De Haag deil 41. Waah de meiuwe gein stale èland meâh hebbe

Mocht er iemand willen rijden, dan sta ik open! ;)

30dh55y.jpg
 
pffff mij niet gezien..
Verzekering gaat binnenkort weer aan vanwege de winterstop maar afgelopen paar was het op de bromsnor toch pokke koud..
 
Beter laat dan nooit.
nog iemand voor Chocomelk of Mac-Flurries vanavond ?
 
nog meer... ?
ik probeer om 20:00 even bij Mac-PPP langs te gaan ?

Edit.. en daar sta ik dan, in een 10-lange rij met mn self-order-koffie papiertje...

Edit2: koffie eindelijk gekregen. koffie op. geen andere motorrijders gezien... ?
Tot de volgende keer maar weer. ik ga nog even de andere kabelplaatsing van mn Gerbings uitproberen. heel gedoe nog, die kabels. en de vorst is alweer over.
 
Laatst bewerkt:
Helaas meet gemist was wel lekker op de motor aan het touren geweest.

Mijn Gerbing heeft accu s, dus geen gedoe met kabels... Wel prettig met dit weer.

Succes met plaatsen.
 
:W
Lees ook maar weer eens mee.
Heb ook een andere fiets sinds afgelopen maandag :9 lekker rechtop. Iemand een gixxer 750w uit '93 kopen die wat liefde nodig heeft?
Misschien kom ik binnenkort ook weer eens hoi zeggen op zondag :)
 
Ik ben onderweg richting "het dorp", nog minimaal 1.5uur rijden.

Traditie is de Mac-PPP of de Mac-Bink..

Als iedereen in buurt van het dorp is kunnen we ook aan de boulevard of iets aan de gevert deijnootweg proberen ?
 
Laten we uurtje of 20.00 op Scheveningen afspreken.

Voor PDV te lopen voor mij te fietsen...
Voor iedereen te bereiken en te vinden...

Iemand nog een geschikte locatie aldaar?
 
OK! ik kan dat (bijna) lopen.
maar toch liever met de motor
(net aangekomen, motorpak nog aan)

Waar spreken we af ?
(graag ergens met iets te snacken - moet nog eten...)
 
Zoek maar iets uit en post het alhier.

Ik ga fietsen...
PS. kan wel lezen maar niet posten onderweg...
 
OK. ik stel voor Bovenaan bij Berenrestaurant.

Bij "sonar apartementen omhoog, en dan direct bovenaan)

Edit. Ben r.
 
Laatst bewerkt:
Hey it's Sunday M-Fers.

ik heb een prima patsmachine te leen vanwege elektrisch probleempje in de F...
dus.. Meetinkje ?
 
Hallo mfers!
Vorige week heb ik mijn eerste motor gekocht! Helaas had ik het laatste nieuws omtrent parking de zeeheld niet bijgehouden. Hij wordt nu verbouwd naar een appartement complex waardoor mijn beoogde parkeerplek dus helaas niet meer beschikbaar is.

Ik heb heel het internet al afgezocht maar de gouden tip nog niet gevonden. De motor snachts op straat laten staan is ook geen optie dus hij staat nu in de tuin van mn ouders buiten de stad :/

Elke informatie over een mogenlijke stalling wordt zeer gewaardeerd!

MvG Bas
 
Hallo mfers!
Vorige week heb ik mijn eerste motor gekocht! Helaas had ik het laatste nieuws omtrent parking de zeeheld niet bijgehouden. Hij wordt nu verbouwd naar een appartement complex waardoor mijn beoogde parkeerplek dus helaas niet meer beschikbaar is.

Ik heb heel het internet al afgezocht maar de gouden tip nog niet gevonden. De motor snachts op straat laten staan is ook geen optie dus hij staat nu in de tuin van mn ouders buiten de stad :/

Elke informatie over een mogenlijke stalling wordt zeer gewaardeerd!

MvG Bas
Ik heb mijn motoren gestald in een buurtstalling voor €25 pmpm. Moet je even zoeken op buurtstalling den haag en dan kan je ze in je buurt vinden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan