NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Going to uk so saying it now

safe_image.php


have a good xmas and happy new year to all
 
Wat een stilte hier.. ier.. ier.. ier.. r.. r..

Ik had zin om even te rijden dus vanochtend de fiets tevoorschijn gehaald voor een retourtje Veenendaal. Moest kunnen dacht ik. Dat doen we dus voorlopig maar even niet meer -O-

864a3b6fd67c920dd1e884e34211e517.jpg

Geen eigen kiekje maar zo voelde ik me wel. Man man man......
 
bikkel... Bij mij staat hij lekker aan de druppellader te wachten tot de pekel weg is :)

Hopelijk vrijdag 24-2 met de motor naar de beurs... al is dat de voorgaande jaren ook niet gelukt
 
Wat een stilte hier.. ier.. ier.. ier.. r.. r..

Ik had zin om even te rijden dus vanochtend de fiets tevoorschijn gehaald voor een retourtje Veenendaal. Moest kunnen dacht ik. Dat doen we dus voorlopig maar even niet meer -O-

[afbeelding]
Geen eigen kiekje maar zo voelde ik me wel. Man man man......

kurkentrekker meegenomen ??
 
Hier ook zin om te rijden maar wacht op plus 12 graden ;)

Ben wat onderhoud aan het doen, remklauwen gesplitst en rubbers vervangen, voorpoten eruit om de olie te vervangen. Nog olie en filter, kettingsetje en nieuw voorbandje. maar krijg het nu niet warm genoeg in de schuur :X ff wachten tot die klotevorst weer voorbij is..........
 
Nou morgen ga ik wel ff een stukkie hoor :] 8-9 graden en droog. Tuurlijk, wel fris, maar kan het toch niet laten :+
 
Idem hier.. morgen lekker stukje rijden! ben nog wel aan het inrijden maar dan kan ik die km's dus extra goed gebruiken haha
 
Wel de bike goed afspoelen jongens, man wat ligt er nog een hoop pekel op de weg :Y

@ theelepel, demper al gedaan ? ( zag je topic in techniek :) )

Heb hier de vorkpoten weer met verse olie in elkaar. Gelukkig wordt het warmer, krijgt mijn verwarming het weer wat aangenamer in mijn sleutelschuurtje, dus zondag weer vorkpoten erin en nieuwe rvs remleidingkjes monteren, klauwen al uit elkaar gehad en schoongemaakt en van nieuwe rubbertjes voorzien, als dat niet goed gaat remmen................
Volgende week nieuw voorbandje laten leggen en dan is de blade weer compleet :)
 
Ja ik zag zojuist de 14-daagse verwachting en dat ziet er toch al een stuk minder "winter" uit :)
oaowt0.png


O ja en afspoelen ga ik sowieso doen :)
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje. Zou iemand van jullie een keer samen met mij mijn chain slack willen bijstellen? Het is echt nodig intussen maar ik heb het nog nooit gedaan en wil niet dat ik het fout doe.. vind het een beetje overdreven om hiervoor speciaal naar een garage te gaan. Zou het erg op prijs stellen want volgens mij stelt het niet zo veel voor en dan kan ik het de volgende keer zelf ook :)
 
Wel de bike goed afspoelen jongens, man wat ligt er nog een hoop pekel op de weg :Y

@ theelepel, demper al gedaan ? ( zag je topic in techniek :) )

Heb hier de vorkpoten weer met verse olie in elkaar. Gelukkig wordt het warmer, krijgt mijn verwarming het weer wat aangenamer in mijn sleutelschuurtje, dus zondag weer vorkpoten erin en nieuwe rvs remleidingkjes monteren, klauwen al uit elkaar gehad en schoongemaakt en van nieuwe rubbertjes voorzien, als dat niet goed gaat remmen................
Volgende week nieuw voorbandje laten leggen en dan is de blade weer compleet :)

Nee demper os nog niet gedaan, rijd nu ook zonder killer erin is opzich wel leuk geluid, net 150km gereden man man wat is het lekker weer.... ja dat klinkt raar maar het is helemaal niet zo koud als ik dacht, zelfs de handvat verwarming staat uit haha
 
Net ook heerlijk gereden. Waalbandijk, stukkie door Nijmegen en dan weer terug. Wel frisse handen maar verder heerlijk! Droge wegen en schone dijken, ik heb me vermaakt. Zo even afspoelen :+
 
Even een vraagje. Zou iemand van jullie een keer samen met mij mijn chain slack willen bijstellen? Het is echt nodig intussen maar ik heb het nog nooit gedaan en wil niet dat ik het fout doe.. vind het een beetje overdreven om hiervoor speciaal naar een garage te gaan. Zou het erg op prijs stellen want volgens mij stelt het niet zo veel voor en dan kan ik het de volgende keer zelf ook :)

kom maar een keer buurten, koffie staat klaar :W
 
Nee demper os nog niet gedaan, rijd nu ook zonder killer erin is opzich wel leuk geluid, net 150km gereden man man wat is het lekker weer.... ja dat klinkt raar maar het is helemaal niet zo koud als ik dacht, zelfs de handvat verwarming staat uit haha

Was inderdaad niet echt koud, was ff met koekblik onderweg en de zon scheen en de weg was droog, baalde wel een beetje dat de brommer nog niet klaar is |(
 
Aangezien ik in Nijmegen woon en sinds vandaag hier rondtuf op een thundercat laat ik me ook maar eens melden hier :W

Vandaag de motor gekocht en teruggereden van Zwolle naar Nijmegen :) en de komende tijd dus te herkennen aan de geel zilver en zwarte thundercat *D
 
Aangezien ik in Nijmegen woon en sinds vandaag hier rondtuf op een thundercat laat ik me ook maar eens melden hier :W

Vandaag de motor gekocht en teruggereden van Zwolle naar Nijmegen :) en de komende tijd dus te herkennen aan de geel zilver en zwarte thundercat *D

Welkom, en geen verkeerd weer om ff van zwolle naar nimwegen te rijden 8-)
Zal je wel een keer tegenkomen, zo'n thundercat in die kleuren valt wel op ;)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik in Nijmegen woon en sinds vandaag hier rondtuf op een thundercat laat ik me ook maar eens melden hier :W

Vandaag de motor gekocht en teruggereden van Zwolle naar Nijmegen :) en de komende tijd dus te herkennen aan de geel zilver en zwarte thundercat *D
Welkom :)

@ Mario: Heb je toevallig dit weekend even tijd dat ik langs kom? Ik zie dat de temperatuur best aardig wordt :t Kan je tevens voor het eerst m'n kawa zien na een jaar tijd _O-
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag allemaal,

Ik heb vanaf 1 maart werk gevonden in Arnhem en nu zoek ik ook woonruimte. Dit zoek ik voor mezelf maar ook voor mijn Suzuki. Uiteraard stel ik voor mezelf wel prioriteit :P
Het vinden van een appartement of studio wil nog niet echt lekker lopen dus vandaar dat ik mezelf wil beroepen op jullie. Weet iemand toevallig nog een leuke appartement voor maximaal 800 euro in de buurt van Arnhem of Nijmegen? Mijn vriendin woont al in Nijmegen maar helaas is haar appartement wat klein voor zijn tweeën (namelijk 13m2).

Minimale eisen
- Eigen wc, douche en keuken.
- Het moet er niet uitzien alsof het van mijn opa en oma is geweest.
- Goed bereikbaar per OV.

Alle ideeën zijn welkom. Ook de dorpen omliggend tussen Arnhem en Nijmegen!
De gouden tip wordt beloond met taart (of bij voorkeur een liter olie :] )
 
Terug
Bovenaan Onderaan