Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik tank als den bak bijna leeg is dan ben ik zeker dat een minimum aantal keer moet uitstappen om daar in de kou en stank te staan tanken....waar is den tijd naartoe dat ge uw raampje 5cm opendeed en zei "vol aub!" En vijf minuten later raampje open betalen en vertrekken, kben geen luxebeest maar kzou er wat meer willen voor betalen :Y


Bij ons zijn er zo nog stations met bediening :Y
 
Dat snap ik ook niet echt, ge moet het toch betalen uiteindelijk :?
Enkel als de prijzen een pak hoger zijn dan waar ik normal tank doe ik er maar een derde ofzo in.
 
Neen, heb ook nog nooit E10 getankt ;)

Maar ik heb een lijstje liggen van motoren die compatibel zijn met E10, en voor Ducati staan er pas de modellen vanaf de 848 bij.

Voor eerdere modellen:
"Ducati Models prior to the above or not mentioned: Use NON E10 fuel"

Dus voor de 749 zou ik sowieso geen E10 tanken, en voor de MTS ben ik ook maar overgeschakeld op Euro98 omdat ik las dat E10 (zelfs al kan je motor er officieel tegen), op lange termijn toch schade kan veroorzaken aan rubberen leidingen en plastic delen. Tenzij je begint met van die additieven erbij te kappen...

Voor die paar eurocent extra ga ik geen risico nemen ;)

No way dat ik biobrol in mijn moto's giet :N

98 it is :Y

Of 102 aan 1,91 euro/liter zoals in Duitsland de laatste keer :')
 
Nee, voor de moteurs die daar niet mogen op rijden. Bij vriendin haren auto was k verschoten omdat zij altijd tot net niet leeg blijft bollen en dan is t ineens veel geld. Ik rij maar tot half leeg en dan tank k voor 25 euro. Hoeveel naft er dan bijkomt hangt af van de graaiindex te Brussel. :+


:') :') :')
 
Dat snap ik ook niet echt, ge moet het toch betalen uiteindelijk :?
Enkel als de prijzen een pak hoger zijn dan waar ik normal tank doe ik er maar een derde ofzo in.

Ik kijk zelfs amper naar de prijs. Als em leeg is moet em terug vol. Ik probeer wel in van die "express" tankstations te tanken, das sowieso goedkoper.
 
Ook al mag het, ik doe da ni. Als je weet dat die bioshit op zichzelf amper brandbaar is :o
Tis hier voor in de clio van zus, die is toch niet vooruit te branden ge moogt er nog lachgas en 2000octaan in doen denk ik, maar zolang zus dat een goeie auto vind hoort ge mij ni klagen, ik heb een auto om naar het containerpark met te rijden en om naar den brico achter cement te rijden, leve de clio break en de propere beemer in de garage 😜😜😜😜😜
 
Ook al mag het, ik doe da ni. Als je weet dat die bioshit op zichzelf amper brandbaar is :o



:N word bij ons op het werk gemaakt :Y is bijzonder brandbaar :Y de vrachtwagens die bij ons komen laden staan tussen een sproei instaltie moest er iets misgaan :o

en dat is geen gezever :N Mex zijne pa zal dat ook wel weten :Y
ze maken pure alcohol ook 98graden :9 ik ga eens vragen of ze iemand nodig hebben om te proeven :Y :P
 
Tis hier voor in de clio van zus, die is toch niet vooruit te branden ge moogt er nog lachgas en 2000octaan in doen denk ik, maar zolang zus dat een goeie auto vind hoort ge mij ni klagen, ik heb een auto om naar het containerpark met te rijden en om naar den brico achter cement te rijden, leve de clio break en de propere beemer in de garage 😜😜😜😜😜

Ge moogt toch maar 70 niet meer. Zou er niet van verschieten dat je binnen 5 jaar nog maar 90 mag op de snelweg.
 
Ge moogt toch maar 70 niet meer. Zou er niet van verschieten dat je binnen 5 jaar nog maar 90 mag op de snelweg.
Als ik in mijn leven alleen de dingen gedaan zou hebben die "mochten" dan had ik evengoed jong kunnen trouwen, een kind krijgen, een huisje kopen en in een bank gaan werken....

|( |(
 
bwa zo een maand of 3 geleden in mijn geval :X :o en zal nog wel paar maand duren ook vrees ik...
Het begint te kriebelen bij mij.....

Eén dezer ga ik mij niet kunnen houden en ga de moto verplaatsen van de linkse naar de rechtse kant in mijn garage...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan