Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
T zal voor mij wel niet zo n lang motorseizoen worden, krijg in mei een halve knieprothese
 
T zal voor mij wel niet zo n lang motorseizoen worden, krijg in mei een halve knieprothese
Zo lekker dan... -O-
Ik zit nu aan het eind van revalideren van een kruisband reconstructie. Duurt al met al aardig lang, kan me voorstellen dat dit bij een knieprothese niet korter is..
 
8 tot 12 weken totaal? Of is dat alleen de "met krukken lopen" periode?
Indien dat eerste vind ik het best meevallen..
Voor een kruisbandreconstructie staat mínimaal 6 maand...
Hier in de straat woont iemand die na twee weken weer op de fiets reed dus als alles goed gaat gaat t relatief snel
 
Pff, nog steeds? -O-
Beterschap man.
Thanks! :) Nu ben ik aan het einde van de revalidatie en begint eigenlijk het training traject. Ik mag weer vollop sporten en dergelijken (alleen geen contactsport zoals voetbal, maar dat deed ik toch al niet :+ alleen badminton). Het ging/gaat voorspoedig goed zelfs. Ik loop een maand voor op "schema"/"protocol". Van de week hebben de fysiotherapeut en ik besloten om naar 1x per 3 weken af te spreken, in plaats van wekelijks. En dan gaan we kijken hoe het spul het houd. Al met al een behoorlijk traject, maar ik zou het zeker nog een keer doen. :Y
 
Dat is serieuze shit Harm.
Sterkte alvast en als het voorspoedig hersteld heb je de tweede helft van het seizoen nog. ;)
Toch ben ik blij dat t een keer gebeurd tis ook niet lekker als je elke stap voelt en zo nu en dan een messteek erdoor krijgt
 
Na het werk :]

full

full



Want een beetje zout,
laat ons helemaal koud. 8-)
Want niks zo zuur
als een motor in een vochtige schuur. :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan