Het grote XV1700 Topic Deel 2

nu met 2e foto
full
 
Fraaie oplossing. Misschien een beetje link bij hoge snelheden ivm afwaaien? aan de constructie te zien is daar blijkbaar rekening mee gehouden.

Ik zal toch even proberen in het weekend een fotootje te maken, stop ik wel even de telefoon van mijn vrouw in het hoesje, is nagenoeg dezelfde telefoon. Die van mij zit laag gemonteerd op het stuur, en in landscape stand, recht achter het middenstuk van het stuur. Nadeel is dat ik de groene lampjes (richtingaanwijzer, vrijstand) op de snelheidsmeter van de motor niet meer kan lezen. Maar hij zit wel lekker uit de wind en goed zicht op de navigatie/snelheid. Oja, ik heb aan de accu een kabel met stekker zitten voor mijn druppellader (optimate4). aan die stekker steek ik dan een kabel met aan het andere eind een USB. Die eindigt net onder de voorkant van de tank. Daar prik ik dan de (losse) USB laadkabel van de smartphone in. Zo blijft-ie altijd opgeladen rijden. Als je het contact uitzet dan wordt ook de accustroom-toevoer afgesloten naar de USB kabel/Smartphone.
 
Buskey zit in zijn winterslaap denk ik, maar kijk eens op deze link:
http://www.wildstarfan.nl/wsfh/index.php?page=Informatie-2017
Ik heb zelf even contact gehad met de WSFH (wildstar club nederland)
met de vraag of wij zaterdag 3 juni van 11 tot 16 uur met een stel Warriors mee kunnen rijden in grote ride-out, en kreeg te horen dat we van harte welkom zijn.
Ik heb dat (toen ik lid was) ooit 2 x gedaan. Is ECHT een evenement hoor!
Locatie Nijverdal, dat wel.
Lijkt mij geinig! Wie nog meer???



He Buskey,
Ik kreeg bericht over WSHF treffen in 2017, ivm 15 jarig bestaan organiseren zij het europese treffen.
In Nijverdal, dat ligt bij jou in de buurt, zit je in organisatie?
Nou hebben wij achterin juli het europese warriortreffen
Maar wellicht zijn er Warriors te porren om ons gezicht even te laten zien op dit europese treffen van Yamaha stars.
bv door aan de ride out op zaterdag mee te doen (ik noem maar wat)
Laat eens van JOU horen aub?
 
Laatst bewerkt:
Buskey zit in zijn winterslaap denk ik, maar kijk eens op deze link:
http://www.wildstarfan.nl/wsfh/index.php?page=Informatie-2017
Ik heb zelf even contact gehad met de WSFH (wildstar club nederland)
met de vraag of wij zaterdag 3 juni van 11 tot 16 uur met een stel Warriors mee kunnen rijden in grote ride-out, en kreeg te horen dat we van harte welkom zijn.
Ik heb dat (toen ik lid was) ooit 2 x gedaan. Is ECHT een evenement hoor!
Locatie Nijverdal, dat wel.
Lijkt mij geinig! Wie nog meer???

Lijkt me een leuk idee! Meer liefhebbers?
 
Als je op 1 oktober kijkt in forum, zie je een soortgelijke oproep van mij :Y :Y :Y

en ja, ook ik zie engelsen, schot, ier, duitsers al kamers reserveren
Maar Nederlanders doen het blijkbaar last minute? of kijken gewoon niet op forum.
Ik weet dat George ook interesse heeft en Tornado en Lowrider verwacht ik ook maar zullen wel in de winterslaap zitten. :z :z :z
Warriors in Nederland: WAKKER WORDEN!!!! |( |( |(
Zoals het er nu naar uitziet kan ik waarschijnlijk wel in dat weekend meerijden/deelnemen. Ik ben wel van plan pas wat later accomodatie te zoeken en te boeken. Het zou mooi zijn als we ergens onderweg bij die Engelsen kunnen aanhaken, alhoewel dat betekent dat we vermoedelijk wat moeten omrijden om dat te doen.
 
we worden WAKKER!
Goed plan Groen om mee te rijden.
Maar naar goed Nederlands gebruik leg je je nu nog niet vast ;)
Vaak zit het warriorhotel dan vol en kruipen die Nederlanders in een nabij gelegen hotel. We gaan het zien, maar gezellig dat jij mee gaat.
Ik ga ook, dus we staan op 2.
Mini max is ook een laatboeker en tornado en lowrider verwacht ik ook nog wel.dus een man of 5? LEUK!
 
Weer ff aan de brommer geknutseld. Veel overbodige troep verwijderd en andere onderdelen een nieuw plekje gegeven.

 
Ziet er goed uit visman..

ik ben ook wat aan het klunsen geweest..
GXJHpPgnBEnJCFLU7

verse knipperbollen (die ook achter en remlicht spelen)


btw.. welkom uit winterslaap allemaal ;)


(edit: linkie naar foto gefixt)
 
Laatst bewerkt:
Goed gegokt Bert111. Vorig jaar een verwaarloosde HD Streetbob kunnen overnemen. Na een hoop nieuwe onderdelen, heel veel uren en tlc heb ik dit ervan gemaakt...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan