Mijn Kawa met watsonian

Vandaag in het achterste gedeelte van de schuur een plekje gemaakt voor de kawa, want die zal toch de werkplaats uit moeten als de racevijf terugkomt.
Morgen nog 1 of twee keer sauzen.

file.php


file.php


file.php


file.php


Plafond met verlichting en vloer komt ooit nog wel
 
Als je die lelijke plaat nu eens vervangt door een paar nette buisjes? Omdat die Amerikanen alles lomp groot en lelijk maken hoef jij toch geen boete op te lopen? En ik denk dat een boete heel snel gaat, die oude plaat trekt de aandacht wel.

Als jij alleen maar negatief kan doen zou je ook gewoon een keer niks kunnen zeggen, zeker als je niet weet hoe het zit bij deze kofferset.
 
Als je eens uitlegd (met een paar foto's) hoe het nu zit en wat er precies lelijk is dan kunnen de mensen hier vast wel een oplossing verzinnen.

Ik ben het met de rest eens, je kun wachten op een bekeuring. Dit is heel erg opvallend.
Kinderachtig of niet
 
Er zit gewoon een strip achter om de onderkanten van de kofferset met elkaar te verbinden.
Maar de set is gemaakt om alle originele onderdelen te gebruiken, knipperlichten voor en achter en ook bv de koplamp.
Daarvoor zit er een zwarte plaat die op diverse plekken is omgezet voor de knipperlichten.
Natuurlijk kan je er van alles op verzinnen, maar ik wil het graag houden zoals het gemaakt is.
Kleine plaat leg ik gewoon in de bak en dan zie ik wel wat er gebeurd.
 
Kleine plaat kan ik natuurlijk op de zwarte onderplaat bouten, maar dan wordt het zwarte vlak nog groter.
Morgen nog maar eens naar kijken hoe de kleine plaat staat.
 
Als jij alleen maar negatief kan doen zou je ook gewoon een keer niks kunnen zeggen, zeker als je niet weet hoe het zit bij deze kofferset.
Ik ben helemaal niet negatief. Je wil zelf een grote kentekenplaat gebruiken om de verbindingsplaat van Vetter te verbergen. Als je kijkt hoe H&B en Givi dat doen zie je dat er veel mooiere manieren zijn. Dan hoef je geen illegale plaat te gebruiken om dat zwarte ding af te dekken.
En ja, Amerikanen kunnen nu eenmaal niet netjes en slank werken.
 
Laatst bewerkt:
Je doet gewoon een paar leuke TT-stickers op die zwarte plaat!

Of wat extra rode reflectoren/lampen, voor wat Goldwing-uitstraling...

Verder is het een hele mooie combinatie, ik zou me over die zwarte plaat weinig zorgen maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou een amerikaanse kentekenplaat erop zetten! Daar is die zwarte plaat ook voor gemaakt. Dus weg met al die nederlandse shit. :+
 
Maar als je het onderste verbindingsbeugeltje wat hoger zet valt die ook weg achter een kleinere kentekenplaat en kan je die lelijke zwarte plaat weglaten, denk ik. Vroeger ook altijd met Vetter gereden (de rechter was van mij).
full


Aardig tijdsbeeld, niet?
 
Laatst bewerkt:
Onderste beugel hoger zetten zal niet meevallen omdat de bevestiging dan verplaatst moet worden, maar zal er eens naar kijken.
Zwarte plaat is die net drie jaar te jong voor volgens de RDW, helaas
 
De vuistregel voor een blauw oldtimer plaat is 4 cijfers in je kenteken hebben.
Dan mag je deze officieel voeren!
 
Op mijn ural uit 1993 rij ik ook gewoon met een blauwe plaat.

Dat gaat langer goed denk ik dan met zo oude kenteken plaat rond rijden!
 
Mijn vorige span was van 1977, maar t kenteken dateerde uit 1997 (import).
Ik heb er echter 20 jaar lang mee rondgereden met een blauwe plaat zonder NL stempel en nog nooit gezeik over gehad. Twee keer betrokken geweest bij een ongeval in het buitenland en 1 keer van de weg gehaald omdat de kentekenplaat te horizontaal zou zitten en dus niet goed leesbaar zou zijn (door een nederlandse motoragent), maar niemand is er ooit begonnen dat ik die blauwe plaat niet mocht voeren.

Ik heb er nu eentje officieel laten maken voor het huidige span (kenteken 76). Maar ook in die plaat staat geen NL stempel trouwens
 
blauw plaatje laten drukken is een dure bedoeling tegenwoordig.Of weet iemand nog een adresje voor onder de 30Euro?
 
ik heb er €17,24 voor betaald vorige week.
gewoon bij de lokale automaterialen zaak.

gaf wel wat gezeik omdat er nog nooit een nieuwe plaat bij was besteld (dus na de invoering van de europese maatvoering).
dus zou er eigenlijk per definitie een 1 op komen.

Staat er nu echter geen op en bleek dus toch geen probleem te zijn...
 
Op een blauwe staat toch nooit een 1?
Je mag er best 10 maken voor een voertuig.

En als ze hem toch maken zonder goedkeuringsstempel dan is het gewoon een naamplaat en hebben ze het kenteken niet eens nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan