MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste dag van de beurs (zondag van 10.00-18.00 uur) willen veel handelaren van de voorraad af en geven soms extra korting.
Als ze niets GEVEN, kun je er natuurlijk ook om VRAGEN.

Het nadeel is wel, dat de keuze minder is.

Grote dealers hebben vaak voorafgaand aan het seizoen ook leuke aanbiedingen: Arie Molenaar in IJsselstein of Goedhart motoren in Bodegraven
 
Valt op de beurs zeker wel koopjes te scoren.

Gek genoeg: als ik op zoek ben vind ik niks en als ik niks nodig heb loop ik met volle zakken naar buiten... :Y
 
Had zelf vorig jaar een helm op de beurs gekocht. Was ook best een mooi prijsje achteraf... We gaan het weer zien :)
 
:/ dat heb ik ook. Aanbiedingen tref ik zeer zelden, maar heb ook geen geduld om te zoeken :N_O- dat doe je fout Toos :')
Dat eendelige "hole in the wall" leren pak sloeg nergens op qua prijs. Was 1000,- korting of zo...
Toen ook Arai voor half geld gekocht.
Had het niet nodig maar was wel welkom en inmiddels ook goed gebruikt ;)
 
:') dat pakkie heb ik je niet veel zien dragen of was die meer voor de slaapkamer?
 
Morning.... even een pakje afwachten en dan maar eens richting telefoonboer... mijn telefoon laadt niet meer en de vraag is of het in de lader zit of in de telefoon. En even een andere lader proberen gaat niet.. de aansluiting is anders dan anders (daar heb ik trouwens een hekel aan.. elke keer weer anders).
 
Wellicht dat die kleine er iets heeft ingestopt? Kinderen vinden dat geweldig, zo vond ik eens een boterham in de videorecorder :')
 
Morning.... even een pakje afwachten en dan maar eens richting telefoonboer... mijn telefoon laadt niet meer en de vraag is of het in de lader zit of in de telefoon. En even een andere lader proberen gaat niet.. de aansluiting is anders dan anders (daar heb ik trouwens een hekel aan.. elke keer weer anders).
Herkenbaar.. Laatst was de adapter van mijn oplader er plots mee opgehouden. Weigerde dienst, terwijl de USB kabel en telefoon nog prima waren. Hopelijk valt 't mee!




Ik ben weer wat geacclimatiseerd na de klimaatshock. Twintig graden en zon is toch wel érg lekker.. Owja, en de Z1000R was natuurlijk meer dan de spreekwoordelijke kers op de taart *D

large


large


large



En de Versys650 mocht er ook (weer) wezen 8-)

16807769_1224562324306315_4174517870185337532_n.jpg


16836601_1224555107640370_6074479675638811419_o.jpg


Broappp...
 
Herkenbaar.. Laatst was de adapter van mijn oplader er plots mee opgehouden. Weigerde dienst, terwijl de USB kabel en telefoon nog prima waren. Hopelijk valt 't mee!




Ik ben weer wat geacclimatiseerd na de klimaatshock. Twintig graden en zon is toch wel érg lekker.. Owja, en de Z1000R was natuurlijk meer dan de spreekwoordelijke kers op de taart *D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


En de Versys650 mocht er ook (weer) wezen 8-)

[afbeelding]

[afbeelding]

Broappp...
Nice :]
 
Die versys is heel leuk. Ik ga er geen testverslag over schrijven, maar een verslag over de 'special edition'. Het verslag van de Versys 650 dat we al hebben geschreven kan je hier vinden :P .


Ik kon er iig aardig de hooligan mee uithangen.
 
Die versys is heel leuk. Ik ga er geen testverslag over schrijven, maar een verslag over de 'special edition'. Het verslag van de Versys 650 dat we al hebben geschreven kan je hier vinden :P .


Ik kon er iig aardig de hooligan mee uithangen.

Leuke dagen heb je weer gehad... fijn is dat he.. twintig graden en een zonnetje erbij.
Naast Tosie ben jij ook degene ben zo'n job met hoog fun karakter. Doe je lekker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan