nog een beetje in de uitlaat? *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan