achterlicht probleem

KoningWilly

Rookie
20 jan 2015
23
0
Valkenburg
Hallo,

Ik heb een probleempje en hoop dat er hier iemand is met een beetje kennis.

Ik heb een sv650s 2003 met een achterlicht met geïntegreerde knippers. Nu had ik onlangs dat mijn achterlicht en remlicht ermee kapte, maar mijn knippers bleven werken. Toen ik op onderzoek uitging en mijn knippers loskoppelde deed mijn achterlicht/remlicht het weer. Als ik ze aansluit doen de knippers het weer en mijn achter licht niet. Ik ben terug de kabelboom in gegaan en dan kom ik een stekker tegen waar een kabeltje inzit en een lege stekker. Mogelijk hebben deze er wat mee te maken. Gaat om de stekkers bij mijn wijsvinger.

De grijze en zwarte stekker zijn van mijn richting aanwijzer en de witte van mijn kentekenplaatsverlichting als het goed is.

Het draadschema is enigszins chinees voor mij :P.

full
 
Ik neem aan dat je niks hebt veranderd tussen het moment dat je licht het nog deed en dat hij het niet meer deed. indien dit het geval is dan zou ik het zoeken in een aardeprobleem. Als je wel wat hebt veranderd dan ligt het waarschijnlijk daar aan.
 
Laatst bewerkt:
Thnx voor je reactie. Ik weet dat het achterlicht ermee stopte tijdens regenachtig weer. Dus een aarde probleem is niet ondenkbaar. Echter heb ik nog niet gevonden ook waar die aardedraad zou moeten lopen.
 
Thnx voor je reactie. Ik weet dat het achterlicht ermee stopte tijdens regenachtig weer. Dus een aarde probleem is niet ondenkbaar. Echter heb ik nog niet gevonden ook waar die aardedraad zou moeten lopen.

Je kan een extra aardedraad aanleggen om het vermoeden te testen. Aangezien dit een beunoplossing is, zal je daarna alsnog moeten zoeken naar het probleem.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan