Tilburg en omgeving deel 27

Top! Thanks. Ik ben blij als ik een nieuwe bike kan kopen. Ik ben best blij met mijn fiets hoor, maar ik zou graag een 2k7/8 of nieuwer hebben. Maargoed, elke fiets heeft wel eens wat denk ik zo!

Volgende week weer prachtig motor weer :-)
 
16586918_1290743217653363_6831228049053105971_o.jpg


Komend seizoen nog wat kleine dingetjes er aan doen om hem echt af te maken:
- carbon voorspatbord,
- carbon hugger,
- Yoshi ipv akrapovic,
- Stompgrip
- Valdoppen
- Seatcover

Thats it!!
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Komend seizoen nog wat kleine dingetjes er aan doen om hem echt af te maken:
- carbon voorspatbord,
- carbon hugger,
- Yoshi ipv akrapovic,
- Stompgrip
- Valdoppen
- Seatcover

Thats it!!

2010 model ? Door de stompgrip en valblokken lijkt het er op dat je ook wat circuitdagen wil gaan doen. Dan zou ik ook zéker een update van de vering doen.
 
Als eerste moet Roel DIT kopen.

En als er nog geld over is zsm de standaard stuurdemper vervangen voor een goede.

Roel moet niks.
En aangezien deze foto bij de verkoper is genomen ga ik al helemaal niet zijn onkruid weghalen.

Is een 2011 model. Stuurdemper voldoet prima, is voor een standaard demper een stuk beter dan je zou verwachten.

één van de top 3 OW cup rijders (ook op mf) reed met de standaard vering, klauwen en stuurdemper een 1:50 op assen zonder problemen.
Ik zit daar nog een paar seconde vanaf.
Zit een Showa big piston voorvork in he.

Rijdt jij trouwens ook op het circuit? Dan komen we elkaar vast tegen mits we in dezelfde groep rijden?
 
Roel moet niks.
En aangezien deze foto bij de verkoper is genomen ga ik al helemaal niet zijn onkruid weghalen.

Is een 2011 model. Stuurdemper voldoet prima, is voor een standaard demper een stuk beter dan je zou verwachten.

één van de top 3 OW cup rijders (ook op mf) reed met de standaard vering, klauwen en stuurdemper een 1:50 op assen zonder problemen.
Ik zit daar nog een paar seconde vanaf.
Zit een Showa big piston voorvork in he.

Rijdt jij trouwens ook op het circuit? Dan komen we elkaar vast tegen mits we in dezelfde groep rijden?

Nee, dan zou ik lekker de tuin zo laten. :+

Ik ga het circuitrijden weer oppakken, daar heb ik de R6 voor gekocht. Van 1999 tot 2010 heb ik een ruime 200 circuitdagen gereden in heel europa, gereden/gewerkt als baco en instructeur en >2000 rondjes ring gedaan. Ik was behoorlijk fanatiek want reed daarnaast ook nog supermoto wedstrijden. In die tijd waren ook de baars en spinder nog druk bezocht, ook daar heb ik wat strepen op het asfalt gezet.
Ik merk dat de snelheid er nog wel redelijk in zit maar nu ben ik na drie sessies rijden al moe waar dat eerst op het einde van de dag pas begon :P
 
Nee, dan zou ik lekker de tuin zo laten. :+

Ik ga het circuitrijden weer oppakken, daar heb ik de R6 voor gekocht. Van 1999 tot 2010 heb ik een ruime 200 circuitdagen gereden in heel europa, gereden/gewerkt als baco en instructeur en >2000 rondjes ring gedaan. Ik was behoorlijk fanatiek want reed daarnaast ook nog supermoto wedstrijden. In die tijd waren ook de baars en spinder nog druk bezocht, ook daar heb ik wat strepen op het asfalt gezet.
Ik merk dat de snelheid er nog wel redelijk in zit maar nu ben ik na drie sessies rijden al moe waar dat eerst op het einde van de dag pas begon :P

Netjes, dan gaan we elkaar vast wel tegen komen. Ik neem aan dat je gewoon je rondjes gaat rijden in de snelste groep met zoveel ervaring?
 
Dan heb je trouwens meer dan 283 uren op de ring gereden ervanuitgaande dat je ongeveer 8,5 minuten over een rondje doet.
Dan nog 200 circuitdagen,
plus de dagen op de baars en spinder.
Plus SM wedstrijden en trainen.

Omg, kon je nog wel normaal leven?
 
Dan heb je trouwens meer dan 283 uren op de ring gereden ervanuitgaande dat je ongeveer 8,5 minuten over een rondje doet.
Dan nog 200 circuitdagen,
plus de dagen op de baars en spinder.
Plus SM wedstrijden en trainen.

Omg, kon je nog wel normaal leven?

Nee, was studeren-slapen-motorrijden en beetje aanklooien met meisjes :)
Ik rij groep snel, vrij rijden, enz. Elke organisatie heeft daar wel weer een andere mooie naam voor. Maar ook ik kan nog leren hoor. Er staan masterclasses in de UK op de agenda.
 
Terug
Bovenaan Onderaan