Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Super mooi! Alleen komen de rijdernummers niet echt mooi uit de verf!
Ik vind het persoonlijk wel mooi, maar bij een gewone circuitdag wordt je geweigerd. _O-
Veel te slecht zichtbaar. :+
 
Laatst bewerkt:
589751fc21879.jpg

58975143232c4.jpg

5897521708e53.jpg
 
Weet niet waarom, maar iets zegt me dat het wel goed gaat komen. Indien RB een langere verbintenis heeft met Ten Kate Honda, zie ik ze echt wel progressie maken binnen 2 seizoenen.
 
Iemand opgevallen dat er nu Akrapovic onder zit ipv Arrows? Heeft wel 10 jaar Arrows onder gezeten en daarvoor Laser als ik hee goed heb.
 
Vertel...?

Het viel me ook al op dat Honda in het officiële promo-filmpje waarin ze de Fireblade-generaties laten zien, er eentje vergat.

De 1996 fireblade (SC33) heeft een cilinderinhoud van 919cc en geen 929cc zoals in de tabel te zien is.
Ook bij de 2000 fireblade (SC44) klopt dit niet, deze heeft 929cc ipv 954cc.
De 2002 fireblade (SC50) heeft een cilinderinhoud van 954cc, maar van deze staat er geen plaatje bij in de tabel.
 
Weet niet waarom, maar iets zegt me dat het wel goed gaat komen. Indien RB een langere verbintenis heeft met Ten Kate Honda, zie ik ze echt wel progressie maken binnen 2 seizoenen.


Red Bull is echt wel een welkome sponsor voor tenkate.

Red Bull is groot net zoals monster.

beide staat er om bekend kwa marketing,begeleiding, evenementen,

dan nog de Tech basis die ze hebben voor de MotoGP plus sportcentrum voor de coureurs
Die kennis zal echt wel gedeeld gaan worden

I Hope 8-)
 
Machine ziet er schitterend uit. Hele mooie professionele uitstraling. Nu de bijpassende resultaten nog.
 
Hayden: "The new Honda? I have the same sensations as before"
The American is outside the top-ten, as is teammate Bradl: "At the moment, there is not one aspect that satisfies me"

https://www.gpone.com/en/2017/02/20/sbk/hayden-the-new-honda-i-have-the-same-sensations-as-before.html#ixzz4ZK1BUAli



Hayden: We have work to do
Nicky Hayden says his Red Bull Honda squad still has plenty of improvements to make with the new Fireblade with its electronics and driveability

http://www.crash.net/wsbk/news/240372/1/hayden-we-have-work-to-do.html
 
Laatst bewerkt:
Niet best dit weekend, weten ze zelf ook.
Ze krijgen het vermogen niet op de baan, puur gebrek aan tractie.
Ze wachten met smart op de mapping van Cosworth...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan