Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn Suzuki heeft hij het ook altijd perfect gedaan, alleen nu op een nieuwe motor met TFT display niet. Hier iemand met hetzelfde probleem. AIM bevestigt dat een deel van de 15/16 Yamaha R1's dit probleem hebben. Een team in Amerika had 5 van die r1's gekocht en 1 daarvan had hetzelfde probleem. Als test hadden ze het scherm overgezet naar een andere motor waarna de AIM ook op die motor geen GPS signaal meer kon ontvangen maar wel op de eerdere probleemmotor met het scherm van een andere motor. Dus vooralsnog is de conclusie dat het probleem zich in het scherm zelf voordoet. Yamaha houdt zich van de domme.

AIM gaf als tip om een EMI shield folie te plakken. Dat race team had dat ook geprobeerd maar daar had het niet geholpen. AIM wist niet precies wat ze hadden gedaan en welke folie ze hadden geprobeerd. Heb via ze een tip gehad voor een Nederlandse leverancier van dat folie. Die had wel wat folie maar alleen al aan folie ging dat richting de 150 euro zonder dat duidelijk was dat het echt ging helpen.

Ben dus naar een oplossing met een externe GPS antenne gegaan die ik in de kont kan plaatsen.
 
t zal me allemaal worst zijn... gas op die lollie

Precies...daarom neem ik aan iedereen even naar Tessa gereageerd of je al dan niet in ben voor een wedstrijd op Dijon?

Je mag het ook niks vinden, maar ze mist nu nog veel reacties en dan is het lastig beslissen of het doorgang moet vinden. Ik zeg bij twijfel altijd gas :+
 
Begrijpelijk, ik rij zelf ook OW omdat het (vooral) in het weekend plaatsvindt, maar ik vind het wel interessant om deze nieuwe (voor mij dan) baan te proberen. Ik hoop dat het doorgaat :)
 
Begrijpelijk, ik rij zelf ook OW omdat het (vooral) in het weekend plaatsvindt, maar ik vind het wel interessant om deze nieuwe (voor mij dan) baan te proberen. Ik hoop dat het doorgaat :)

Ik zou er ook best willen rijden, mooi vloeiend baantje. :]
Maar ik zit de met zomervakantie. Ik proefde zaterdag dat de kans van Hockenheim in augustus iets groter was dan in mei. Valt Hockenheim in mei dan kan ik de zomervakantie naar voren schuiven, dan zou Dijon wel mogelijk zijn. Anders niet.
Vindt het wel tof dat ze het iig blijven proberen om nieuwe circuits op de kalender te krijgen. :}
Maar anderzijds wordt het wel een volle kalender voor een 1 man team.
 
Dijon gaat nu door, maar dan moet de 2e keer Oschersleben toch ook lukken??

Ff reageren naar Tessa via owcup@crtholland.nl en voor je het weet hebben we 4!! Buitenlandse circuit events dit jaar :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Hi Dames en Heren,
Na afgelopen seizoen ZAC te hebben gereden kom ik dit seizoen gezellig bij de OW cup meedoen in de Sportcup 1000.
Het grote voordeel voor mij was toch de zaterdagen zodat mijn verlofdagen nog een beetje bespaart blijven.
Ik ga meerijden op een GSXR 750 k4 die behoorlijk onder handen is genomen, ook al blijft het modern 1000cc geweld een kleine uitdaging ;)
 
Hi Dames en Heren,
Na afgelopen seizoen ZAC te hebben gereden kom ik dit seizoen gezellig bij de OW cup meedoen in de Sportcup 1000.
Het grote voordeel voor mij was toch de zaterdagen zodat mijn verlofdagen nog een beetje bespaart blijven.
Ik ga meerijden op een GSXR 750 k4 die behoorlijk onder handen is genomen, ook al blijft het modern 1000cc geweld een kleine uitdaging ;)

Welkom. Veel plezier!
 
Hallo allemaal,

Misschien een beetje kort dag, maar heeft iemand toevallig nog een plekje over in een pitbox 15 april?

Ik ben te bereiken op nul zes 31766546.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Nick Visseren
 
Zijn er nog mensen die mee willen doen met de 501 van Assen.

Ik (2:01 rijdend), met een maat (1:55) zouden wel willen mee doen.
Rijden normaal ZAC.

Vragen kan altijd lijkt me !
 
Zijn er nog mensen die mee willen doen met de 501 van Assen.

Ik (2:01 rijdend), met een maat (1:55) zouden wel willen mee doen.
Rijden normaal ZAC.

Vragen kan altijd lijkt me !
Hallo Benbru, stuur mij even een Pb, ons team kan door blessureleed niet, ik weet dat er nog een rijder een team zoekt, dan kunnen jullie met zijn drieen onze plek overnemen.
 
Verslagje geschreven van de 501. Ben nog aan het nagenieten.

https://www.facebook.com/suplexracing/

17AP2-4901.JPG


17AP2-5586.JPG


*O*
 
Topic titel aangepast. *O*

Gelijk een vraag aan de lezer, wat vinden we van de 12 a 14 rondjes?

14 Kijk ik echt tegenop (hoop at dat eenmalig was) maar de 12 rondjes kon ik gelukkig goed volhouden.
 
Topic titel aangepast. *O*

Gelijk een vraag aan de lezer, wat vinden we van de 12 a 14 rondjes?

14 Kijk ik echt tegenop (hoop at dat eenmalig was) maar de 12 rondjes kon ik gelukkig goed volhouden.

Liever 14 ronden uiteraard, die 2 extra ronden kunnen na die 12 ook nog wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan