MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé, het kan nog erger hè, er bestaan ook wanker klaphelmen.......
full
 
Nexx helmen zijn moderne en futuristische betaalbare helmen, van Portugese makelaardij. Nexx helmen zijn verkrijgbaar als jethelmen en integraalhelmen, speciaal voor de jonge scooter- en motorrijder.


_O- :')
_O-
 
Heeeeee das een goeie..
Zo een sticker moet ik gaan regelen..

Vroeger reed ik altijd oude autos..geen geld voor iets moois/nieuws

Op een 1 van die oude brikken zat een vrij grote sticker met de tekst:

Die van jou is dan wel mooi..maar die van mij is betaald..

Vond ik toen.al geniaal
 
Laatst bewerkt:
2 jaar in een gekregen Daihatsu kouwe-oren met 4 versnellingen en rotte schokbrekers gereden. Inclusief sticker "King of bling" :X
 
Heeeeee das een goeie..
Zo een sticker moet ik gaan regelen..

Vroeger reed ik altijd oude autos..geen geld voor iets moois/nieuws

Op een 1 van die oude brikken zat een vrij grote sticker met de tekst:

Die van jou is dan wel mooi..naar die van mij is betaald..

Vond ik toen.al geniaal

Als je dat achterop een nieuwe 7-serie plakt kan ik 'm ook wel waarderen. :)
2 jaar in een gekregen Daihatsu kouwe-oren met 4 versnellingen en rotte schokbrekers gereden. Inclusief sticker "King of bling" :X
_O-
 
Laatst bewerkt:
Voorhoofdsholte ontsteking, blijkbaar al sinds eind 2016, verklaart mn weinige energie en vele ziek zijn :/

Maar door het kwakkelen en steeds weer voldoende puf om te werken niet naar de de doc geweest, nu maar wel, was het zat. Dus nu fikse rust en wat middeltjes om even goed beter te worden :)

Bakkie nog maar dan X?
 
Beterschap CF, hier in Amersfoort een mini laagje sneeuw vanochtend.

Bod op het huis geaccepteerd en 1 juni overdracht zoals het er nu uit ziet. Appartement gaat de verkoop in en komt binnenkort op Funda.
 
Beterschap CF!

En mooi Erwin, dat t rond is nu met het appartement.

Doe mij ook maar lenteweer. Al vreesik dat de racefiets dan van stal komt als eerste.
 
@ CF: Beterschapjes!

@ Erwin: Hoe zit het dan met je opkomsttijden? :? Wel fijn voor je dat de boel rond is.

@ Sneeuw: Gister in Dronten geweest. Daar ook alles wit :X
 
De opkomst tijd gaat er met 200 % op vooruit. Ik ga van de Oostermeent naar de Zuiderzee, dus kan het lopend of fietsend af dan. Scheelt me een boel irriteren achter trage auto's.

(De sneeuw in Amersfoort was op me werk Plex)

De aankoop boel word nu geregeld dat het rond is, het verkopen begint bijna, maar daar verwacht ik niet al te veel problemen mee gezien de betere tijd nu in de woningmarkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan