Sprint RS met Squire RS1

david-c-owen.jpg


Hij is er toch wel goed in hoor!
 
Da begint hier danig uit de hand te lopen. Jullie doen wat jullie willen, liefst wel in het zijspan cafe, maar ik ga verder met de bouw van men schommel vork. :W
 
Da begint hier danig uit de hand te lopen. Jullie doen wat jullie willen, liefst wel in het zijspan cafe, maar ik ga verder met de bouw van men schommel vork. :W
Groot gelijk. Ik snap ook niet dat er hier geen moderator ingrijpt, het gaat hier helemaal off topic. Waar is de politie als je ze nodig hebt?
Ik zal zelf maar weer zo gedisciplineerd zijn en ophouden je topic te verkloten.
 
Ook deze staat vertrekkens klaar voor het AET.

full


Nu nog hopen dat mijne maat op tijd gedaan heeft met werken dan zijn we rond de middag weg
 
Goede reis en veel plezier Juup!
En niet teveel drinken, ik ga dit weekend ook op pad en het zou fijn zijn als er nog een beetje bier over blijft..
 
Ik heb een klein vermoeden dat er sommige reclame zijn aan het maken. ;)
Ik vrees dat een naafbesturing niet in Jupiler zijn budjet past :N
 
Schommel met dubbele of enkele arm, naaf besturing? In ieder geval wil ik een 17" wiel waar een 185/50r17 op kan. Dus huidig voorwiel geen optie.

1ste mogelijkheid = dubbele swing arm, originele remschijven en klauwen maar welk soort velg?
Zie soms gebruik achterwiel, hoe maak je daar de remschijven aan vast?

2de mogelijkheid = enkele swing arm, zelfde velg als bakwiel. Maar welke remschijf en klauw
dan gebruiken voor voldoende remmen?

Naaf besturing is geen optie wegens te duur voor dit project.

Tips zijn natuurlijk welkom.
 
Schommel met dubbele of enkele arm, naaf besturing? In ieder geval wil ik een 17" wiel waar een 185/50r17 op kan. Dus huidig voorwiel geen optie.

1ste mogelijkheid = dubbele swing arm, originele remschijven en klauwen maar welk soort velg?
Zie soms gebruik achterwiel, hoe maak je daar de remschijven aan vast?

2de mogelijkheid = enkele swing arm, zelfde velg als bakwiel. Maar welke remschijf en klauw
dan gebruiken voor voldoende remmen?

Naaf besturing is geen optie wegens te duur voor dit project.

Tips zijn natuurlijk welkom.

Tip 1: Nog ff doorsparen, de 3StateS naafbesturing heeft toch nog een levertermijn ;)
 
Slijptol een helpende hand aanbieden en ondertussen stiekem noties nemen? 8-)
By the way, goed bezig iedereen. Ben een tijdje niet meer zo actief geweest maar zie dat er ondertussen veel is gebouwd en veranderd, TOP.
 
Terug
Bovenaan Onderaan