MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Banden TKC70 zijn binnen. Ben benieuwd. Maar eerst mag het zout nog wegspoelen.......

Als ze net zo bevallen als onder een GSA dan zul jij er veel plezier van hebben. :Y
Zodra het zout weg is moet ook ik weer een vers setje laten monteren.
 
Aiiii... Spannende tijden. Krijg aanvraag motor gerelateerd Ronde van Vlaanderen, Giro en Tour de France...

Denk dat ik die tuperware trut nog maar even aan hou... Hahahaha :X
 
Aiiii... Spannende tijden. Krijg aanvraag motor gerelateerd Ronde van Vlaanderen, Giro en Tour de France...

Denk dat ik die tuperware trut nog maar even aan hou... Hahahaha :X
8-) goed man. Dat zou super zijn :Y
 
Aiiii... Spannende tijden. Krijg aanvraag motor gerelateerd Ronde van Vlaanderen, Giro en Tour de France...

Denk dat ik die tuperware trut nog maar even aan hou... Hahahaha :X

Dat zijn meteen drie lekkere ritten. Zou leuk zijn. *D


Hebben we hier nog veel beursgangers? Ik zat er aan te denken om zaterdag of zondag te gaan kijken. (andere dagen lukt gewoon niet). Ben weer op zoek naar een paar Nessies. Mijn huidige handschoenen hebben door slijtage iets te veel ventilatie gekregen.
 
Dat zijn meteen drie lekkere ritten. Zou leuk zijn. *D


Hebben we hier nog veel beursgangers? Ik zat er aan te denken om zaterdag of zondag te gaan kijken. (andere dagen lukt gewoon niet). Ben weer op zoek naar een paar Nessies. Mijn huidige handschoenen hebben door slijtage iets te veel ventilatie gekregen.
Ik ga vrijdag ochtend. Dame van ASR die de klus rond de tour organiseerde was een paar keer achterop mee geweest daar en gelijk om. Die rijdt in maart af en wil graag samen op de beurs naar een motor kijken.
Was eerlijk gezegd vergeten de beurs in de agenda te zetten en heb eigenlijk te veel werk aangenomen... :X
 
Hallo Valentijntjes :+


Banden TKC70 zijn binnen. Ben benieuwd. Maar eerst mag het zout nog wegspoelen.......
Was gister geen straf om te rijden.. Wel 'n drama met het zout, heb nu een witte motor ipv rood.





Ik vlieg vanavond naar Portimao voor de Kawasaki introductie vd Z1000R en Versys 650SE. De 1000R mag ik loslaten op 't WSBK circuit, erg vervelend. Wie het leuk vindt kan de facebook van MF volgen voor wat teasers en updates.. Verslag zal aankomende week online komen als ik weer ontnuchtert ben :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er zondag: standbemanning: hal 10 stand A.020 (met aansluitend afbouw van de stand).

Op zondag staat er ook iemand van MF (al jaren deelnemer aan Hét MF motorweekend) die in de Drome in Frankrijk een motorhotel gaat beginnen.
 
Was gister geen straf om te rijden.. Wel 'n drama met het zout, heb nu een witte motor ipv rood.





Ik vlieg vanavond naar Portimao voor de Kawasaki introductie vd Z1000R en Versys 650SE. De 1000R mag ik loslaten op 't WSBK circuit, erg vervelend. Wie het leuk vindt kan de facebook van MF volgen voor wat teasers en updates.. Verslag zal aankomende week online komen als ik weer ontnuchtert ben :+

Bah, echt afzien die hobby. 8-) have fun met testen. :]
 
:^

Was lekker weer vandaag. Wintervoering maar weer uit de jas gehaald :) Motor bij Van Heerdt afgeleverd voor 48.000km beurt.
 
Tooske: dat doe je weer goed. Gaan veel kilometers worden als alles doorgaat :] Ik heb de eerste data voor de wielerrondes in Midden NL ook al in de agenda staan.

Robin: ik zei het nog.......zout. KOm m maar een keer op Noord afspoelen. Appie zal best klinken in de kelder. Mooi tripje voor de boeg, veel plezier!!

Beurs: nachtdiensten :/
 
Laatst bewerkt:
Beurs sla ik ook maar over.
Al ben ik wel heel hard aan nieuwe favo handschoentjes toe :/




Veel plezier krullie :Y
Klinkt weer als een vervelend klusje!
 
Aiiii... Spannende tijden. Krijg aanvraag motor gerelateerd Ronde van Vlaanderen, Giro en Tour de France...

Denk dat ik die tuperware trut nog maar even aan hou... Hahahaha :X
Lijken me mooi klussen. Veel :] plezier

Was gister geen straf om te rijden.. Wel 'n drama met het zout, heb nu een witte motor ipv rood.





Ik vlieg vanavond naar Portimao voor de Kawasaki introductie vd Z1000R en Versys 650SE. De 1000R mag ik loslaten op 't WSBK circuit, erg vervelend. Wie het leuk vindt kan de facebook van MF volgen voor wat teasers en updates.. Verslag zal aankomende week online komen als ik weer ontnuchtert ben :+
Lekker geregeld hoor *D :t

Robin en de beursgangers: Veel plezier! :Y
Ik sla waarschijnlijk even over; weekje wintersport :)
Ook al zo'n vervelend vooruitzicht :P



Ik doe zaterdag even een rondje over de beurs.
 
Zat mij weer mee met de grote beurt.... ;( Merkte laatst dat tank vacuum trok. Vandaag bleek bij grote beurt dat systeem wat druk regelt in de benzinetank kapot was. Benzine tank was geimplodeert.... zit nu dus een nieuwe op.

Zou leuk zijn als er nu de komende tijd niets raars gebeurt :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er maar een dagje vrij voor genomen, donderdag in de loop van de ochtend even kijken met z'n drieen. Hopelijk kan een deel van ons dan op de motor. (Soort van mooi weer rijders) Het derde geval wil zijn papiertje ook gaan halen... Hopelijk krijgen we hem op de beurs zo enthousiast dat hij de knoop doorhakt. Is de beurs nog een beetje een mooie gelegenheid om hem een outfit aan te smeren ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan