MF-ers in Ede Deel 18

inb4 broodje kroket ;)

vorige week zondag de 12e een leuke rit gehad bij mc de Kraats, toch maar weer lid worden binnenkort.

ik ga niet gericht naar de beurt voor een aanschaf, maar misschien laat ik me verassen/overhalen.
 
Ik ga voor de pulled pork denk ik!

Niet op zoek naar iets specifieks, de Suzuki moet eerst nog even mee (staat op 87.000, dus is nog maar net ingereden).
 
Nog geen idee wanneer en of ik ga heb ook niks nodig wat ik daar ga vinden.. Moet alleen nog handschoenen (zijn op na 8 en half jaar) en een quickshifter.. En die zullen ze ook niet toevallig hebben gok ik..
 
Geen idee wat voor handschoenen je zoekt, maar nu in de aanbieding bij de lidl. Ben er gister geweest voor een reflectiehesje en helmmuts.
 
Ja dan zijn ze prima, maar uit ervaring weet ik dat de prijzen op de motorbeurs altijd een beetje tegenvallen, vaak kan je het op internet toch nog goedkoper halen.
 
Ik zie de motorbeurs als een dag om me te verlekkeren aan al het moois dat daar te zien is. Mocht ik ideeën opdoen dan ga ik internet afstruinen :)
 
Ik zit net je avatar motor te bekijken. Volgens mij heb ik je een dag of 10 geleden gespot op de willem dreeslaan richting keesomstraat. Volgens mij geen sticker gezien. Kan dat kloppen?
 
vandaag wel een blauwe fazer (ik meen een 600)bij de bewaakte fietsenstalling zien staan om de hoek bij de Media markt.
met MF sticker.
 
Ik ga zaterdag inderdaad! Waarschijnlijk eerst even met een paar mannen van het gsx-f topic koffie drinken bij McDonald's The Wall en dan gezellig de beurs over.
 
Misschien kunnen we samen rijden? Ik heb wat contacten uit delft (mn vorige woonplaats) die ik daar wil treffen. Ik moet nog ff checken met mn eega over hoe laat ik 'weg' kan :) misschien ff afstemmen via whatsapp?
 
Laatst bewerkt:
ik denk toch echt dat ik dit jaar de vrekkenprijs heb :P

kaartjes gewonnen, met de motorscooter heen en weer 6 euro , gratis parkeren binnen in hal 2.
broodjes gesmeerd en drinken meegenomen twv toch zeker 3 euro :P

na uitgebreid alle nieuwe modellen bekeken te hebben zat het hoofd wel weer genoeg vol prikkels.

voor een ieder die nog gaat, veel plezier :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan