Altes Elefanten treffen

Prins heb jij iets om water in te halen,zak of tank?

Motor is gepakt ,klaar om morgen ochtend te vertrekken.
Kussentje gemaakt voor mn arme achterste :X
Spatlappen op de spatborden ,nu geen natte rug hoop ik
Windscherm van de blauwe smurf er op,lekker uit de wind!
360.jpg

360.jpg

En de pas gekregen navigatie gemonteerd,vet dingetje!!
360.jpg
 
Koekenpan en wafelijzer heeft Miel ook mee in zijn pannenkist.

Ik heb 2 emmers mee: 1 voor water of een sopje, de ander voor het stookhout in de tent.

Weliswaar is het weer niet gelukt vroeg naar bed te gaan... Ga nu...
Maar de motor is gepakt. Tentmeubels en rol tapijt gaan niet mee! Te kleine combinatie. Jammer hoor. B|
Wel nog even een spoedkarweitje gedaan aan de radiator. Die zag er bij nader inzien toch niet heel tof uit. Morgen nog een laagje spuitlak erop en dan gaan.

Zin in !! *O*
 
Prins heb jij iets om water in te halen,zak of tank?
OK, ik zal even kijken wat ik kan regelen.
Motor is gepakt ,klaar om morgen ochtend te vertrekken.
Kussentje gemaakt voor mn arme achterste :X
Spatlappen op de spatborden ,nu geen natte rug hoop ik
Windscherm van de blauwe smurf er op,lekker uit de wind!
[afbeelding]
[afbeelding]
En de pas gekregen navigatie gemonteerd,vet dingetje!!
[afbeelding]
Goede reis, ik hoor nog wel waar jullie tent terecht komt.
 
Koekenpan en wafelijzer heeft Miel ook mee in zijn pannenkist.
Had ik gezien, maar dan hoeven we bij 't ontbijt niet op elkaar te wachten, met al die lui die zichzelf hebben uitgenodigd om mee te eten... :9
Ik heb 2 emmers mee: 1 voor water of een sopje, de ander voor het stookhout in de tent.

Weliswaar is het weer niet gelukt vroeg naar bed te gaan... Ga nu...
Maar de motor is gepakt. Tentmeubels en rol tapijt gaan niet mee! Te kleine combinatie. Jammer hoor. B|
Wel nog even een spoedkarweitje gedaan aan de radiator. Die zag er bij nader inzien toch niet heel tof uit. Morgen nog een laagje spuitlak erop en dan gaan.

Zin in !! *O*
Hier ook, wij gaan morgenochtend rijden. Goede reis, als je even laat weten waar je kampement wordt opgericht dan scheelt dat ons morgenmiddag weer 'n zoektocht.
:]
 
Zelfde plek als vorig jaar!! Paar pagina's terug had Miel al een plaatje met nrs gepost

Ik ga de brommert pakken! Tot vanavond / morgen!


Succes EHE!! Enne, gewoon ervoor gaan!
 
Zijn weer thuis met blossen op de wangen,wat was het gezellig weer~!!!
@24minuten,piepers snijden voor de friet met stoofvlees
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de nodige van jullie terug zien komen volgens mij. Ik reed aan de andere kant, richting Maastricht en ik heb er toch aardig wat richting Noorden zien rijden.
 
Ja, het was weer een feestje :)
Een koude heenrit (halverwege even de vlucht een stuk groter gezet - de gewichts verhouding was niet optimaal) en op het terrein heerlijk kunnen crossen, tot eind van de zaterdag; toen mijn maatje met zijn bmw met sneeuwband naar beneden gleed en ik mocht gaan manouvreren met alleen rem en stuur (mijn grip was al 5 meter eerder verdwenen) hebben we de machines maar in de berm geparkeerd en het hout zelf naar boven gebracht. Heerlijk geouwedeurd en goed gelachen - veel zwart/rauw vlees gegeten en precies genoeg alcohol gedronken. Veeeeeeeel te weinig geslapen en genoten van de saamhorigheid en de lol.

Daarna in het zonnetje naar huis - halverwege toch maar weer de regenbroek aangetrokken toen het zonnetje het wel welletjes vond.
Volgend jaar weer? HELL YEAH!
 
Terug
Bovenaan Onderaan