MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die eend is veel ruimer: zéker aan de bovenkant (als het dak open is) :)

'Eend' als in:


Xantia

;)

die is me dus te klein. raar, want in een ver verleden heb ik er 3 gehad zonder een centje (knie-)pijn.
 
Laatst bewerkt:
*O* eerste ritje van 2017 is een feit!
De Street zit weer in elkaar en rijdt en schakelt weer als een zonnetje *O*
 
Ik was er op voorbereid dus tsja...
Er was een veer in de versnellingsbak gebroken. Die diagnose had ik zelf al goed gesteld. Maar kan zelf niet zo goed sleutelen om dat te fixen... en ach, grote beurt heeft ie ook gelijk weer gehad.
Laat t voorjaar maar komen :Y
 
Fijn dat je weer kunt rijden. Na hoeveel km breekt zo'n veertje?
 
Hopelijk is't veertje iig verbeterd met wat ze origineel monteerden :Y
 
Dat hoop ik ook ja. Niet teveel van dit soort grappen hoor...

Tox, hoe bevalt je helm?
 
Anita had me ook al door........ B|

Eerst iets met werk en dan zien we wel weer verder. Ik zou overigens sowieso geen helm kopen in de donkergroene kleur van mijn motor. Met schutkleuren op een motor gaan zitten is nooit handig, vandaar dus een opvallend ding. Dat de AT qua kleur goed bij de helm past berust louter op toeval. O-)

554_p1aj400t71ckb1qc81jfb1sn66hs4.jpg
 
Anita had me ook al door........ B|

Eerst iets met werk en dan zien we wel weer verder. Ik zou overigens sowieso geen helm kopen in de donkergroene kleur van mijn motor. Met schutkleuren op een motor gaan zitten is nooit handig, vandaar dus een opvallend ding. Dat de AT qua kleur goed bij de helm past berust louter op toeval. O-)

[afbeelding]

Haha... ik dacht al, even switchen tussen topics om bij te lezen.
 
Nexx helmen zijn moderne en futuristische betaalbare helmen, van Portugese makelaardij. Nexx helmen zijn verkrijgbaar als jethelmen en integraalhelmen, speciaal voor de jonge scooter- en motorrijder.


_O- :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan