Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij zal het toch niet te lang meer duren. :X
Ze staat ook al meer als 3 maand stil, en elke keer ik de garage open trek :W kijkt ze mij aan alsof ik haar vergeten ben. Maar soms streel ik ze is efkes en hoop ik dat het snel beter weer word. 8-)
Maar als het nog een paar dagen niet vriest en de regen het meeste zout heeft weg gespoeld is den deze der mee weg. :] Dan ga ik nog is een toerke knallen met men Matilleke. *O*
Ze verdient het. :P
15036700_10211420862023520_6668016516335895240_n.jpg
 
Hier ook al veel te lang niet meer gereden.

Mijn collega Fred stond vorige week met de moto opt werk, die ochtend was het -9gr :o :o :o

Bikkel :}
 
Vrijdag mag die van mij weer eens de buitenlucht opsnuiven *O* :]
bij mij zal het ook vrijdag zijn, als het een beetje droog wilt blijven dan tenminste.

Ik zit by the way (da wilt zeggen bij de weg) met een dillema.
Kzou graag de circuitdag van yamaha mee doen, maar twijfel een beetje tussen intermediair of gevorderden. Kheb ni veel zin om tussen nen hoop toeristen te rijden, maar ik wil ook ni den toerist zijn tussen de veel snellere mannen. Iemand een mening over?
En Jimmeh,of andere yamaha rijders, geen zin om mee te gaan dan?
http://www.mertensschool.com/nl/evenement/yamaha-day-4/
 
Laatst bewerkt:
bij mij zal het ook vrijdag zijn, als het een beetje droog wilt blijven dan tenminste.

Ik zit by the way (da wilt zeggen bij de weg) met een dillema.
Kzou graag de circuitdag van yamaha mee doen, maar twijfel een beetje tussen intermediair of gevorderden. Kheb ni veel zin om tussen nen hoop toeristen te rijden, maar ik wil ook ni den toerist zijn tussen de veel snellere mannen. Iemand een mening over?
En Jimmeh,of andere yamaha rijders, geen zin om mee te gaan dan?
http://www.mertensschool.com/nl/evenement/yamaha-day-4/
Het traagste van de twee. Het niveau is op mertens zijn circuitdagen beduidend hoger dan bij intertrack of trackdays.
 
Het traagste van de twee. Het niveau is op mertens zijn circuitdagen beduidend hoger dan bij intertrack of trackdays.
mja,maar het is nen trackday voor yamaha, daar komen volgens mij toch meer toeristen op af dan op een normale dag van Mertens
 
het is ook heel ongemakkelijk voor mij, aangezien ik me den auto van het werk naar huis rijd.
Als ik dan me de moto kom werken staat die auto thuis, en als ik dan word opgeroepen om controle te gaan doen op een gewestweg of snelweg heb ik toch liefst iets bij waar zwaailichten opstaan :+
 
het is ook heel ongemakkelijk voor mij, aangezien ik me den auto van het werk naar huis rijd.
Als ik dan me de moto kom werken staat die auto thuis, en als ik dan word opgeroepen om controle te gaan doen op een gewestweg of snelweg heb ik toch liefst iets bij waar zwaailichten opstaan :+

Met de fiets gaan is ook geen optie zeker :X :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan