Het alles dominerende NX650 Dominator topic - deel 2

en een iets hoger stuur. Ook een hele verbetering.

full


:)
 
full


ja , hoger stuur is bijna een must
ik had er een vaan een afrika twin opgezet
 
Laatst bewerkt:
Jep. zeker als je op je steppies gaat staan. Stuk relaxter rijden zo'n stuurtje :)
 
Hier nog iemand nog steeds af en toe mee leest hier,

Mijn dominator heb ik afgelopen jaar weinig meer gebruikt je pakt toch sneller de auto naar werk.... 5 kilometer verder op :/

Eind april met de zaak weekendje weg met de motor naar belgie dus de dominator moest weer even opgefrist worden, Voor remklauw gereviceerd zuigers zaten vast. Nieuwe originele benzine kraan der op gezet de oude lekte als een mandje.

En de start motor gereviseerd met een revisie setje van ebay voor 12 dollar

Alleen nog op zoek naar een ander start relay... iemand nog wat liggen?

1k0.jpg
 
Heb nog een complete benzine tank met kraan en dop (met sleutel) liggen. Ook nog een complete voorvork met kroonplaten. Bij interesse zal ik foto's plaatsen :)
 
Heb nog een complete benzine tank met kraan en dop (met sleutel) liggen. Ook nog een complete voorvork met kroonplaten. Bij interesse zal ik foto's plaatsen :)

welk Modeljaar? Ik zou wel een fotootje van de tank willen zien ;)

gr, Look.
 
een goede morgen
kan iemand mij vertellen of een set wielen die van een domi 650, ik denk uit 1993 komen.
of die ook zo in een domi 650 1999 rd08 passen.
de wielen zijn compleet met remschijven en assen en tandwiel.
 
Ik ben opzoek naar een knipperlicht links voor en een start reley voor mijn 1988 dominator iemand nog iets liggen? bvd!
 
Afgelopen jaren heeeel weinig met de domi's (en andere motoren) gedaan, dus vorig jaar grote opruiming gehouden.
Uiteindelijk eentje overgehouden (de eerste die ik gekocht had) hier had ik het blok al flink van onderhanden genomen,
miste echter nog een goede carburateur om voldoende benzine-lucht naar binnen te werken.
Kop flowen andere nokkenas, andere zuiger en grotere uitlaatbochten en laser produro vroegen meer oempf.

Nadat al de rest van de motoren verkocht was via ABP een mikuni flatslide besteld met aangepaste sproeiers.
Alles weer netjes in elkaar geschroefd en de eerste ploffen zijn alweer uit de uitlaat gekomen, klinkt naar meer!!

In mijn opruimwoede echter teveel onderdelen opgeruimd, mis dus de zijkapjes over luchtfilter en accu.
Mocht iemand een setje overhebben (rode oerdomi, RD02 1988) hou ik me meer dan aanbevolen.
 
In mijn opruimwoede echter teveel onderdelen opgeruimd, mis dus de zijkapjes over luchtfilter en accu.
Mocht iemand een setje overhebben (rode oerdomi, RD02 1988) hou ik me meer dan aanbevolen.

Die heb ik nog liggen, ik kan je alleen geen bericht sturen zie ik.
 
Laatst bewerkt:
Fijne pasen gewenst,

Ik ben van plan binnenkort een dominator aan te schaffen, en dit leek me toch wel het beste topic om wat tips te vragen. Zijn er zaken waar ik specifiek op moet letten bij aankoop behalve de standaard dingen die voor iedere motor gelden? Bekende problemen bij bepaalde modeljaren bijvoorbeeld?

Zal een fototje plaatsen als ie voor de deur staat:)
alvast dank
 
Wie heeft hier de Hyperpro achter schokdemper? Is hij veel stijver dan de originele schokdemper?
 
Klinkt goed! Ik ben dan vooral benieuwd of je een stuk minder sag hebt als je op de motor gaat zitten?
 
Ik heb de streetkit gekocht met de schokdemper en veren vooraan.
Goed spul. Blijft plakken in de bocht hoe jij hem wilt.

Ik neem morgen eens een foto gemonteerd.

12238381_10153729790177505_7797737089932733603_o.jpg




Wie heeft hier de Hyperpro achter schokdemper? Is hij veel stijver dan de originele schokdemper?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan