Suzuki 250cc verzameling Deel 2

Walter Wolf MK4 top kuip *D zonder scheuren :t alleen krassen etc |(

full
 
Tijd niets gepost maar de postbode heeft niet stil gezeten :P

Ben bezig met het opbouwen van een RG 250 WW en ik probeer zo ver mogelijk te komen met de onderdelen die ik heb liggen.

Verbaas me erover wat er allemaal ligt :$

Als er in Japan een RG gesloopt word gooien ze alle bouten etc in een doos.
en die doos word dan te koop aangeboden.

zal niemand verbazen dat ik al meerdere dozen gekocht heb...........

helpt wel met het opbouwen vooral de speciale boutjes ringetjes etc zijn nu niet meer leverbaar
:W
 
Mooie dag vandaag *D op MP een paar WW stickers kunnen kopen.

waaronder het WW embleem voor op de tank :Y :Y

Kan ik binnenkort de tank eindelijk wegbrengen om te laten spuiten

:W

full
 
Waarom verbaast het mij nou niet als een zeldzaamheid uitgerekend bij jou terechtkomt?
 
Vraagje zijn de wielen van een gt200 x5 het zelfde als van een gt250 van 1977
Sorry dat ik zomaar even binnen val
 
Geen probleem mag altijd.

Nee voor zover als ik weet zitten er gietwielen in de X5 en de GT250 is alleen geleverd met spaakwielen.

Mocht het zo zijn dat de X5 voor de Duitse markt geleverd is met spaakwielen net zoals de X7 pan passen die niet in de GT250.

Dunnere voorwiel as en kleinere schijf en andere achteras en kettingspanner uitvoering. Gaat niet passen

Vr gr Erik

full
 
Bedankt voor de snelle reactie
Ik heb zelf nu sinds een maand een gt250 uit 1977
Ik zag dat jij een oranje gt met wit zadel hebt met giet wielen waar komen die dan uit omdat ze volgens mij nooit met gietwielen geleverd zijn
 
Bedankt voor de snelle reactie
Ik heb zelf nu sinds een maand een gt250 uit 1977
Ik zag dat jij een oranje gt met wit zadel hebt met giet wielen waar komen die dan uit omdat ze volgens mij nooit met gietwielen geleverd zijn


Dat voorwiel paste er zo in ik weet niet uit welke motor die kwam.
Het achterwiel is van een X7 en pasgemaakt voor de GT 250.
Geen succes vooral omdat de GT 250 remt met een kabel en de X7 met een stang

Er zijn gietwielen geleverd van verschillende fabrikanten voor de GT
Ik heb er op het moment een set Melber wielen inzitten die passen er ook gewoon meteen in.

Vr gr Erik

full
 
Ach ik ben van een 200pk motor naar een 10pk gegaan,de laatste heb ik veel meer lol mee.
Is ook nog eens veel beter voor mijn rijbewijs.
 
Ach ik ben van een 200pk motor naar een 10pk gegaan,de laatste heb ik veel meer lol mee.
Is ook nog eens veel beter voor mijn rijbewijs.


Ja dat herken ik
rijd dagelijks met een FJR 1300 woon/werk verkeer en als ik dan op de 18 pk sterke 185 stap is dat eigenlijk veel leuker rijden
 
Ach ik ben van een 200pk motor naar een 10pk gegaan,de laatste heb ik veel meer lol mee.
Is ook nog eens veel beter voor mijn rijbewijs.

Ik heb ben dan geen 200pk gewend, maar toch herkenbaar: Heb met mijn Trickertje van 19pk minstens net zoveel plezier, als met mijn motor voor op de weg.
 
Laatst bewerkt:
Ja veel vermogen heb je eigenlijk niets aan,gebruiken doe je het hooguit een enkele keer,
en dan moet je oppassen dat je niet gesnaaid word door de blauwe rakkers.
Een Engels motorblad heeft eens uitgezocht hoeveel vermogen je gebruikt tijdens een snelle rit
met een Honda Firblade.Er werd gereden door een professionele coureur met de opdracht flink te
keer te gaan,maar wel binnen de wet te blijven. Conclusie was dat er gemiddeld 35pk gebruikt werd.
Dus daar zou je meer dan genoeg aan hebben om flink door te kunnen rijden.
Met de GSX-R 1000 die ik had reed ik af en toe flink door,nou je merkt dan heel snel dat de
overige weggebruikers daar totaal niet op kunnen reageren,het gaat gewoon veels te hard.
Dat was de ideale motor als je levensmoe ben,ik heb hem dan ook maar verkocht,want ik
heb geen zin mijzelf kort te rijden en ook geen zin anderen in gevaar te brengen.
En langzaam rijden met zo,n fiets is een aanslag op je polsen en geen lol aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik reed allen maar ouwe meuk
Laverda 750 1000 1200 en rgs en sfc
Triumph speedtriple en een Honda 900boldor die ik ingeruild heb op een gt250 van 1977
 
Ik reed allen maar ouwe meuk
Laverda 750 1000 1200 en rgs en sfc
Triumph speedtriple en een Honda 900boldor die ik ingeruild heb op een gt250 van 1977

Tja voor mij was dat vroeger nog nieuwe meuk :+
Reed er als een gek mee,valt mij nog mee dat ik het allemaal overleeft heb. :] *O*
Zwabber frames remmen die het maar half deden(Laverda uitgezonderd) in de regen,motoren die regelmatig kapot gingen,wat een goede oude tijd was dat toch ;)
Als je ziet wat voor prijzen je er tegenwoordig voor moet betalen,dan zijn dat blijkbaar
mensen die daar geen weet meer van hebben,vroeger kocht zo,n gebruikte motor voor een appel en een ei. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja hadden we ze nog maar
Doe mijn laverda750sf ook maar niet meer weg (heb hem ook al meer dan 20 jaar)
 
Terug
Bovenaan Onderaan