Kawasaki Superbikes jaren ´70-´80

Jammer wat de man is overkomen B|
Ook hij was één van de helden op een Kawa :Y :}



full
 
Ook deze meneer is ooit bekend geworden op een Kawasaki :Y

En heeft er tegenwoordig weer één............ :}

[afbeelding]

Let op z´n schoeisel })
Spuuglelijk :r maar heten Crocs en zijn groen :+ (past dus wel bij een Aussie en Kawa)

Als Yvon DuHamel ze zou dragen heette ze waarschijnlijk "Frogs" _O- (voor wie ´m begrijpt :? )

Geen idee wat voor medicijnen je hier krijgt tegen griep :+
 
Let op z´n schoeisel })
Spuuglelijk :r maar heten Crocs en zijn groen :+ (past dus wel bij een Aussie en Kawa)

Als Yvon DuHamel ze zou dragen heette ze waarschijnlijk "Frogs" _O- (voor wie ´m begrijpt :? )

Geen idee wat voor medicijnen je hier krijgt tegen griep :+


Denk dat het te gek spul is weet je.........The Mad man :9
 
Laatst bewerkt:
Deze beelden beginnen minder fraai, ( maar het is goed gekomen met Pat Mahoney ) daarom toch leuk te zien al die bekende namen nu met beeld en geluid

Dit waren de Super Bike's van toen , in een tijd dat coureurs nog stopten om onfortuinlijke collega's te helpen.

 
Laatst bewerkt:
Hallo
Ik heb sinds kort een originele z1100r .Nu loopt ie op 3 poten als ik me hand op de luchtinlaat van de carburateur leg gaat de 4e meelopen maar als je dan rond de 4-6 duizend toeren blijf blijft ie ook meedoen maar als ie dan weer stationair loopt loopt ie niet meer mee. En als die mee loopt en je geef beetje gas dan ploft ie ook flink uit de uitlaat. Weten jullie misschien wat het zou kunnen zijn?
 
Hallo
Ik heb sinds kort een originele z1100r .Nu loopt ie op 3 poten als ik me hand op de luchtinlaat van de carburateur leg gaat de 4e meelopen maar als je dan rond de 4-6 duizend toeren blijf blijft ie ook meedoen maar als ie dan weer stationair loopt loopt ie niet meer mee. En als die mee loopt en je geef beetje gas dan ploft ie ook flink uit de uitlaat. Weten jullie misschien wat het zou kunnen zijn?

Carburateurs demonteren en kompleet uit elkaar (alle sproeiers, mengselschroeven eruit etc etc)
Dan alles in een ultrasoon reiniger schoon (laten) maken en alles weer netjes samenbouwen.

Voor 99,9% zeker dat het vervuiling is door langere tijd stilstand.

Kontroleer ook de inlaatrubbers op scheurtjes en niet netjes aanliggen tegen de cilinderkop (inlaatkanaal)

Succes en laat maar horen of het opgelost is.
 
Carburateurs demonteren en kompleet uit elkaar (alle sproeiers, mengselschroeven eruit etc etc)
Dan alles in een ultrasoon reiniger schoon (laten) maken en alles weer netjes samenbouwen.

Voor 99,9% zeker dat het vervuiling is door langere tijd stilstand.

Kontroleer ook de inlaatrubbers op scheurtjes en niet netjes aanliggen tegen de cilinderkop (inlaatkanaal)

Succes en laat maar horen of het opgelost is.

Dankjewel voor je hulp. dacht ik ook al aan. heb alles al uit elkaar gehad niet ultrasoon gereinigd. Maar van de carburateur van de cilinder die niet lekker mee loopt is er een stukje van de stationair sproeier afgebroken dus die krijg ik er niet zo makkelijk uit dus morgen maar ff proberen
 
Dankjewel voor je hulp. dacht ik ook al aan. heb alles al uit elkaar gehad niet ultrasoon gereinigd. Maar van de carburateur van de cilinder die niet lekker mee loopt is er een stukje van de stationair sproeier afgebroken dus die krijg ik er niet zo makkelijk uit dus morgen maar ff proberen

Eerst maar eens insproeien met een roestoplosser, WD-40 of 1299 of wat er nog meer is.
Beter minimaal 24 uur laten inweken, als je ´m eerder probeerd er uit te halen kan het mar zo zijn dat je ´m stuk maakt.

Als die stationairsproeier zó vast zit neem ik aan dat daar achter ook het één en ander aan vervuiling zit. En zal dat de reden zijn dat ie niet mee loopt :/
 
Ik heb eind 1982 een GPZ1100 B2 gekocht omdat ik kickte op de injectie en gezien had dat het 1983 model de GPZ1100 Uni-Track zou gaan worden en die vond ik absoluut niet mooi :N

Beter had ik misschien de Z1000R gekocht :/

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan