MF-ers in Ede Deel 18

Een hoop ongelukken gezien vanmorgen op de snelweg richting Apeldoorn. Het was een spannend ritje in het koekblik wel te verstaan.
 
Ik heb de uitnodigingen verzonden baar degenen die gereageerd hebben. Er is ruimte voor meer mensen!
 
Ik kan nog niet reageren, wacht nog op de dienstlijst.
Zo gauw die bekend is dan kan ik het invullen.
 
Als er meer mensen zijn met deze voorkeur kan natuurlijk worden gekozen voor een kortere tocht. Tijdstip was puur mijn voorstel.
 
Iedereen lijkt tot nu toe zowel zaterdag 29 als zondag 30 april te kunnen. Laten we nog even de reactie van Gerard afwachten, maar misschien kunnen deze dagen vast "zacht" in de agenda's worden gezet?
 

Dat ziet er wel leuk uit! Helaas heb ik bezoek vanavond.

Vanochtend trouwens heerlijk gereden! Lekker in het zonnetje tussen de sneeuwvelden.

full
 
Iedereen lijkt tot nu toe zowel zaterdag 29 als zondag 30 april te kunnen. Laten we nog even de reactie van Gerard afwachten, maar misschien kunnen deze dagen vast "zacht" in de agenda's worden gezet?


lijst is nog niet uit, maar ik heb die week vakantie dus met dat weekend, dus dat moet lukken toch/
Zal op datumplanner dat in ieder geval in vullen.
 
Als ik alle reactie zie, wordt het zaterdag 29 april! Laten we alvast gaan hopen op goed weer. Ik zal binnenkort naar een route gaan kijken.

@Hugo: ik heb een klein rondje over de Veluwe gedaan. Weinig bijzonders, gewoon even genieten van het zonnige winterweer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan