MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Ik wlde ook langer dan 1 dag op vakantie :P
En ik ga de route met de auto rijden. Heerlijk, verwarming, airco, dak boven mijn hoofd en stoelverwarming indien nodig :t
shame_zpsha06pq6e.gif
 
Goed, ik zal proberen een rit op touw te zetten dit jaar. Mocht iemand mee willen helpen reageeerrrrr. *O* *O*

Aangezien dit mijn eerste keer is wil ik wel feedback van jullie! Wat verwacht je van de rit, nog speciale wensen?

Datum zaterdag 10 Juni 2017

Zal vanavond een nieuw topic hiervoor openen.
Om nog even inhoudelijk op je bericht te reageren.

- wie is je doelgroep? Waarschijnlijk een combi van ervaren en beginners. Racers en toerrijders. Verwacht dat de gemiddelde snelheid van de groep lager ligt dan van jou alleen.

- duur van de rit: tussen de 2 en 4 uur lijkt me redelijk.

- type wegen: 3 uur lang over de snelweg jagen lijkt me geen goed plan. Een stuk snelweg om bij een geschikt startpunt te komen is prima. Daarna voornamelijk binnenwegen, bij voorkeur met wat mooie bochten. Dijkjes zijn ook vaak favoriet. Een beetje mooie omgeving ook, niet iedereen komt om te racen!

- De route: het is handig als je een GPS route maakt. Dan kunnen andere deelnemers ook hun GPS aanzetten en eventueel voorrijden. De meeste navi's (TomTom en Garmin) kunnen overweg met .gpx bestanden.

- als alles gereed is plemp je de boel hier neer. Geen apart topic! En laat je iedereen zichzelf aanmelden.
 
Wat heb jij gerookt?
:+

Het is koud en nat kut weer!

Misschien is dat het wel, ben juist gestopt met roken i.v.m. de gerelateerde ernstige gezondheidsproblemen. ;)
Beter koud en nat, dan kortademig en op sterven na bijna dood.
Kun je zelfs de kou en water weer leren waarderen, LOL.
_O- _O- _O-
 
Nog minder ritjes hier hoor :X Motor sinds Mei 2014 verkocht.

Tja lang verhaal maar om kort te houden. Relatie -> Snel prachtige dochter gekregen -> huis gekocht waarvoor motor moest wijken -> 25kg aangekomen in 3 jaar _O- -> na veel spanningen stress en andere prive zaken mijn relatie geklapt ;(

Nu wat meer tijd voor mezelf en kijken naar een nieuwe doelen voor de toekomst. Van de 25kg in 4 weken alweer 12 kwijt dus dat gaat als enige wel goed :')

Begon al tijdje weer te jeuken van voorjaar toch weer een motor kopen :]
 
Nog minder ritjes hier hoor :X Motor sinds Mei 2014 verkocht.

Tja lang verhaal maar om kort te houden. Relatie -> Snel prachtige dochter gekregen -> huis gekocht waarvoor motor moest wijken -> 25kg aangekomen in 3 jaar _O- -> na veel spanningen stress en andere prive zaken mijn relatie geklapt ;(

Nu wat meer tijd voor mezelf en kijken naar een nieuwe doelen voor de toekomst. Van de 25kg in 4 weken alweer 12 kwijt dus dat gaat als enige wel goed :')

Begon al tijdje weer te jeuken van voorjaar toch weer een motor kopen :]

Oh dat is mooi klote, jammer dat het zo gelopen is.. -O-
wat ik me er van kan herinneren is dat het inderdaad hard ging destijds, maar als t goed voelt moet je er ook gewoon voor gaan :)

12 kilo is in elk geval al een hele prestatie, lekker volhouden! Hopelijk gaan we je dan weer eens een keertje zien op n bike :]
 
Nog minder ritjes hier hoor :X Motor sinds Mei 2014 verkocht.

Tja lang verhaal maar om kort te houden. Relatie -> Snel prachtige dochter gekregen -> huis gekocht waarvoor motor moest wijken -> 25kg aangekomen in 3 jaar _O- -> na veel spanningen stress en andere prive zaken mijn relatie geklapt ;(

Nu wat meer tijd voor mezelf en kijken naar een nieuwe doelen voor de toekomst. Van de 25kg in 4 weken alweer 12 kwijt dus dat gaat als enige wel goed :')

Begon al tijdje weer te jeuken van voorjaar toch weer een motor kopen :]
Hier t zelfde... -O- alleen kwa gewicht een beetje andersom :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan