Racen op een oude GSXR (86 t/m 00)

Ik heb zelf ook een nissin radiale rempomp met setje radiale ramklauwen.

Die adapters heb ik inderdaad ook in gebruik:

 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook een nissin radiale rempomp met setje radiale ramklauwen.

Die adapters heb ik inderdaad ook in gebruik:

[~[url="http://i415.photobucket.com/albums/pp233/Bassie1902/GSX-R%20750/IMG_0921.jpg"]afbeelding~][/URL]


Goed bezig :t en met BREMBO klauwen erop })

Mijn circuit SRAD gaat deze week GSXR1000 K6 voorpoten krijgen dan kunnen de remklauwen er zo op.

Heb ook BREMBO klauwen , weet nog niet of ik die op de SRAD ga gebruiken? Zitten nu op de K4 .

Als iemand nog een leuke 19mm rempomp zoekt dan is dit wel iets !!

http://www.ebay.de/itm/BRAKING-LEVA...FRONT-BRAKE-/181216453300?hash=item2a3157a2b4
 
dan zal ik maar vertellen hoe mijn SRAD we verder bij staat:

Volledig Akraprovic systeem met titanium demper en rvs uitlaatbochten.
Danmoto remschakelsetje
Veering aangepast bij SO Products achter hoger gezet voor liniare veren gemonteerd en afgesteld.
Stalen remleidingen en brembo klauwen en nissin radiale rempomp.
WP stuurdemper aan zijkant van het frame gemonteerd.







Daarnaast tijdje geleden vast gelopen motorblok gehad toen er 280 op de teller stond.
dat ziet er dan zo uit :O

 
dan zal ik maar vertellen hoe mijn SRAD we verder bij staat:
Hij staat er zo te lezen full spec bij *D
Volledig Akraprovic systeem met titanium demper en rvs uitlaatbochten.
Danmoto remschakelsetje
Veering aangepast bij SO Products achter hoger gezet voor liniare veren gemonteerd en afgesteld.
Hoeveel mm heb jij hem achterop hoger laten zetten bassie ?

Rij zelf met een originele aangepaste demper met o.a andere shimms en veer.


Stalen remleidingen en brembo klauwen en nissin radiale rempomp.
WP stuurdemper aan zijkant van het frame gemonteerd.
Heb mijn WP stuurdemper aan zijkant eraf gehaald die komt op de weg SRAD .Vond de WP te zwaar insturen heb daarom er vorig jaar een Hyperpro stuurdemper RSC opgezet.


Oeps 280 en toen dat blok :/ |(

Ging alles daarna nog goed rechtdoor geen schuiver gehad ?

Ooit moet de mijne er zo uit gaan zien })

full
 
Nee ik hoorde/voelde iets aankomen en heb mn koppeling ingeknepen.
Waardoor ik de motor netjes naar de vluchtstrook heb kunnen sturen.

Ik zou het niet precies weten hoeveel hoger die staat.
Weet dat er een plaatje van 2mm onder het bovenste bevestigingspunt ligt en de veer iets langer is.
Gezien de beste man van SO al ervaring met de SRAD heeft sinds deze rond rijd heb ik hem zijn aanbevolen aanpassingen laten doen.
Wat ik wel weet was dat de voorvork vast zat en hierdoor de kleine oneffenheden niet opving en de achterkant te zacht was waardoor hij zeer moeilijk instuurde en heel graag de bocht uit wilde.

gezien ik de motor pas 2 weken terug heb weet ik nog niet hoe die nu rijd maar mij werd belooft de motor niet meer terug te kennen.

oke tot nu toe bevalt de stuurdemper mij goed, moet wel zeggen dat ik hem op kleine circuits zoals midland open draai zo dat hij lekker soepel de bocht in gaat.

Erg mooi blijf ik die witte blauwe SRAD`s vinden, zeker ook op die manier. :}
 
Laatst bewerkt:
die srad racer is dik , die 5 spaaks wielen ook :9~

dinsdag heb ik mijn tl opgehaald bij hyperpro. ze hebben de vering aangepakt.
ik heb een lithium akku gekocht om het gewicht nog iets naar beneden te krijgen .
d tl is een beetje aan de zware kant :X
ik moet nog eens kijken waar ik een beetje gewicht kan besparen.
mischien zou een racekuip wel beter zijn eigenlijk.

tlr.jpg
 
ik heb een kuipenset besteld bij de raceshop.
afgelopen weekend heb ik de eerste testrit gemaakt op straat .
de vering en remmen zijn wat beter, en met het grotere achtertandwiel trekt hij beter.
het orginele kuipwerk zit er nu nog op .
binnenkort een ander setje banden en de racekuip erop, ik ben benieuwd 8-)
 
ik heb een kuipenset besteld bij de raceshop.
afgelopen weekend heb ik de eerste testrit gemaakt op straat .
de vering en remmen zijn wat beter, en met het grotere achtertandwiel trekt hij beter.
het orginele kuipwerk zit er nu nog op .
binnenkort een ander setje banden en de racekuip erop, ik ben benieuwd 8-)

Ken deze kuipen niet ,wel mooi dat je voor 80 euro meerprijs een kleur kunt kiezen. In de UK kon je dat al maar daar waren deze sets duurder.

Ga je ook voor de 190/55/17 achterband een iets hogere ? Wel moet je eventjes opletten of dat je ketting ook lang genoeg is na je tandwiel wissel.Bedoel hiermee dat je achterwiel ver genoeg weg staat van de achterbrug.Als je gaat rijden dan gaat je band boller staan die mag dan natuurlijk niet de achterbrug kunnen raken ;) En heb je een hugger dan gaat het vermoedelijk ook net niet ........ niet passen :+
 
Hmm ik heb ook wel eens iets bij de raceshop besteld, en later vond ik dezelfde onderdelen bij forzafairings voor 1/3e van de prijs........... B|
 
Hmm ik heb ook wel eens iets bij de raceshop besteld, en later vond ik dezelfde onderdelen bij forzafairings voor 1/3e van de prijs........... B|
front mudguard Suzuki gsxr 1000-k3, k4,600-750- k4,k5 | eBay

Veel aanbieders verkopen ook de www.motoforzafairings.com kuipdelen.

Alhoewel ze niet echt zo goedkoop meer zijn ;) Maar voor dit bedrag heb je dan wel mooie en sterke kuipen.

Heb voor proef 1 spatbordje (wel goedkoop ) uit Hongarije gekocht en dat gaat het hem niet meer worden ;) Ik hoop dat het blijft zitten bij 200 km/uur plus :)
 
Laatst bewerkt:
thanks voor de tips , de set die ik besteld heb is van sebimoto.
ik heb hem in het zwart besteld .
later dacht ik wit had ook wel leuk geweest, met lucky strike stickers 8-)
 
dinsdag heb ik mijn tl opgehaald bij hyperpro. ze hebben de vering aangepakt.
ik heb een lithium akku gekocht om het gewicht nog iets naar beneden te krijgen .
d tl is een beetje aan de zware kant :X
ik moet nog eens kijken waar ik een beetje gewicht kan besparen.
mischien zou een racekuip wel beter zijn eigenlijk.

]

Tja het is een mooie fiets zo'n TL, alleen Suzuki heeft hem wel erg lomp opgebouwd jammer genoeg. Het is een erg mooi frame van zichzelf, mooier als dat van Srad of TLs naar mijn mening. Maar jammer dat ze dan toch weer de kuip zo breed hebben gemaakt, hier zou je zelf met een andere kuip misschien nog wat kunnen doen. Net als het zitje, leuk eigenwijs, maar wel weer een beetje groot. B|
Nu ben ik zelf aan het onderzoeken geweest op het gebied van V-twins, en ik lees her en der dat het TL blok van zichzelf ook erg aan de zware kant is. Ik heb een blok van een Aprilia rsv mille, Rotax dus gekocht. Alleen dat weegt dus ook al 65 kilo, :$ en dan zou de TL nog iets zwaarder zijn......
Uiteindelijk ben ik toch weer bij een KTM 990 uitgekomen (kan ik helemaal niet zo erg vinden O-) *D ), als blok om te gebruiken voor mijn zelfbouw racer.
 
ja ik heb toen ook gekeken waar dat hoge gewicht vandaan komt .
ik kwam uit bij het blok of het frame.
verder zitten er niet echt bijzonder zware delen op.

een tl is niet de ideale motor dat weet ik , maar ik heb gewoon iets met zoon ding .
in 2003 kocht ik mijn eerste tl en nu 14 jaar later heb ik nog steeds 1.

de vering upgraden word een tl een stuk beter van, maar het blijft een grote zware motor.


maar jij gaat echt zelf een racer bouwen? cool wat voor soort frame ga je gebruiken?
heb je al wat fotos?
 
Ach de ideale motor, wat is dat?... Das voor de een een 1 cilinder en voor de ander een 4 cilinder 1000. ;)
De Engelsen zeggen als er twee wielen en motor in zit kun je er mee racen, en dus lol hebben.
Een motorzaak uit Belgie "Herman Verboven Motoren" heeft zo'n TLr jaren ingezet tijdens Endurance wedstrijden. En die reden best goede resultaten tegen fabrieksteams.
Het TLr blok heeft ook nog onder een Bimota SB8r gehangen en daar heeft Anthony Gobert een WSBK ronde op Phillip Island mee gewonnen tegen oa Carl Fogarty, dus er valt altijd mee te racen. *D

Ja de bedoeling is om mijn eigen frame te gaan bouwen, van stalen buizen. Beetje in de lijn van de Kalex av1 en een KTM 250gp (alleen ongeveer de dezelfde style he?!.. :P )
Nee ik heb nog geen foto's alleen nog maar een paar schetsen, aangezien ik dus net vandaag het KTM blok heb opgehaald. En vorige week heb besloten om niet het Rotax blok te gaan gebruiken maar een KTM blok. Ook moet er nog een RC8 achterbrug komen voor de maten en dan kan ik beginnen met serieuze tekeningen en maten bepalen. :$ :+
 
De racekuip is binnen :+

vandaag een beginnetje gemaakt met monteren en bestickeren .
de pasvorm was niet zo heel best maargoed.
omdat ik altijd gek was van de rally lancia`s
heb ik besloten hem in martini te bestickeren

hij is nog niet klaar ,vd week ga ik er mee verder

tlr%203.jpg


tlr%202.jpg


tlr%201.jpg


tlr%204.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan