Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik blijf het een bij elkaar geraapte motor vinden. Die nu nadat ze een nieuwe versie hebben uitgebracht nog niet compleet is in mijn ogen. De lijnen sluiten niet mooi aan.

Neem bijvoorbeeld de nieuwe GSX-S750 daar kloppen wel de lijnen van
GSX-S750AL7_KEL_Right.jpg
 
Dan nog een foto van de MT-07, ze stond er zo zielig bij in de schuur. Heb haar even uit haar winterslaap gehaald (overigens NIET gestart). Voor de oplettende kijkers..
JA ik heb de kapjes aan de zijkant laten coaten €30,-.
En ja ik mis nog iets aan de achterkant, dat ga ik tegelijk monteren met het knipperlicht relais uit China.
206d62v.jpg
 
Dan nog een foto van de MT-07, ze stond er zo zielig bij in de schuur. Heb haar even uit haar winterslaap gehaald (overigens NIET gestart). Voor de oplettende kijkers..
JA ik heb de kapjes aan de zijkant laten coaten €30,-.
En ja ik mis nog iets aan de achterkant, dat ga ik tegelijk monteren met het knipperlicht relais uit China.
[afbeelding]

Ziet er gaaf uit!
Die kapjes laten coaten is echt een mooi effect, mag ik vragen waar je dit hebt laten doen?
Ik ben nog wel benieuwd hoe slijtvast het is :)
 
Dan nog een foto van de MT-07, ze stond er zo zielig bij in de schuur. Heb haar even uit haar winterslaap gehaald (overigens NIET gestart). Voor de oplettende kijkers..
JA ik heb de kapjes aan de zijkant laten coaten €30,-.
En ja ik mis nog iets aan de achterkant, dat ga ik tegelijk monteren met het knipperlicht relais uit China.
[afbeelding]

Lijp ding man! Ja dat poedercoaten is het wel echt dubbel en dwars waard hoor, erger mij ook nog steeds dood aan dat zilver haha:p :P
 
Poedercoaten heeft dezelfde eigenschappen als derest van de "verf" aan je motor het is erg slijtvast.
Je kunt het brengen bij MRB (metaal reiniging Badhoevedorp). De kleur die ik heb gekozen is doodzwart..
 
Gister ook nog even mijn MT07 even onder het zeil vandaan getrokken en achterop enkel de MT-07 stickers vernieuwd. Het is klein maar wel weer een smoes om er even aan te friemelen :P

Heb ook nog via Ebay een leuke sleutelhanger gekocht!
Zit bovenin een gleufje waar je sleutel in past.
Ik zeg maar zo, in de winter moet ze ook af en toe verwend worden de MT

16174521_10212133580554012_2318469670908520931_n.jpg

16113963_10212133580794018_3034938643669729462_n.jpg

16114925_10212133582074050_7195212985182875972_n.jpg


Groetjes!
 
Gister ook nog even mijn MT07 even onder het zeil vandaan getrokken en achterop enkel de MT-07 stickers vernieuwd. Het is klein maar wel weer een smoes om er even aan te friemelen :P

Heb ook nog via Ebay een leuke sleutelhanger gekocht!
Zit bovenin een gleufje waar je sleutel in past.
Ik zeg maar zo, in de winter moet ze ook af en toe verwend worden de MT

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Groetjes!


leuk dat Yamaha embleem op de tankdop :Y
is dit een kunststof versie?
 
Laatst bewerkt:
leuk dat Yamaha embleem op de tankdop :Y
is dit een kunststof versie?

Op de foto ziet het inderdaad wel leuk uit! Deze is wel origineel van hard plastic. Dus niet zo'n gel sticker
Maar helaas.. deze had ik nog liggen van de R1 van m'n ouwe heer. Zat te kijken waar ik 'm eventueel op kon plakken en voor de foto maar op me tank gelegd :P
 
Hoe zot het bij jullie met he brandstofverbruik? Ik he. Mijn mt07 van vandaag en ik was na 85km al 2 blokjes kwijt van mijn benzineteller
 
220 km op een tank deed ik volgens mij. Dat kan beter maar me rechter hand krijg ik daar niet in mee.
 
Ik rij ook redelijk door vind ik en ik heb een keer 298km op dagteller gehad en toen ging er 11L in. Verbruik van 1:27 ergens.
Als ik 'normaal' rij gaat er pas bij 100Km een blokje eraf.
Ik tank hem helemaal vol dus als de pomp afslaat even schudden om het lucht eruit te krijgen en leg de tankslang met tuitje tegen de rand van de tank en druppel langzaam door, zo gaat er nog 1.5L extra in.
 
10z8j0h.jpg


Te koud is het nooit, net nog even een rondje genoten van de CP2! 😋 (dit was trouwens voor een Instagram-post, hahaha)
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij helpen mijn mt07 is een model 2017 35kw maar wat blijkt dat deze niet meer te ontgrenzen valt er is geen gaswegbegrenzer meer zoals bij het 2016 model
 
Kan iemand mij helpen mijn mt07 is een model 2017 35kw maar wat blijkt dat deze niet meer te ontgrenzen valt er is geen gaswegbegrenzer meer zoals bij het 2016 model

Kom je nu al vermogen tekort? We moeten het wel legaal houden he! })

De eerdere MT07's, zoals de mijne dus ook is, heeft een begrenzing bij het gasklephuis, maar volgens mij ook nog in de luchtinlaat... ;) Om te genieten hoef je niet als een maniak te rijden! *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan