Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Super nice!!!

Haha, ik heb dezelfde nog! Maar dan in de 'race' uitvoering! :P
M'n SZR! Bruaaaaaaaaaaap!
Die van ons zijn ook goed voor de conditie, trap me soms 'n ongeluk. Of dan doet die van mij het eindelijk en sta ik weer op Tim te wachten, of de contactsleutel staat niet goed, of de dodemansknop, of de benzinekraan dicht, of de choke niet open... dus dat heb ik met een label writer geprint en op z'n dashbord geplakt :P
 
beste NUDA liefhebbers.

wat voor banden spanning gebruiken jullie.
in het boekje staat 2.3 voor
2.9 achter.

maar wat gebruiken jullie???
 
Volgens mij kwam je zelf met het idee om 13 tot en met 16 mei te gaan. Volgens mij waren er meerderen het toen wel eens met die datum dus ik zeg doorgaan. *O* :]


Ik ga dat weekend niet redden ivm storingsdienst maar laten we kijken welke datum er de meeste kunnen inderdaad
 
Heb hem ook ingevuld, in dit geval ga ik als niet-nudist mee en komt vriendlief mee op de Nuda ;)
 
Gisteren op de beurs een kofferset gekocht voor de reis naar Noorwegen,
Zodra ik het spul binnen heb & gemonteerd zal ik weer even een plaatje schieten *D
full

full
 
dames en heren, ik heb net even de laatste stand van zaken bekeken van de datumprikker voor ons uitje, 6 en 7 mei of 3 en 4 juni zijn de datums die tot nu toe het meest populair zijn. dus voor de personen die vrij moeten regelen oid, probeer dat te regelen voor die datums en probeer de datumprikker daarop in te vullen. Wat wil je plannen? - datumprikker.nl
 
Ik kan tot nu toe alleen 3/4 juni of 10/11. Ik moet tijdig de datum weten, dan kan ik 1 weekend vrij laten met roosteren. Ik ben verplicht een van die weekenden te werken.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan tot nu toe alleen 3/4 juni of 10/11. Ik moet tijdig de datum weten, dan kan ik 1 weekend vrij laten met roosteren. Ik ben verplicht een van die weekenden te werken.

als jij nou eens regelt dat je 3/4 juni niet hoeft te werken...
van degenen die zich hebben is Paul de enigste die niet kan, dus lijkt mij dat de beste datum om het te doen. nu alleen nog een locatie....
 
3/4 juni is top! Ik ga het gelijk doorgeven. :)
Maybe maandag erbij pakken? Dan hebben we zondag de hele dag om te rijden. Hebben we 2 overnachtingen.


Weekend van 10 en 11 juni kan ik ook maandag en dan nog d dinsdag erbij....Nog langer! :P

Maar weet niet wat de rest wil? Hoeveel dagen? Nachten?
 
Laatst bewerkt:
VRAAGJE.
welke motorolie doen jullie in de NUDA????
merk en --W-- getal
5W40 maar 15W40 kan ook, zou het klepgeluid iets verminderen.
BMW heeft trouwens voor hun nieuwe 800 modellen de voorschriften voor zowel olie als klepspeling aangepast omwille van deze reden.
Heb de kleppen van mijn Nuda meteen ook wat strakker afgesteld, was toch bezig met het vervangen van de distributieketting...
 
Dames en heren!

In het kader van het hoogtepunt van het jaar: het nuda-weekend !...

Volgende week zondag 19 maart: pre-nuda-weekend-bestemmingsvergadering/meet/rit :+

Locatie: nog nader te bepalen in het midden des lands...
Tijd: 12:00

Mee nemen: goed weer en je nuda :]

Latersss :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan