Regio Haarlem Deel 253 - MFH Wiedergutmachungsschnitzel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat krijg je al gauw met de jaren, sommigen zeggen dat tegenwoordig een beurs niet meer voor aanbiedingen zijn, en dat de winkels/shops enz enz ook geld moeten verdienen, maar de hele opzet van de beurs was o.a. Wel goede aanbiedingen en goedkopere motoren enz enz.
Beurs is nu een handel van niet verkochte zooi, en dat is wel jammer maar begrijpelijk.
 
Dat krijg je al gauw met de jaren, sommigen zeggen dat tegenwoordig een beurs niet meer voor aanbiedingen zijn, en dat de winkels/shops enz enz ook geld moeten verdienen, maar de hele opzet van de beurs was o.a. Wel goede aanbiedingen en goedkopere motoren enz enz.
Beurs is nu een handel van niet verkochte zooi, en dat is wel jammer maar begrijpelijk.
dus alle niet verkochte zooi is eindelijk verkocht de afgelopen jaren op de beurs?
 
dus alle niet verkochte zooi is eindelijk verkocht de afgelopen jaren op de beurs?
Scheelt niet veel, vroeger was dat ook niet anders, alleen toen hadden je wel veel betere prijzen.

Trouwens ik kocht mijn supertechs toen voor 300,- nieuwprijs was 430,- ofzo en stonden voor 330,- te koop en kon nog 30,- vanaf praten, dat kun je nu wel vergeten.
 
gewoon een Arai kopen voor 350,-... dat ie al 5j op de plank ligt zeggen ze er niet bij, zolang de prijs goed is :') :+
 
Wie gaat er trouwens op de beurs kijken naar iets specifieks?

En wie gaat er daadwerkelijk iets kopen ( mits de prijs goed is )?
Broodje Unox :Y

Misschien thermo onderkleding als ik een interessante aanbieding tegenkom, 't is verder vooral gewoon een gezellig avondje uit (brommers kieken :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ik ook, heb al alles wat ik wil.

Ik zag ergens de supertechs voor 250,- ( 2014 model die ik nu ook heb ) en zelfs die zijn overal nog duurder dan 300,-
 
Hapje eten bij de westerntent met leuke live muziek!
Oude bekende tegenkomen .
Beetje snuffelen.
Helmpje halen.
Vakantie ideeën opdoen voor de motor.
En wie weet toch wat vinden in verscholen snuffelbakjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan