zadels

Wat zijn dat toch iedere keer kunstwerken wat daar uit Belgie komt rollen zeg, schitterend.

Ga er januari het zadel van mijn TDM brengen, ben echt zo nieuwsgierig hoe dat terugkomt...

Echt vakwerk, klasse

gewoon wat richtlijnen meegeven en dan komt hij als een mooi functioneel kunstwerk terug :Y
 
15665834_10210907554585462_4267785496279600369_n.jpg

weet niet of het geluk is of dat hij naar de motor heeft gekeken, maar op de achterkant komt het allemaal precies mooi uit.
15622311_10210907554905470_5735724692416300198_n.jpg

15665862_10210907554505460_1585844021006047823_n.jpg
 
Het is een artiest die belg😁
Ik moet nog even geduld hebben,niet mijn sterkste punt😬
 
Ik maak dingen los bij mensen
Is wel handig bij je baan, Bart.
Hier schiet het nog niet zo op met het nieuwe project en dus met de nieuwe zadelplaat. Maar komt tijd, komt zadelplaat.
Ik heb wel weer een Brabantse Fireblade op jouw spoor gezet.
Vanuit het vlakke Flevoland een goede jaarwisseling gewenst.
 
Beste Nopper,

Ik weet dat dit een zadel topic is maar ik stel m'n vraag toch hier omdat ik de meest mooie creaties van je voorbij zie komen.. :Y

Ik heb voor mijn Honda Shadow een paar harde zijkoffers gemaakt waar ik eerst van plan was om ze te plamuren, schuren en af te lakken in glanzend zwart. Tot ik dit topic weer voorbij zag komen en bedacht dat de zijkoffers misschien ook wel met zwarte bekleding afgewerkt zouden kunnen worden, en of dit skai of iets anders is laat ik dan aan jouw over wat het beste is.

Plaatje bij het praatje, ze zijn nog niet klaar, ik wil ze op de zwarte lijn doorzagen en zo deksels te creëren. De scharnieren heb ik al... er zit nu 1 laag glasvezel op en daar komt nog een tweede overheen
full

full


Mijn idee is, als dit kan, om er een "velletje" omheen trekken met een mooie bies en of design, wellicht de Wings van het Honda logo. De achterkant van de koffers is voor mij esthetisch/cosmetisch minder belangrijk dus hier hecht ik minder waarde aan de afwerking.


Plaatje geheel en al ter voorbeeld...
full



Zie je dit zitten om te maken en helpen met design? Laat maar weten hier of via PB


Groet Rucarodi...
 
Beste Nopper,

Ik weet dat dit een zadel topic is maar ik stel m'n vraag toch hier omdat ik de meest mooie creaties van je voorbij zie komen.. :Y

Ik heb voor mijn Honda Shadow een paar harde zijkoffers gemaakt waar ik eerst van plan was om ze te plamuren, schuren en af te lakken in glanzend zwart. Tot ik dit topic weer voorbij zag komen en bedacht dat de zijkoffers misschien ook wel met zwarte bekleding afgewerkt zouden kunnen worden, en of dit skai of iets anders is laat ik dan aan jouw over wat het beste is.

Plaatje bij het praatje, ze zijn nog niet klaar, ik wil ze op de zwarte lijn doorzagen en zo deksels te creëren. De scharnieren heb ik al... er zit nu 1 laag glasvezel op en daar komt nog een tweede overheen
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn idee is, als dit kan, om er een "velletje" omheen trekken met een mooie bies en of design, wellicht de Wings van het Honda logo. De achterkant van de koffers is voor mij esthetisch/cosmetisch minder belangrijk dus hier hecht ik minder waarde aan de afwerking.


Plaatje geheel en al ter voorbeeld...
[afbeelding]


Zie je dit zitten om te maken en helpen met design? Laat maar weten hier of via PB


Groet Rucarodi...
Mooi gemaakt man. :}
 
Deze had ik effe gemist : inderdaad prachtig werk. Ik zie het Echter niet haalbaar om dit 100 procent naar mijn zin te bekleden, om redenen die hier niet zo op 1,2,3 uit te leggen zijn. Het zou me wellicht ook erg veel tijd kosten.

Om het goed te maken weer een plaatje van een zadel : triumph street triple Rx. Verhoogd en redesigned.
full
 
Hee! Kan je ook eindelijk logo's? ;) Gaaf!

Ik rijd inmiddels trouwens naar tevredenheid rond met het Top Sellerie zadel (zonder gel), Bart. Dit is voor mij op de oplossing geweest.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan