Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W

Petflesspel... iemand heeft het flesje naar Ameland gebracht .. 32 euro overtocht bootje etc etc.
|Nu breekt de super discussie uit omdat ie daar ligt. Humor om even terug te lezen!

Van de week wordt het Oostenwind en gevoel -10.. Dus wordt weer leuk op de fiets! De pekel is net weg gespoeld van het weekend. Zullen ze nu wel weer zoveel gaan strooien dat we weer witte wegen hebben. En dan is het niet de sneeuw :(

gr
 
naar aanleiding van DRS zn post ook ff het draadje gelezen.
Wat een zeikerds.
Ik heb een poosje meegedaan, maar mede door dit soort geouwehoer en gemierenneuk ben ik er mee gestopt.
Mannetjes met kleine pikkies die thuis niks te vertellen hebben denk ik dan _O-

Heerlijk die zeikcultuur tegenwoordig :z
 
naar aanleiding van DRS zn post ook ff het draadje gelezen.
Wat een zeikerds.
Ik heb een poosje meegedaan, maar mede door dit soort geouwehoer en gemierenneuk ben ik er mee gestopt.
Mannetjes met kleine pikkies die thuis niks te vertellen hebben denk ik dan _O-

Heerlijk die zeikcultuur tegenwoordig :z



Zoooo heee , voelt dat een beetje beter ?
 
Maar even een vraag , denk dat ik het antwoord wel weet , heeft iemand zin en tijd om dit jaar mee te gaan naar de eifel/lux of ardennen ? Plan is om donderdag morgen rond 08:00 te vertrekken en rond 14:00 daar ergens in de buurt te stranden ! Paar dagen rond rijden en zondag morgen uiterlijk om 10:00 terug te rijden !
Ja het is nog vroeg in het jaar maar beter vroeg plannen dan op het laatste moment !
 
Maar even een vraag , denk dat ik het antwoord wel weet , heeft iemand zin en tijd om dit jaar mee te gaan naar de eifel/lux of ardennen ? Plan is om donderdag morgen rond 08:00 te vertrekken en rond 14:00 daar ergens in de buurt te stranden ! Paar dagen rond rijden en zondag morgen uiterlijk om 10:00 terug te rijden !
Ja het is nog vroeg in het jaar maar beter vroeg plannen dan op het laatste moment !

Lijkt mij wel wat. :Y
Wel even kijken wie er nog meer mee gaan dan, durf niet alleen met jou hoor........

:+
 
Was ook een bepaalde actie dat flessie daar leggen hoor. is inderdaad leuk om te lezen en hoe ik het kon veranderen naar lego ^^

Gaat er nog iemand het weekend naar de halfweg? (die rotterdamse motormarkt of hoe het ook heet)
 
Ik ben zondag ook van de partij met een paar vrienden, kijken of er nog wat te beleven is, vorig jaar was voor een eerste keer zoiets organiseren nog niet hele slecht vond ik.
 
Ik ga zondag even kijken bij een maatje die er staat. De kids en vrouw gaan naar Monkey Town in de tussentijd :+
 
Morguh! Ik rij met standaard uitlaten.. ik heb gewoon geen zin in gezeik. De Duc maakt met de standaard termi's al genoeg herrie. De XJR is net een stofzuiger, maar in duitsland is dat wel een pre.
Ik ga zaterdag effe kijken :)
Vorig jaar wast ook wel de moeite waard
Groet
Sebas
 
Maar even een vraag , denk dat ik het antwoord wel weet , heeft iemand zin en tijd om dit jaar mee te gaan naar de eifel/lux of ardennen ? Plan is om donderdag morgen rond 08:00 te vertrekken en rond 14:00 daar ergens in de buurt te stranden ! Paar dagen rond rijden en zondag morgen uiterlijk om 10:00 terug te rijden !
Ja het is nog vroeg in het jaar maar beter vroeg plannen dan op het laatste moment !

Gooi maar een datum op, lijkt me wel wat :Y
 
Mogguh :W

zou droog zijn vandaag, helaas toch nog nat..
Wel avontuurlijk hele week al me nieuwe band inrijden!
*D
 
:^

Ben wezen hardlopen, vertrek dan vanaf het GGD pand tegenover het Ruwaard en pas bij Hekelingen begin ik pas een beetje op temperatuur te komen. Pekel is ook weer rijkelijk gestrooid :/
 
Laatst bewerkt:
Heb standaard een db-killer bij mij, zit er zo in.

Helaas is het erin stoppen van de DB-killer wanneer je aangehouden wordt niet toegestaan en krijg je alsnog de boete.

Vannacht teruggekomen van een weekje Gran Canaria.. temperatuurverschil van 25-30 graden! |(
Was -1 bij aankomst en er lag nog sneeuw op de auto op de parkeerplaats B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan